Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta mukavaa palauttaa astiat ravintolassa?

Vierailija
17.02.2020 |

Sehän on ruokailun paras hetki, kun saa tunkea tarjotinta sinne palautuskärryyn ja samalla näkee paljonko muut ovat jättäneet ruokaa syömättä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palauta. Jätän aina ne pöydälle.

Vierailija
2/13 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää ettei kaikissa ravintoloissa ole palautus kärryä tai linjastoa niin saisi pöydän nopeasti tyhjäksi seuraavaa varten. Sen sijaanbsaat tuntitolkulla etsiä ja sitten sanotaakin että astiat voi yhtä hyvin jättää pöytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaruokapaikoissa työnnän aina sen tarjottimen roskikseen.

Vierailija
4/13 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin toimimalla suosit ilmastonmuutosta!

Vierailija
5/13 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä poltan aina roskani. Säästyy turhalta vaivalta.

Vierailija
6/13 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse suurtalouskeittiöllä töissä. Palautan astiat kiltisti, mutta suosin ravintoloita, joissa ei ole itsepalvelua. Värkkään astianpalautusten kanssa ihan tarpeeksi työpäivinä. En oikein pääse ammattiroolista eroon vapaa-ajalla omatoimisissa buffetpaikoissa yms. Huomaan heti jotain juttuja ammattilaisen silmällä.

Vierailija
7/13 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun otan astiat tietysti mukaan. Kun koko perhe syö hyvässä ravintolassa, ja ottaa useamman juoman, niin astioiden hinnat huomioon ottaen nää saamapuolelle.

Vierailija
8/13 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäis olla työntekijöitä, jotka keräävät astiat yms pois.

Kouluruokailut ovat asia erikseen.

Vierailija
9/13 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palauta astioita kärryihin. Haluan, että henkilökunta kerää astiat ja myös pyyhkii pöydän seuraavaa asiakasta varten. Paikoissa, jossa asiakkaat itse joutuvat palauttamaan astiat kärryihin, pöydät ovat aivan sikamaisessa siivossa! Valitettavasti ihmiset ovat aika possuja ja sottapyttyjä, eikä mitenkään voi luottaa siihen, että pöydät ovat siistejä noissa itsepalveluun luettavissa paikoissa: niissä ei lasketa resursseja myöskään pöytien pyyhkimiseen, penkeistä tai tuoleista nyt puhumattakaan.

Vierailija
10/13 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En palauta astioita kärryihin. Haluan, että henkilökunta kerää astiat ja myös pyyhkii pöydän seuraavaa asiakasta varten. Paikoissa, jossa asiakkaat itse joutuvat palauttamaan astiat kärryihin, pöydät ovat aivan sikamaisessa siivossa! Valitettavasti ihmiset ovat aika possuja ja sottapyttyjä, eikä mitenkään voi luottaa siihen, että pöydät ovat siistejä noissa itsepalveluun luettavissa paikoissa: niissä ei lasketa resursseja myöskään pöytien pyyhkimiseen, penkeistä tai tuoleista nyt puhumattakaan.

Itse toimit kuin porsas ja valitat että paikat on sikamaisessa siivossa😂 Mene ravintolaan jossa hintaan sisältyy astioiden poisvienti äläkä valita.

Vierailija
11/13 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko palauttaa.

Vierailija
12/13 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään paikka jossa on astioiden palautuskärry johon asiakkaat itse voivat palauttaa astiansa, ei ole ravintola.

Vierailija
13/13 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos se tarkoittaa samalla pienempiä hintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän