Millaisia ihmisiä oletat tällä palstalla käyvän?
Ihan mielenkiinnosta. Monella vaikuttaa olevan vahvoja oletuksia. Mitkä ovat sinun oletuksesi?
Kommentit (12)
Hyvin, hyvin epäilyttävää porukkaa.
Monet vaikuttavat olettavan, että kaikki palstalla ovat lihavia lähihoitajia. En tiedä miksi. Taitaa kuitenkin olla Suomen vilkkain keskustelupalsta. Itse oletan, että täällä on vähän kaikenlaisia ihmisiä. Varmaan alhaiset koulutustasot painottuvat, mutta tuskin kaikenkattavasti.
Laidasta laitaan. Paljon toki ihmisiä, jotka eivät osaa esimerkiksi yhdyssanoja, mutta täältä löytyy paljon koulutusta ja tietoa. Ihan alhaalta ylös asti.
Kaltaisiani, monista elämänilmiöistä kiinnostuneita akateemisia viihdepalstailijoita.
Täällä käy oikeisto - ja vasemmistonuorisoa öyhöttämässä ja riitelemässä.
Miehiä jotka ensin hääti naiset kaksplussalta ja Suomi24stä Kyllästyivät sitten trollaalmaan keskenään, joten seurasivat tänne ja lopulta pilaavat tämänkin?
Ensimmäisenä tulee mieleen persuhullu, kouluttamaton tyhmä öyhöttäjä joka näkee persuja joka paikassa ja pilaa jokaisen ketjun meuhkaamisellaan.
Naisvihaajat, jotka syyttävät naisia omasta tyhmyydestään.
Kaiken kaikkiaan aika kamalia tyyppejä.
En tiedä, mutta av:n mielestä kaikki hankkivat lapsensa viimeistään 25-vuotiaana. Mieluummin 20-vuotiaana. Sitten niistä on vapaa 40-vuotiaana ja voi aloittaa oman elämän. Mitä tämä kertoo tällä tavalla ajattelevista ihmisistä?
Naisia. Nuoria alle 25 vuotiaita ja vanhoja yli 30 vuotiaita akkoja. Muutama mies, joilla on nimimerkki - fiksuja ja hyviä tyyppejä kaikki.
Kaikenlaisia
Päiväaikaan usein oletan, että palstalla on paljon teinejä ja kouluttamattomia ( mikä on tietysti tyhmää sinällään, koska tekeväthän ihmiset vuorotöitä ja ovat vapaalla).
Mutta kymmenen vuoden palstailulla sanoisin, että ilta-aikaan kuitenkin vastausket eivät ylensä ole ihan niin mustavalkoisia kuin päiväaikaan. Ja tiettyjen puolueiden kannatus korostuu enemmän päivällä.
Joo, nyt olen itse kyllä mustavalkoinen kannassani, saa kivittää.