Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkanut ärsyttää miehen saamattomuus

Vierailija
18.02.2020 |

10 vuotta avioliittoa takana ja tuntuu että nyt alkaa mitta täyttyä.

Mieheni tyytyy elämässä hyvin vähään, eikä hänellä ole tarvetta mennä elämässä eteenpäin tai ylipäänsä edes ylläpitää (kunnostaa/siivota) sitä mitä jo on. Mieheni on laiska ja minä olen tehnyt karhun palveluksen häntä kannatellessa.

Olen kannustanut miestä opiskelemaan, koska hänellä ei ollut mitään ammattitutkintoa. Hän ei kuitenkaan missään vaiheessa innostunut opinnoista, joten minä tein tehtävät hänen puolestaan ja lopuksi kirjoitin opinnäytetyönkin.

Minun täytyy aina muistutella miestä tärkeistä työjutuista ettei hän unohda ja lisäksi myös varata hänelle hammaslääkäristä lähtien kaikki jutut. Miehen tehtävä on ollut syksyn aikana hommata meille suksipoksi ja hän ei ole saanut vieläkään hommattua (tuli kirjoittaessa mieleen Napapiirin sankarit :D).

Nyt pitäisi uusia olohuoneen lattia ja mies ei saa aikaseksi asiassa eteneminen. Luultavasti minun veljeni tulee senkin tekemään.....

Argh!! Onko täällä muita saamattomien tyyppien puolisoita? Vertaistukea kaivataan....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit.

Vierailija
2/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän tulee miesvihaprovoa liukuhihnalta. Porvoossa tehotuotanto käynnissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli ennen tuollaista. Aloin sitten elää omaa elämääni. Jos tarvitsin jotain niin hankin sen itse. Sama kaiken asentamisen kanssa. En siis kiinnittänyt miehen laiskuuteen mitään huomiota.

Yhtäkkiä mies tajusi että hän olisi ihan kusessa ilman minua, ja minä pärjään loistavasti omillani. Käytös muuttui aika pikaisesti. :)

Vierailija
4/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit miehen opinnäytetyön? Huuuuuhhh, huh. Menin sanattomaksi.

Vierailija
5/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kerron sulle yhden jutun: saat ihan itse valita kenen kanssa asut. Etkä voi pakottaa aikuista ihmistä muuttumaan toisenlaiseksi kuin se on.

Vierailija
6/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on alkanut ärsyttää saamattomuuteni.

Siivoan kotini, pesen pyykkini, kokkaan itselleni terveellistä kotiruokaa, fyysisen työn takia olen kohtalaisessa kunnossa.

Kyllä minusta minun olisi korkea aika saada.

M

Vierailija
7/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä saamattomuus ärsyttää mutta en mä voi enkä halua pakottaa muijaa harrastamaan seksiä. 

Vierailija
8/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka viikko talvilomista alkaneet.

Vierailija
9/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit miehen opinnäytetyön? Huuuuuhhh, huh. Menin sanattomaksi.

Tämä. Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla, että edes harkitsisi tällaista. No Porvoossa kaikki on mahdollista.

Vierailija
10/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, nyt on vaikea sanoa kumpi on suurempi ongelma sinä vai miehesi. Kertoo sinusta huolestuttavan paljon jos suostut tuollaiseen.

Vierailija
11/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo nyt mitään provoa välttämättä ole. Tuollaisen kumppanin kanssa eläminen voi olla aika raskasta, oli hän sitten mies tai nainen.

Meillä on kanssa mies melko laiska tekemään mitään kotiin liittyvää. Mikä on sitten täysi vastakohta sille, että töitä kyllä tekee sellaisella antaumuksella. Mutta tiesin sen jo ennen seurusteluakin jo, joten ei tullut yllätyksenä. Varmaan pari viikkoa oltiin tapailtu kun sanoin, että jos joskus muutetaan yhteen, minä huolehdin siivoukset jne. mutta herra on hyvä ja opettelee korjaamaan omat jälkensä. Siis ihan perusjuttuja, roskat ja astiat sohvan käsinojalta sinne mihin ne kuuluu, likaiset vaatteet pyykkikoriin ja jos tarvitsee jotain työkaluja jne. niin korjaa ne käytön jälkeen pois pöydältä lojumasta, vaikka kuinka niitä jo viikon päästä tarvitsee seuraavan kerran. Hyvin oppi ja toimii meillä tämä, koska itse taas pidän siivoamisesta ja siitä, että on siistiä.

Sitä vain olen monesti ihmetellyt, että minkälaista näillä on ollut exänsä kanssa, olen muutaman kerran tämänkin luona käynyt ja huusholli on kyllä sellainen läävä 🙄😂

Vierailija
12/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha saamattomuus johtaa selibaattiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan