Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täytin 40 ja kiinnostus seksiin romahti täysin

Vierailija
18.02.2020 |

Enpä todellakaan aio käyttää enää hetkeäkään yritykseen saada mieheltä huomiota ja seksiä. Aion vastedes keskittyä täysin omaan hyvinvointiini tässä perhehärdellissä, miehen huomiota ja seksiä en tarvitse enää yhtään mihinkään.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aihe on tabu, mutta tuo taitaa olla ikäisilläsi naisilla melko tavallista. Onko se ongrlma? Ainakaan yksin elävälle ei. Jos on parisuhde, tulee helposti ristiriitoja. Moni mies haluaa jatkaa sekstailua jopa yli 60-vuotiaaksi. Jos toinen haluaa ja toinen ei, mitään molemmille tyydyttävää ratkaisua ei ole.

Väittäisin, että tuollainen on ennemminkin harvinaista, ei nelikymppinen ole todellakaan mikään mummo vielä. Parisuhteissa tuon ikäisillä haluttomuus johtuu ennemminkin usein siitä, että on ehditty jo olla pitkään yhdessä ja suhteen ristiriidat on ehtineet pitkälle ja suhde on väljähtynyt. Sanoisin, että suurempi tabu on se, että naisetkin kaipaavat seksuaalista vaihtelua. Vuosien jälkeen se oma nujuinen ukko ei vain jaksa kiinnostaa.

Ei todellakaan ole mummo, mutta lisääntymisikä alkaa olla takana. Seksihalujen biologinen hyöty on siis geenuen jatkamisen kannalta aika vähäinen. Lähinnä sen avulla voi pitää parisuhdetta pystyssä, mikä auttaa jo syntyneitä lapsia selviämään aikuisiksi.

Kyllä minä koen, että seksin harrastamisen päällimmäisin motiivi ja tarkoitus on minun oma nautintoni, seuraavana tulee nautinnon tuottaminen toiselle, mikä myöskin lisää omaa nautintoani.

Vierailija
22/38 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama kuin Ap:lla. Pitkä parisuhde ja lapsetkin jo teini-ikäisiä. Kolmekymppisenä peitot heilui aktiivisesti ja seksi oli hyvää. Jossain vaiheessa mies alkoi hiipumaan ja kerrat harveni. Minun olisi tehnyt mieli enemmän. Yritin houkutella miestä mukaan, mutta harvasen kerran hän jaksoi. Nykyään meillä on seksiä ehkä kerran kuukaudessa. Tasan 40v koin ahaa-elämyksen jossa en enää itse kaivannut seksiä. En enää ehdottele ja pety jos miestä ei kiinnosta. Kuulostaa varmaan monen korvaan masentavalta. Siltä minustakin tuntui ennen, nyt en enää kaipaa seksiä ja olen tyytyväinen.

Meilläkin oli vaihe muutama vuosi sitten jossa halusin seksiä paljon enemmän kuin mies. Ehkä siitä vaiheesta jäi päälle loukkaantuminen torjutuksi tulemisesta joka vähitellen eteni siihen että meni maku koko seksistä. Ap

Eli kyse on vain lapsellisesta kostosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama kuin Ap:lla. Pitkä parisuhde ja lapsetkin jo teini-ikäisiä. Kolmekymppisenä peitot heilui aktiivisesti ja seksi oli hyvää. Jossain vaiheessa mies alkoi hiipumaan ja kerrat harveni. Minun olisi tehnyt mieli enemmän. Yritin houkutella miestä mukaan, mutta harvasen kerran hän jaksoi. Nykyään meillä on seksiä ehkä kerran kuukaudessa. Tasan 40v koin ahaa-elämyksen jossa en enää itse kaivannut seksiä. En enää ehdottele ja pety jos miestä ei kiinnosta. Kuulostaa varmaan monen korvaan masentavalta. Siltä minustakin tuntui ennen, nyt en enää kaipaa seksiä ja olen tyytyväinen.

Meilläkin oli vaihe muutama vuosi sitten jossa halusin seksiä paljon enemmän kuin mies. Ehkä siitä vaiheesta jäi päälle loukkaantuminen torjutuksi tulemisesta joka vähitellen eteni siihen että meni maku koko seksistä. Ap

Kenelle siinä kostan kun itsetyydytys tai mikään fantasiointikaan ei enää kiinnosta? Ap

Vierailija
24/38 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein väittäisin, että Porvoossa voi käydä juuri noin.

Vierailija
25/38 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iällä ei ole mitään tekemistä tuon tilanteen kanssa, miksi otsikoida noin?

En myöskään usko ap:tä aidoksi. Miehen kirjoittama provo mielestäni.

Itellä ikää 50+ ja seksi on huippua. Mieluiten pari kertaa päivässä pitkät sessiot, jos molemmilla on vapaapäivä. Muutoinkin haluan joka päivä.

Vierailija
26/38 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Itellä ikää 50+ ja seksi on huippua. Mieluiten pari kertaa päivässä pitkät sessiot, jos molemmilla on vapaapäivä. Muutoinkin haluan joka päivä.

Mikä motiivi jollakin miehellä olisi kirjoittaa tällainen provo? Ap

Vierailija
27/38 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 44 v ja halut olemattomat. Hyvä parisuhde, lapset 18-22 vuotiaita, yksi asuu vielä kotona. Omaa aikaa löytyy, mukava työ, kaikki muu kunnossa. Pelkään milloin mies lähtee, jos saa multa vain kerran kuussa tai kahdessa. Ja jos pakotan itseni seksiin (ei siis mies), niin siitä tulee aina tympeä olo pitkäksi aikaa.

Vierailija
28/38 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruslähtökohta edelleen on että parisuhteeseen tarvitaan kaksi vapaaehtoista.

Vierailija
29/38 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle siinä kostan kun itsetyydytys tai mikään fantasiointikaan ei enää kiinnosta? Ap

Kostat miehelle sitä loukkaantumisen tunnetta minkä torjutuksi tullessasi koit. 

Vierailija
30/38 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kostan miehelle siten etten masturboikaan enää? Eihän mies edes tiedä sitä. Ap

Vierailija
31/38 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä esitä yllättynyttä kun mies ilmoittaa haluavansa erota.

Vierailija
32/38 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen perusteella nainen on kuumimmillaan 40 - 50 vuotiaana. Pikkulapsivalvomiset on tehty ja kumpikin puoliso tietää mitä toinen haluaa ja mistä itse pitää. Vasta kuusissakymmenissä on huomannut halukkuuden selvästi laskeneen. Ehkä paremminkin on kyse koko seksuaalisuuden muuttuvasta luonteesta. Kivaa se edelleen on, mutta halukkuus vaihtelee molemmilla, eikä velvollisuusseksi oikein nappaa. Kun tietää millaista hyvä seksi on, malttaa lykätä homman parempaan hetkeen.

Vierailija
33/38 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun yhtälöön liitetään vielä krooninen ihan oman ajan ja tilan puute niin ei liene ihme että koko seksi lähinnä ärsyttää. Ehkä haluan myös antaa miehelle saman kokemuksen torjutuksi tulemisesta pitkällä ajalla josta itse sain kärsiä, tosin mies ei tee aloitteita kun aistii etten halua. Joten en edelleenkään pääse antamaan hänelle pakkeja kuten hän antoi minulle aikanaan. Ap

Eli siis haluaisit kovasti pihdata, mutta et onnistukaan, koska miestä ei kiinnosta.

Otan osaa.

Vierailija
34/38 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun yhtälöön liitetään vielä krooninen ihan oman ajan ja tilan puute niin ei liene ihme että koko seksi lähinnä ärsyttää. Ehkä haluan myös antaa miehelle saman kokemuksen torjutuksi tulemisesta pitkällä ajalla josta itse sain kärsiä, tosin mies ei tee aloitteita kun aistii etten halua. Joten en edelleenkään pääse antamaan hänelle pakkeja kuten hän antoi minulle aikanaan. Ap

Eli siis haluaisit kovasti pihdata, mutta et onnistukaan, koska miestä ei kiinnosta.

Otan osaa.

Joo, eipä naisella oikeastaan voisi huonommin mennä.

Vierailija
35/38 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi just päinvastoin. Tuli ihan hirveät seksihalut 45-vuotiaana ja heti eron jälkeen hommasin seksisuhteen 10 vuotta nuoremman miehen kanssa. 

Sama täällä! Kun vihdoin pääsin vaimosta eroon otin 20v nuoremman! Johan riittää kyytiä!

Vierailija
36/38 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

Mikä motiivi jollakin miehellä olisi kirjoittaa tällainen provo? Ap

Kyllähän useillakin keskustelupalstoilla halutaan tiettyjen tahojen toimesta antaa sellainen kuva, että vanhemmista naisista ( +25 v) ei ole mihinkään, vaan joutaisivat romukoppaan, jos nyt kauniisti sanotaan. Että sikäli voisi hyvinkin olla provoa, mutta en usko, että tässä on nyt kyse siitä.

Vierailija
37/38 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kostan miehelle siten etten masturboikaan enää? Eihän mies edes tiedä sitä. Ap

Kostat sillä että et ole kiinnostunut seksistä hänen kanssaan. 

Vierailija
38/38 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koette sen seksin niin tympeäksi asiaksi? Minä mielelläni haluaisin naiselleni antaa hellyyttä, hyvää oloa ja orgasminkin toivottavasti seksissä ennen omia halujani, koska se että jos nainen nauttii kosketuksestani saa itsessänikin halut heräämään vielä voimakkaammin. Harmittaa tosin kovasti jos nainen ei halua tälläistä kohtelua vaikka olisi sitä valmis antamaan.