Miten nainen voi saada orgasmin yhdynnässä?
Antakaa vinkkejä. Missä asennoissa klitoris saa stimulaatiota penetraatiosta? Ongelmana ei ole peniksen riittämätön koko vaan se, ettei se osu klitorikseen.
Kommentit (9)
Minä tarvitsen klitan kiihottamista käsin. Ja mieluummin miehen tekemänä. Ilmeisesti siinä on se psykologinen juttu, että näin koen miehen välittävän minusta, koska hän huolehtii orkustani. Opetan aina uuden miehen "kädestä pitäen" tavoilleni ja aina se oppi menee perille. Jos muhinoidaan monta kertaa peräjälkeen, lopuksi ei käsikään riitä, vaan käytän vibraa tai satisfyeriä.
Kaikki keinot on sallittuja, älkää arkailko. Miehet tuntevat olevansa miehiä, kun nainen saa orkun heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä tarvitsen klitan kiihottamista käsin. Ja mieluummin miehen tekemänä. Ilmeisesti siinä on se psykologinen juttu, että näin koen miehen välittävän minusta, koska hän huolehtii orkustani. Opetan aina uuden miehen "kädestä pitäen" tavoilleni ja aina se oppi menee perille. Jos muhinoidaan monta kertaa peräjälkeen, lopuksi ei käsikään riitä, vaan käytän vibraa tai satisfyeriä.
Kaikki keinot on sallittuja, älkää arkailko. Miehet tuntevat olevansa miehiä, kun nainen saa orkun heidän kanssaan.
Mua se käsi vain häiritsee. Sitä on kyllä kokeiltu. Mutta eihän se emätinorgasmiin vaikuttaisikaan.
Ap
Se on rakenteellinen juttu. Vaimoni saa useita orgasmeja ja penis ei osu yleensä lainkaan klitoriksen näkyvään osaan. Klitorishan on suurimmaksi osaksi näkymättömissä ja miten sen pinnan alla olevat osat sijaitsee ja miten hermotus toimii ratkaisee sen saako ilman suoraa kiihotusta vai ei. Noin joka kolmas nainen, jonka kanssa olen ollut on saanut yhdynnässä ja yleensä sitten todella helposti. Muiden kohdalla ei ole sitten auttanut mitkään temput, lelut, asennot tai muutkaan. Ja ihan normaalikokoisilla työkaluilla työstetään.
En ottaisi tästä isompaa stressiä, kunhan osaat tyydyttää hänet muuten.
Lähestyssaarnaajan muunnoksessa, jossa mies on ylempänä ja alempana kuin "perusasennossa" ja siten, että mun jalat on suht suorana. Miehen jalat voi olla suorana mun suht suorien jalkojen välissä tai sitten mun jalat voi olla täysin suorina ja miehen jalat niiden ulkopuolella. Siinä asennossa klitoris saa riittävän stimulaation ja tulen nopeasti. Vaihtoehtoisesti minä päällä ja osaan kyllä liikkua siinä siten, että klitoris saa taas tarvittavan stimulaation. Emätinorgasmia en ole koskaan saanut.
Ottakaa yhdessä tärkeimmäksi asiaksi molempien tyydyttymisen niillä tavoin, mitkä kulloinkin tuntuvat parhaimmilta. Sitten harjoittelette erilaisia tapoja tuottaa molemmille nautintoa.
Nyksä tulee helposti. Panemalla, nuolemalla, sormettamalla. Joskus alle minuutissa. Hyvänä päivänä squirttaakin. Selkeästi 'pidä'.
Meillä toimii parhaiten kun ensin hellästi suutelee rouvalle orgasmin ja sen jälkeen työnnyn sisälle lähetyssaarnaajassa. Liikutan hitaasti lantiota aivan pohjassa alkuun ja suudellaan samalla. Hidas lantionliike syvällä ei saa itseäni tulemaan joten tuossa oma kestävyys on tarvittaessa vaikka tunnin. Pikkuhiljaa rouvan nautinnon kasvaessa liikettä voi lisätä. Tärkeää on etten lopeta ennen kuin rouva on päässyt maaliin mikäli merkit maaliin pääsystä on käsillä.
Kaikki eivät mitenkään, koskaan.
Nainen päällä edestakaisliike saattaa toimia sinulla.