Haluan lapsen
Elämä olisi edes vähän valoisempaa kun saisi olla äiti
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla.
Niin mitä
!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan moottorisahan
Kaupastaan niitä saa. Senkus ostat.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan sinulta rahaa siihen
Pummi kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan sinulta rahaa siihen
Mene töihin ja tienaa rahat siihen.
Ooksä jotain sukua sille Silpulle?
Joo olen. Mutta koska Silpulta poistettiin laittomasti kohtu, niin ei enää halua olla Silppu. Ja aloitukseen viitaten, lapsihan putkahti ilmoille jo elokuussa, joten hyvä suoritus, vajaassa puolessa vuodessa 9 kk:n hommat. Ahkera on ja aikaansaapa.
Minäkin haluaisin lapsen. Noin. Nyt se on sanottu ensimmäistä kertaa ääneen.
Katselin eilen vastasyntyneiden kuvia googlesta ja tunnustelin tunteitani.
Asia on pelottava myöntää. En luultavasti koskaan tule saamaan lasta. Olen koko ikäni harrastanut seksiä keskeytetyn yhdynnän taktiikalla eri puolisoideni kanssa eikä koskaan ole käynyt vahinkoa.
Eräs ennustajaki ennusti etten tule saamaan lapsia.
Myöskin parisuhteeni on ihan paskana juuri nyt miehen uskottomuuden vuoksi. Hän haluaisi lapsen. Minä en tiedä voinko lasta edes yrittää petollisen ihmisen kanssa. Mutta ei minulla myöskään ole aikaa enää uudelle rakkaudelle.
Taitaa tämä syli jäädä tyhjksi.
Oma ikäni tulee jo vastaan. Olen 41v.
Ei muuta ku baarista huijaat jonku tyhmän miehen mukaan ja valehtelet käyttäväs ehkäsyä.
Tätähän naiset harrastaa ihan yleisesti
Sinun kannattaa ensin opetella empatiaa ja myötäelämistä ja auttamishalua.
Vierailija kirjoitti:
Asia on pelottava myöntää. En luultavasti koskaan tule saamaan lasta. Olen koko ikäni harrastanut seksiä keskeytetyn yhdynnän taktiikalla eri puolisoideni kanssa eikä koskaan ole käynyt vahinkoa.
Myöskin parisuhteeni on ihan paskana juuri nyt miehen uskottomuuden vuoksi. Hän haluaisi lapsen. Minä en tiedä voinko lasta edes yrittää petollisen ihmisen kanssa. Mutta ei minulla myöskään ole aikaa enää uudelle rakkaudelle.
Muuhun en ota kantaa mutta sanon että tuo keskeytetty yhdyntä on (ehkä maineestaan huolimatta) yllättävän tehokas ehkäisykeino. Se oli mulla ja miehellä käytössä vuosia eikä kertaakaan pettänyt. Ja niin kuin sinäkin, epäilin siitä syystä että oltaisiin ehkä "heikkoja lisääntymään", mutta kun päätettiin että lapsi saa tulla niin sehän onnistuikin saman tien.
Eli ei kannata vetää mitäään johtopäätöksiä siitä jos keskeytetty yhdyntä toimii.
Miten saan suhun yhteyden? Tehdään lapsi!
Sulla on aika suuret odotukset äitinä olemisesta.
Niitäkin hetkiä tulee kun äitinä tunnet myös olevasi maailman surkein.
Voin tulla siittämään.
T. 28v mies. 189cm, 83kg, timmi vartalo ja komeat kasvot. Tuuheat hiukset ja iso elin. Laita hieman yhteystietojasi niin katsellaan.
Nyt on taas hiukan uutta vipinää, haave-elämää poliitikon puolisona.
Hih. Ei ole Hyvinkään valtuustossa ketään, joka olisi Varjon/Silpun mies.
Mutta haaveilu on positiivista, vaikuttaisi, että on hitusen tasapainoisempi tällä hetkellä.
Kuinkahan vaaleissa käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuhun en ota kantaa mutta sanon että tuo keskeytetty yhdyntä on (ehkä maineestaan huolimatta) yllättävän tehokas ehkäisykeino. Se oli mulla ja miehellä käytössä vuosia eikä kertaakaan pettänyt. Ja niin kuin sinäkin, epäilin siitä syystä että oltaisiin ehkä "heikkoja lisääntymään", mutta kun päätettiin että lapsi saa tulla niin sehän onnistuikin saman tien.
Eli ei kannata vetää mitäään johtopäätöksiä siitä jos keskeytetty yhdyntä toimii.
Sama kokemus.
Ei sulla.