Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi viet minut baarista kotiisi, vaikka olen varattu perheellinen mies?

Vierailija
16.02.2020 |

Minulle viimisten kolmen vuoden aikana näin tehneet naiset ovat ikähaarukassa 21-42. Itse 49. Ja aina, siis aina, ovat halunneet tavata uudelleen. Nuorena sinkkuna näin ei ollut🤔

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, miksi lähdet naisten mukaan vaikka olet varattu ja perheellinen? Eikö sinua haittaa jos menetät perheesi jonkun panon takia?

Vierailija
2/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menet mukaan? Rietas setämies!

T: vähemmän rietas setämies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hopeakettu?

Vierailija
4/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vie, mulla on parempi kotona. Miksi sinä et osaa mennä omaasi?

Vierailija
5/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajaa varmaankin kiinnostaisi että miksi näin toimitte naiset? Eniten että miksei nuori kaveri päässyt jatkoon mutta vuosia jo kerännyt yksilö kelpaisi? Minuakin kiinnostaa!

Vierailija
6/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olettavat että et huutele perään etkä levittele juttuja kylillä.

Vierailija
7/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nelikymppisenä miehenä minua hieman epäilyttää, että 21v nainen haluaa viedä baarista lähes 50v miehen kotiinsa. Ja vielä enemmän epäilyttää, että hän haluaa tavata vielä uudelleenkin. Ellet ole joku kuuluisuus, jota sitäkin epäilen.

Vierailija
8/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jonkun hopeaketun fantasiaa.

Vierailija
9/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN VIENYT EDES ITSEÄNI NUOREMPIA VAPAITA MIEHIÄ!

Vierailija
10/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako dementia vaivaamaan, sinähän sen asunnon maksat.

Vierailija
11/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot helppo nakki.

Vierailija
12/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpas mukava ja luotettava mies vaimolle ja perheelles. Auts, kuka vie baarista jotain randomia kotiinsa nykyään?

Vierailija
13/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma syy..

Vierailija
14/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisipä joku nainen minutkin ja vaatisi seksiä ja paljon.

Vierailija
15/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä voisit kertoa olevasi varattu aikaisemmin kuin vasta seksin jälkeen...

Vierailija
16/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakkaani vein aina baarista kotiini jatkoille. Pantiin kuin kanit. Sitten tilasin taksin tai mies käveli himaansa. Sitähän se oli kiimaa ja kuumaa. Ei sitä parin promillen humalassa mieti jonkun sitoumuksia, eikä tarkoitus ollut jäädä kiinni. Kun tulee vanhemmaksi tajuaa, että elämästä on nautittava ja otettava ilo irti. Ei ainoa oikea tapa elää ole se farmarivolvo ja perhe.  Se voi olla myös avobemari ja salarakas.

Vierailija
17/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajaa varmaankin kiinnostaisi että miksi näin toimitte naiset? Eniten että miksei nuori kaveri päässyt jatkoon mutta vuosia jo kerännyt yksilö kelpaisi? Minuakin kiinnostaa!

Saattoi olla joka mielessä siistimpi status.  Eikä pullistele seinillä jos ei vaimokaan tiedä, vielä.

Vierailija
18/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Itse en varattuja miehiä ole koskaan tietoisesti iskenyt, mutta pari tuttua naista on. He eivät halua muuta kuin seksiä ja kuulemma vapaat miehet alkavat liian helposti haluamaan sitoutumista vain heihin. Varsinkin ne nuoremmat ja kokemattomammat kuulemma heittäytyvät mustasukkaisiksi hyvinkin helposti.

Nämä naiset siis hakevat pääasiassa ns. pidempiaikaista seksiseuraa ilman sitoumuksia. Toki yhden illan juttukaan ei ole mitenkään poissuljettu jos niikseen tulee. Heitä ei haittaa miehen perhe ja muut mahdolliset kumppanit eivätkä itsekään halua luvata uskollisuutta.

Vierailija
19/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta! Väkisinkö sut vietii?

Vierailija
20/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun haluan seksiä mutta en ketään nurkkiin roikkumaan. Varattu mies ei yleensä jää vinkumaan perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme