Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka kouluaikana olit kovin ujo - mitä sinusta tuli?

Vierailija
17.02.2020 |

.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön

Vierailija
2/48 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kouluaikana hirveän ujo, mutta tätä kesti yli kolmikymppikseksi. Siirryin asiantuntijatehtäviin ja kauhistukseni siihen kuului esiintymistä. Siihen tottui ja nykyään en jännitä enää. Pystyn esiintymään sujuvasti isollekin yleisölle. Tätä en olisi ikinä uskonut.

Vierailija
4/48 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuslääkäri.

Vierailija
5/48 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ujompi.

Vierailija
6/48 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

FM

Vierailija
7/48 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presedintti.

Vierailija
8/48 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kouluaikana hirveän ujo, mutta tätä kesti yli kolmikymppikseksi. Siirryin asiantuntijatehtäviin ja kauhistukseni siihen kuului esiintymistä. Siihen tottui ja nykyään en jännitä enää. Pystyn esiintymään sujuvasti isollekin yleisölle. Tätä en olisi ikinä uskonut.

Sama. Projektipäällikkö olen sote-puolella ja työhön kuuluu esiintymistäkin. Myös englanniksi.

Vierailija
9/48 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä ujompi.

Tämä juuri. 20v. tuntui paremalta mutta 40v olen erakko. Pelko työttömyydestä.

Vierailija
10/48 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-asiantuntija. Olin vielä 20 v:nä suorastaan sosiaalisten tilanteiden kammoinen, 30 v:nä vähän vaan arka, nyt yli 40 v enkä kyllä pelkää minkäänlaisia sosiaalisia tilanteita, esiintymisiä tms. Ujoa minusta ei saa tekemälläkään enää. Erakkoluonne kyllä olen eli vältän ihmisiä aina kun mahdollista. 

Vierailija
11/48 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

wau, kade oon.

Vierailija
12/48 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistotyöläinen, laadunvalvoja. Perus tiimiläinen olen, en vieläkään tykkää olla äänessä

Vierailija
13/48 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöstöpäällikkö.

Olin koulussa ujo, kiusattu ja sosiaalisesti ahdistunut. Pitkä matka kuljettu.

Vierailija
14/48 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepäivähoitaja. Koulutusta on kyllä huomattavasti enemmän kuin mitä työ vaatii, mutta ujouden takia en pystynyt "parempaan". Olen lisäksi introvertti. Kotona työskentely on mulle lopulta paras ratkaisu.

Vierailija
15/48 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän suvereenisti esitelmiä ja koulutuksia sadoilla ihmisille.

Vierailija
16/48 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Projektipäällikkö olen sote-puolella ja työhön kuuluu esiintymistäkin. Myös englanniksi.

Miten olette päässeet näihin tehtäviin? Minä olen ujo ja tuntuu, ettei minua valita mihinkään sellaiseen työhön, johon kuuluu vähänkään esiintymistä tai asiakkaiden tapaamista. 

Vierailija
17/48 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti ja työtön, nyt opiskelija (opiskelen vartijaksi).

Vierailija
18/48 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli merkonomi, myyjän töitä tehny. Lisäksi toiminu eri alalla työpaikkakouluttajana ja esimiehenä.

Vierailija
19/48 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talousalan vaativassa asiantuntijatehtävässä, viime vuodet pyörittänyt omaa menestyvää yritystä. En tiedä miten paljon lapsuus/nuoruusaikojen ujous oli luontaista temperamentia, kuinka paljon äidiltä opittua ihmisten pelkoa, alemmuudentunnetta ja epäluuloisuutta, mutta kotoa muutettua se pikkuhiljaa karisi. Nykyään olen puhelias ja sosiaalinen tilanteessa kuin tilanteessa. Voi miten vapauttavaa olikaan tajuta että ihmiset onkin pääsääntöisesti hyviä ja kivoja 😊

N41

Vierailija
20/48 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen myyjän/kassan hommia, heitän asiakkaille sitä smalltalkkia päivät pitkät. Vapaalla en osaa, enkä välitä. Ehkä ujous on kuitenkin estänyt pyrkimästä pidemmälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme