Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mielestä on jotenkin pelottavaa, että 90-luvusta on jo 30 vuotta aikaa

Vierailija
16.02.2020 |

Eli kyseinen vuosikymmen ei ole enää aivan lähimenneisyyttä. 90-luvulle jäi myös monen silloin nuoren ihmisen toiveet paremmasta huomispäivästä.

Jotenkin tuntuu creepyltä, että keskuudessamme elää ihmisiä, jotka ei muista tuosta ajasta mitään ja ovat jo täysikäisiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Aika juoksee. Kohta kuollaan. Sad.

Vierailija
2/6 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ysärista ole kuin rapiat 20 vuotta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ysärista ole kuin rapiat 20 vuotta..

Kyllä vuosista 90-93 alkaa olla "noin 30 vuotta"

Vierailija
4/6 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin ysärillä teini oli 60-luvusta noin 30v aikaa ja vanhempani puhuivat tuosta ajasta ”silloin nuorena”-tyyliin. 60-luvun vaatteet olivat silloin muodissaan ja äidin kanssa kaivettiin hänen vanhoja minihameitaan vintistä. Nyt näkyy olevan 90-luvun jutut muodissaan. Hassua, tulee haikea olo...

Vierailija
5/6 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna täysi-ikäistyy 2002 syntyneet :)

Vierailija
6/6 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin ysärillä teini oli 60-luvusta noin 30v aikaa ja vanhempani puhuivat tuosta ajasta ”silloin nuorena”-tyyliin. 60-luvun vaatteet olivat silloin muodissaan ja äidin kanssa kaivettiin hänen vanhoja minihameitaan vintistä. Nyt näkyy olevan 90-luvun jutut muodissaan. Hassua, tulee haikea olo...

Joo menin aikuisena yliopistolle opiskelemaan ja suorastaan hullua että ne vaatteet mitä pidettiin itse teininä 25 vuotta sitten ovat taas kuuminta hottia ja lapset (20 vuotiaat) kuljeskelee "meidän" vaatteissamme kuin olisivat itse keksineet ne.