Miten naisesta näkee työpaikalla, että se diggaa miehestä. Ei mitään tv:stä ongittuja kohtauksia - kiitos.
Kommentit (16)
Ei pitäisi käyttää sanoja, joita ei osaa käyttää. "Digata"-verbin objektin kuuluu olla partitiivissa, siis digata jotakin. "Diggaan tätä bändiä", ei "diggaan tästä bändistä".
Pitkät katseet, hymy, ystävällisyys, hakeutuu seuraan, kysyy apua ja mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät katseet, hymy, ystävällisyys, hakeutuu seuraan, kysyy apua ja mielipiteitä.
*Glunk*
Pitäisköhän alkaa käyttää aamuisin dödöö.. ;)
Jos nainen on vaikka varattu, hän saattaa hiukan vältellä, joskin pikaiset hymykatseet voivat paljastaa asian. Jps ei ole varattu, saattaa keksiä tikusta asiaa tai käydä lähellä. Nämä eivät tietenkään tarkoita suoraan, että nainen on ilman muuta ihastunut. Voi jutella tai käydä lähellä ihan muuten vainkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi käyttää sanoja, joita ei osaa käyttää. "Digata"-verbin objektin kuuluu olla partitiivissa, siis digata jotakin. "Diggaan tätä bändiä", ei "diggaan tästä bändistä".
Nyt kuule ollaan Stadissa - ei missään Jyväskylän opiskelijakampuksella..
Puhe sen mukaan. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Varatut naiset käyttäytyvät noin. Sinkut menevät peloissaan seinänvierustoja pitkin, sanoja saa kiskoa suusta eikä katsekontakti onnistu millään.
-Sivusta
Itse kun olin kiinnostunut eräästä työkaverista, niin "satuin" hämmästyttävän usein osumaan taukohuoneeseen kahville samaan aikaan hänen kanssaan. Siinä sitten jutusteltiin ja vaihdettiin muutama sana.
Eli varmaan tuo toisen seuraan hakeutuminen, lounas- ja kahvitteluseuraksi osuminen ikään kuin vahingossa on aika selkeä merkki.
Miten se töissä eroaa siitä, missä työn ulkopuolella? Ei olla kännissä ja ehdoteta iltakahveja jomman kumman luona?
No jos tuijotat häntä ja hän punastuu, niin voipi olla.
Miten ihminen joka käyttää sanaa diggaa on saanut työpaikan. Joku 16v kesätyö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuule ollaan Stadissa - ei missään Jyväskylän opiskelijakampuksella..
Puhe sen mukaan. Sori.
Stadistahan tuo sana on lähtöisin, ja sen syntaksi menee noin. Siis digata jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Miten se töissä eroaa siitä, missä työn ulkopuolella? Ei olla kännissä ja ehdoteta iltakahveja jomman kumman luona?
Se eroaa siitä, että kasvot pitää pystyä säilyttämään, joten suoria pakkeja ei voi antaa tai ottaa. Muuten voi tulla hankalat oltavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatut naiset käyttäytyvät noin. Sinkut menevät peloissaan seinänvierustoja pitkin, sanoja saa kiskoa suusta eikä katsekontakti onnistu millään.
-Sivusta
Just näin. Ja saatan vielä punastua jos se vihjaa jotain kiinnostuksen suuntaista. Yritän paeta tilanteesta. Käytökseni on niin ristiriitaista, ett mies ei voisi kuvitella mun inhoavani sitä, vaikka mieleni tekis vaan painautua sitä vasten
Ujo, lääpällään oleva 40+ sinkkunainen.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihminen joka käyttää sanaa diggaa on saanut työpaikan. Joku 16v kesätyö?
Ohan täs jo ikää.
Ja kouluja käyty. :)
Onko nää nyt näitä milleniaalien ongelmia? Mikä siinä on että työpaikoilla ei enää tehdä töitä vaan puidaan parisuhdekuvioita?
Oon ite ainakin ihan reippaasti sanonut siinä vaiheessa, kun huomannut että yhdessä tulee vietettyä aikaa.
Ongelmana ehkä juuri nyt se, että olen varattu, tämä mies ei. Harmittaa.