Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi netissä kaikki isoimmat koot ovat aina loppuunmyytyjä?`Oletteko huomanneet saman?

Vierailija
17.02.2020 |

Kengissä koko 41 mahdotonta löytää, vaatteissa sama juttu. Pidempi ihminen ei löydä mistään vaatteita.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mielessä kengän koko 41 on sinusta iso? Mutta joo olen huomannut miten XL on usein loppu.

Vierailija
2/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompia kokoja otetaan vähemmän myyntiin kuin kokoja 38-42, siksi ne loppuvat ensin. Mutta kengissä minusta alessa on tosi usein kokoja 40 ja 41, omaa kokoa 39 tosi harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisissa kaupoissa se on toisinpäin. Aina normaalit koot menneet ja vain isoja jäljellä.

Vierailija
4/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä ja koko on M. Löytää aina.

Vierailija
5/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia noita isompia koot ei tilata enemmän jos niitä kerran menee? Ikävää kun ei koskaan löydä kenkiä eikä vaatteita.

Vierailija
6/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen todennut 155cm pitkänä että minulle kokoja ei löydy ollenkaan tai tarkemmin sanoen mittasuhteita. Ei riitä että lyhennetään helmaa kun kaikki vaatteen osat ovat väärissä paikoissa. En pysty tilaamaan mitään netistä, toisaalta haluan tuntea kankaan sormissani ja nähdä myös oikean värin. Toivottavasti kivijalkakaupat eivät lopeta. Hgissä tiedän pari pienempää kauppaa joista löydän sopivia vaatteita.

Vierailija
7/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidempi ihminen ei löydä vaatteita? Tarkoitat varmaan pitkä ja lihava ei löydä. Mä oon 175 cm, hoikka ja ihan hyvin löydän vaatteita esimerkiksi hennesiltä. Paidat xs-s ja housut s-m.

Vierailija
8/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä 41 koon kenkiä ylipronootioon löytyy mutta se vaatii sitä gillaa useamman satasen, ellet tyydy Kiinan muoviin.

Eiks tää käsitelty jo toisessa ketjussa?

Vierailija
9/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäänostajat ei millään voi uskoa miten paljon lihavia on. Ne noudattaa jotain ihme 1970-80-luvun tilastoja.

Vierailija
10/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäänostajat ei kai aina voi vaikuttaa kun ne myydään kaikki yhdessä, näin olen joskus lukenut.

Juu, parhaimmat tarjoukset ovat näitä jäännöskokoja, just innostuin että t-paitoja euron kappale, no oliko ihme kun ei ollut enää kuin pienimpiä kokoja.

Ja niihin en mahtunut edes 50-kiloisena, ässään ja ämmään.

Vierailija
11/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä mielessä kengän koko 41 on sinusta iso? Mutta joo olen huomannut miten XL on usein loppu.

No esimerkiksi siinä mielessä että naisten keskimääräinen kengänkoko on noin 38. 41 on siis keskiarvoa suurempi. Lisäksi itse en kovin montaa naista tunne, jolla olisi tuota suurempi jalka.