Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pelottavaa unisex-vessoissa on?

Vierailija
17.02.2020 |

Miksi ette halua käydä niissä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet stalkkaa ja kuuntelee kun naiset käy kopissa. Asia ei voisi olla yhtään pervompaa. Pitäisi olla vessaa rauha.

Ja kuinkakohan monta kertaa se pöntön kansi on jätetty ylös ja virtsat silti pitkin seiniä ja lattioita aivan kuin sinne pönttöön muka olisi sillä letkulla muka niin vaikea osua.

Sinulla kun ei penistä ole niin et tietenkään voi tietää miten mukavaa on kovassa hädässä avata vetoketju, ottaa jorma ulos, tähdätä ja päästää hana auki vain havahtuakseen, että joko esinahka tai virtsaputken reikä on jotenkin hassusti jonka vuoksi virtsa lentää holtittomasti minne sattuu.

Vierailija
22/31 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivottomuus. Miehet kuseksii ympäriinsä ja lattiat ja ringit ovat tahmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua rapsutella Tampax-papereita kun lauma jonnja odottaa kopin ulkopuolella. En halua korjata meikkiäni miesten katseiden alla.

Ihmetyttää tämä uniseksin pakottaminen. Vuosisatoja on ollut erilliset vessat ja se on ollut hyvä ratkaisu.

Miksi ja kuka kiihkoilija tätä taas kaikille on pakottamassa?

Vierailija
24/31 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa mikään. Naistenvessat eivät ikävä kyllä ole aina niitä siistimpiä ja mulle on ihan sama, kuseeko viereisessä kopissa joku seisaaltaan vai istualtaan. En ole vessassa ottamassa kontaktia muihin, hukkumassa puolipukeissa tai tekemässä kavereita. Ketään ei taatusti kiinnosta, mitä minä siellä teen.

Vierailija
25/31 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja haluan käydä naistenvessassa. En ole sukupuolineutraali, vaan nainen. Joskus joutuu vaihtamaan vaatteita vessassa, ei onnistu jos paikka kuhisee miehiä. Invavessaan en mene vaatteita vaihtamaan, koska sitä voi kiireellisesti tarvita joku invalidi.

Minä olen valkoinen ja haluan käydä valkoisten vessassa. En ole rotuneutraali, vaan valkoinen. Joskus joutuu vaihtamaan vaatteita vessassa, ei onnistu jos paikka kuhisee mustia.

No just, hehee. Miksi ylipäätään on vessoja? Pöntöt ja pisuaarit vaan siihen ravintolan nurkkaan tai kauppakeskuksen käytävälle. Siinä vaan kaikkien nähden. Sovituskopit kans pois, vaatteet voi sovittaa siinä vaaterekin vieressä.

Sukupuoli on ihan pikkasen eri asia kuin ihon väri! Miehet on miehiä, naiset on naisia ja ne jotka ei tiedä tai osaa päättää, ratkaisevat asian sen mukaan mitä housuista löytyy tai käyttää invavessaa.

Vierailija
26/31 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet stalkkaa ja kuuntelee kun naiset käy kopissa. Asia ei voisi olla yhtään pervompaa. Pitäisi olla vessaa rauha.

Ja kuinkakohan monta kertaa se pöntön kansi on jätetty ylös ja virtsat silti pitkin seiniä ja lattioita aivan kuin sinne pönttöön muka olisi sillä letkulla muka niin vaikea osua.

Sinulla kun ei penistä ole niin et tietenkään voi tietää miten mukavaa on kovassa hädässä avata vetoketju, ottaa jorma ulos, tähdätä ja päästää hana auki vain havahtuakseen, että joko esinahka tai virtsaputken reikä on jotenkin hassusti jonka vuoksi virtsa lentää holtittomasti minne sattuu.

Mene aikaisemmin vessaan, eikä sitten vasta kun on kova hätä. Kuse istualtaan ja kädellä paina letkusi osoittamaan sinne pönttöön.

Vierailija
27/31 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vanhempaa polvea ja täysin kyllästynyt oikeisto - ja vasemmistonuorison öyhötykseen. Sen kun vihaatte toisianne, mutta älkää nyt sentään pakottako ihmisiä käyttämään niitä unisex - vessojanne. Käsittääkseni tämäkin on jokin poliittinen kysymys. Mistä syystä pakotatte ihmisiä tuohon öyhötykseen mukaan?

Vierailija
28/31 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosisatoja on ollut erilliset vessat ja se on ollut hyvä ratkaisu.

Ja näin tuli kirjoitettua historia uusiksi! 😄

Vierailija
29/31 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pelottavasta, mutta kaikkia ei lattialla lainehtiva kusi innosta.

Vierailija
30/31 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zuvacckkiämmät sai mitä halusikin. Toivottavasti kutovat sukkia ja munasyndejä vessojen partalapsosille.

Vierailija
31/31 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti et ole toiminut koskaan siivoojana.

Meillä on yleisessä tiedossa se fakta, että naisten vessat ovat lähes järjestään siivottomammassa kunnossa kuin miesten vessat.

T: siivooja

Kyllä miesten vessat olivat selvästi sotkuisemmat ja haisevammat kun itse toimin siivoojana, miehet esim. jättävät huoletta kakkaraidat pönttöön ja kusevat ympäriinsä mutta nainen ei kehtaa jättää vessaa siivottomaan kuntoon.

Tästä syystä en itsekään halua unisex-vessoja, miehet pysykööt omissa tiloissa sotkuineen.