Nainen, miksi viet minut baarista kotiisi, vaikka olen varattu perheellinen mies?
Minulle viimisten kolmen vuoden aikana näin tehneet naiset ovat ikähaarukassa 21-42. Itse 49. Ja aina, siis aina, ovat halunneet tavata uudelleen. Nuorena sinkkuna näin ei ollut🤔
Kommentit (29)
Miksi menet mukaan? Rietas setämies!
T: vähemmän rietas setämies
En vie, mulla on parempi kotona. Miksi sinä et osaa mennä omaasi?
Aloittajaa varmaankin kiinnostaisi että miksi näin toimitte naiset? Eniten että miksei nuori kaveri päässyt jatkoon mutta vuosia jo kerännyt yksilö kelpaisi? Minuakin kiinnostaa!
Varmaan olettavat että et huutele perään etkä levittele juttuja kylillä.
Näin nelikymppisenä miehenä minua hieman epäilyttää, että 21v nainen haluaa viedä baarista lähes 50v miehen kotiinsa. Ja vielä enemmän epäilyttää, että hän haluaa tavata vielä uudelleenkin. Ellet ole joku kuuluisuus, jota sitäkin epäilen.
Tää on jonkun hopeaketun fantasiaa.
EN VIENYT EDES ITSEÄNI NUOREMPIA VAPAITA MIEHIÄ!
Alkaako dementia vaivaamaan, sinähän sen asunnon maksat.
Ootpas mukava ja luotettava mies vaimolle ja perheelles. Auts, kuka vie baarista jotain randomia kotiinsa nykyään?
Veisipä joku nainen minutkin ja vaatisi seksiä ja paljon.
No sä voisit kertoa olevasi varattu aikaisemmin kuin vasta seksin jälkeen...
Salarakkaani vein aina baarista kotiini jatkoille. Pantiin kuin kanit. Sitten tilasin taksin tai mies käveli himaansa. Sitähän se oli kiimaa ja kuumaa. Ei sitä parin promillen humalassa mieti jonkun sitoumuksia, eikä tarkoitus ollut jäädä kiinni. Kun tulee vanhemmaksi tajuaa, että elämästä on nautittava ja otettava ilo irti. Ei ainoa oikea tapa elää ole se farmarivolvo ja perhe. Se voi olla myös avobemari ja salarakas.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajaa varmaankin kiinnostaisi että miksi näin toimitte naiset? Eniten että miksei nuori kaveri päässyt jatkoon mutta vuosia jo kerännyt yksilö kelpaisi? Minuakin kiinnostaa!
Saattoi olla joka mielessä siistimpi status. Eikä pullistele seinillä jos ei vaimokaan tiedä, vielä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Itse en varattuja miehiä ole koskaan tietoisesti iskenyt, mutta pari tuttua naista on. He eivät halua muuta kuin seksiä ja kuulemma vapaat miehet alkavat liian helposti haluamaan sitoutumista vain heihin. Varsinkin ne nuoremmat ja kokemattomammat kuulemma heittäytyvät mustasukkaisiksi hyvinkin helposti.
Nämä naiset siis hakevat pääasiassa ns. pidempiaikaista seksiseuraa ilman sitoumuksia. Toki yhden illan juttukaan ei ole mitenkään poissuljettu jos niikseen tulee. Heitä ei haittaa miehen perhe ja muut mahdolliset kumppanit eivätkä itsekään halua luvata uskollisuutta.
Ei voi olla totta! Väkisinkö sut vietii?
Siksi kun haluan seksiä mutta en ketään nurkkiin roikkumaan. Varattu mies ei yleensä jää vinkumaan perään.
Mies, miksi lähdet naisten mukaan vaikka olet varattu ja perheellinen? Eikö sinua haittaa jos menetät perheesi jonkun panon takia?