Urheilevat miehet! Mihin ja miten te sullotte vehkeenne treenin ajaksi? :D
Ai hemmetti kun ihan oikeasti alkoi naurattaa pohtiessani tätä!
Pysyykö se kikkeli aisoissa ihan normikalsareilla vai joutuvatko isomman varustuksen omaavat turvautumaan teippiin ja puristaviin alushousuihin? Tyyliin sama jos naisella isot hinkit. Harrastan useampaa lajia. Moni mies pukeutuu löysiin urheilushortseihin, mutta mitä niiden alla on?
Oma mies suosii aerobisia kestävyyslajeja (öhöhö) ja ei mitään erityisiä varotoimenpiteitä kuulemma.
Ja treenaavat naiset: miettikää ylimääräinen nahkauloke haaroväliin. Miten diilaisitte asian? Mua alkoi ahdistaa jo ajatuskin.
Kommentit (59)
On kyllä noloa miten rusinaksi penikseni kutistuu urheillessa. Yhteissuihkut mahdottomia.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä noloa miten rusinaksi penikseni kutistuu urheillessa. Yhteissuihkut mahdottomia.
Ei siitä kannata välittää. Ainoa ketä se häiritsee olet sinä itse.
Googlaa jockstrap (en tiedä mitä ne on suomeksi). Ihan suositeltava käyttää jos tuntuu että vehje pomppii liikaa, hakkaus ei tee hyvää kikille.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö muka miehille tule mitään vastaavanlaisia pulmatilanteita, kuin mulle esim. joogassa, kun meinaan tukehtua omiin tisseihini hartiaseisonnassa tiukoista urheilurintsikoista huolimatta, kun ollaan ylösalaisin asennossa?
Miehet varmasti toivoisivat että hartiaseisonnassa voisivat tukehtua mu**kuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö muka miehille tule mitään vastaavanlaisia pulmatilanteita, kuin mulle esim. joogassa, kun meinaan tukehtua omiin tisseihini hartiaseisonnassa tiukoista urheilurintsikoista huolimatta, kun ollaan ylösalaisin asennossa?
Miehet varmasti toivoisivat että hartiaseisonnassa voisivat tukehtua mu**kuunsa.
Nuorempana olin notkeampi ja sain juuri ja juuri terskani huuliani vasten. Ei ole onnistunut enää aikoihin. AP:n kysmykseen vastaus, että eipä ole ollut ongelmia urheillessa. Velttona 12cm ja sen verran aktiivinen seksielämä että kulkuset aina keveät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilijöillä voi myös olla pallit koetuksella.
Entäs ratsastajilla? Satulat ei oo mitään nojatuoleja.
Takapuolella siinä istutaan. Monella miehelle on alussa parempi istunta kuin naisella koska ei voi istua etukenossa.
No ihan sinne samaan paikkaan kun normaalistikin, housujen sisään? Käyttää kait valtaosa miehistä muutenkin boksereita, ei urheiluvaatteet eroa niistä millään tapaa.
Urheilusuorituksen tai treenin kesken ei ole koskaan sellaista ongelmaa että alkaisi seisomaan jos ap mietti sitä, että miten seisovan kikulin kanssa voi esim. juosta tai uida :D Naisilla taitaa olla sen sijaan tavanomaisempaa että kostuu kesken treenin jostain syystä, miehillä ei käy samalla tavalla.
Treenin jälkeen voi kylläkin tulla sellainen tilanne, jos ajattelee tiettyjä asioita tai on kivassa seurassa ;)
Isot säkit ne tarvii tukea etteivät heilu ympäriinsä ja alkaa sattumaan ja särkemään muuten. Jockstrap on vastaus
Annan riippakivesten ja kullinvarren heilua valtoimenaa. Tasapainottaa hyvin menoa epätasaisessa murtomaastoossa. Hieman samaan tyyliin kuin häntä kengurulla.
Vähän se heilahtelee tuossa lahkeessa, mutta kyllä siihen tottuu ajan myötä.
https://www.tori.ng/userfiles/image/2017/jan/21/Roberto-3.jpg
Vierailija kirjoitti:
Hah, kylmässä järvivedestä noustessa kun on saunan jälkeen uinut jonkin aikaa tuntuu siltä että olisi joku esipuperteetti kakaran pili ja sitten kohta löylyistä taas tullessa roikkuu reiden puolivälissä.
Koko muuttuu lämpötilan mukaan varsin nopeasti ja kivekset menee piiloon onteloon ja tulee ulos samoin. Aika erikoiset värkit ne on.
Vierailija kirjoitti:
Annan riippakivesten ja kullinvarren heilua valtoimenaa. Tasapainottaa hyvin menoa epätasaisessa murtomaastoossa. Hieman samaan tyyliin kuin häntä kengurulla.
Vanhat miehet kiusoitteli joskus ennen saunassa nuoria miehiä ja poikia sanomalla, että tuostakin piti tulla apina mutta karvat loppu kesken ja häntä meni vahingossa väärälle puolelle. Hieman nolotti omalle kohdalle ekaa kertaa osuessa ja tuli lähtö löylyistä kun ei kestänyt kuunnella sitä röhönaurua sen jälkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takapuolella siinä istutaan. Monella miehelle on alussa parempi istunta kuin naisella koska ei voi istua etukenossa.
Kyllä, istuinkyhmyillä. Mutta harvassa on ne ratsastajat, joiden istunta ei koskaan lipsahda etupainotteiseksi, hevosen äkkijarrutukseen tmv ei ehdi reagoida, alastulo esteen jälkeen tulee liiaks satulan etukaarelle jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teippaan jesarilla reiteen kiinni.
niin te pienimnset... Minä sääreen.
No hittovie minä se joudun nilkkaani vehkeeni teippaamaan. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se vastaisi varmaan suunnilleen sitä, kun joku potkisi munille kun senluokan paukutusta näyttää olevan siihen satulaan. Vaikka siksi kai naiset siitä tykkääkin ;-D
Itse harrastan emäntäni kanssa kuntoparittelua ja treeneissä sullon sen sinne minne kuuluukin! Kolme vaihtoehtoa!
Yleensä me miehet sidotaan se ilmastointiteipillä reiteen. Silloin tällöin liikkuessa tulee "kramppeja" reiteen mutta todellisuudessa se johtuu siitä kun vehje jäykistyy ja on pakko nostaa jalkaa ylöspäin.