Ei sàątana tempparit tulee taas! Tässä sinkut (naiset)
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto, minkälainen ihminen pystyy katsomaan tommosta saastaa ja vielä nauttii siitä?
No tavallinen ihminen. Meitä saastoja on aika monta... :))) puss 😙
Hanki elämä.
Tuo sarja on vähän sama asia kun seiska-lehti. Käytetään rahaa mitättömiin ihmisiin ja ämmät ilman mitään omaa elämää saa juoruamisen aiheita mitättömistä asioista.
Hävettää tää Ihmiskunta.
Onneksi näitä ei ole pakko katsoa. Pelkkää pskaa. Ihmettelen kyllä, mikä saa ihmiset osallistumaan näihin ja pilaamaan maineensa. Eivät ole penaalin terävimpiä kyniä nämä. Taattua w@t-kamaa.
– Mä tulin tänne, enkä Love Islandille sen takii, et mun mielestä on paljon kivempaa rikkoa suhteita, kuin luoda niitä.
... Mihin tää maailma on menossa.
😂😂
Mammat ei kestä kun oma mies haluaisi tuonne saarelle.
Tiedoksi ämm.ät: Tuota sarjaa ei tehtäisi 2x vuodessa jos sillä ei olisi tarpeeksi katsojia. Ja sillähän on. Joten se on voi voi ja kättä housuihin
Vierailija kirjoitti:
😂😂
Tiedoksi ämm.ät: Tuota sarjaa ei tehtäisi 2x vuodessa jos sillä ei olisi tarpeeksi katsojia. Ja sillähän on. Joten se on voi voi ja kättä housuihin
Kyl mä kestäisin, sinne vaan jos siltä tuntuu. 😃 Sen verran on kuitenkin itsekunnioitusta, että jos menee niin takas ei ole tulemista. Ja onneksi oon valinnut sellaisen miehen joka ei edes halua mennä. Ei siinä ole "kestämisen" kanssa mitään tekemistä. Enemmän huolestuttaa se että millaisia ihmisistä on tullut. Perusarvot tuntuu olevan ihan hukassa.
Vierailija kirjoitti:
😂😂
Sinunlaisellasi ùlilla taitaa ollakin todella kokemusta pelkästään käsihommista, oikeaa naista et ole koskaan edes koskenut :)
Vierailija kirjoitti:
😂😂
Mun miehellä menee hermo tommosiin aivottomiin bimboihin ja ympäriinsä nu*simiseen. Kaikki ei valikoi pelkällä ala päällään ajattelevia ja jotkut saa kotona enemmän kun tarpeeksi.
Harmi että oot niin huono että sua petetään.
On kyllä ehkä pahinta kuraa mitä Ihmiskunta on tuottanut 🤮
Vierailija kirjoitti:
😂😂
Mikä sua vaivaa? Et vaikuta ihan täyspäiseltä 😒
Miksi tolla yhdellä on tuollaiset naurettavat tekstikuminauha-alusvaatteet päällään? Jäikö biksut kotiin, vai onko tuo Loimaalla muotia?
Nuo iskurepliikit vetää kyllä sanattomaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂
Mun miehellä menee hermo tommosiin aivottomiin bimboihin ja ympäriinsä nu*simiseen. Kaikki ei valikoi pelkällä ala päällään ajattelevia ja jotkut saa kotona enemmän kun tarpeeksi.
Harmi että oot niin huono että sua petetään.
Tuo kilahtaminen ja selittely kertoo kyllä jotain sun itsetunnosta.
Ihan täältä sivusta vaan huutelin, jatkakaa toki hedelmällistä keskusteluanne.
Noi "iskurepliikit" on aivan hel-ve-tin noloja. Varsinkin kun nuo sinkut on oikeasti niin nyhveröitä.
Naiset on kyllä paremman näköisiä kuin miehet. Miehet tuollaisia narukäsiä alkavine kaljamahoineen.
eikös tää just tullut loppuvuodesta.. ja nyt taas? on ilmeisesti halpaa ja tuottoisaa tehdä kuraa.
Luomimahakin otettu mukaan. Voikohan jollain olla fetissi mahaluomiin?
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kyllä paremman näköisiä kuin miehet. Miehet tuollaisia narukäsiä alkavine kaljamahoineen.
Naisillahan tuossa rasvaprosentti on korkealla eikä miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisillahan tuossa rasvaprosentti on korkealla eikä miehillä.
Naiset näyttää silti hyvältä, toisin kuin nuo poikaset.
Hyi hitto, minkälainen ihminen pystyy katsomaan tommosta saastaa ja vielä nauttii siitä?