Missä elokuvassa tai tv-sarjassa tahtoisit elää?
Itse mietin missä leffassa tai sarjassa tahtoisin elää mutta en oikein osaa sanoa, ehkä... Hmmh, en osaa sanoa!
Kommentit (67)
Olen aina halunnut olla supersankari. Gotham on ehkä minun mielestä vähän turhan synkkä, niin eläisin sitten Avengerssien maailmassa supersankarina. Jonain semmoisena joka pystyy lentämään. Loppuni tulisi olemaan nopea ja traaginen, mutta ainakin saisin elää täysillä.
Sound of Music muuten, koska elokuvan tunnelma ja maisemat ovat ihanat, mutta en haluaisi elää toisen maailmansodan aikaisessa Itävallassa.
Moderneista ajoista tykkään eniten ehkä 70-luvusta. Valitsisin brittiläisen elokuvan The Wicker Man vuodelta 1973. Tarina sijoittuu kauniisiin luonnonmaisemiin, muistaakseni saarelle.
Tarinan hahmot kyllä kuuluvat hirveään pakanakulttiin, mutta en itse osallistuisi siihen, vaikka eläisinkin samoissa maisemissa. Matkustaisin lossilla upeaan 70-luvun Lontooseen kerran viikossa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Supernanny, mun lempparisarja
Tässä oli kysymys fiktiivisistä maailmoista.
Vierailija kirjoitti:
Star trekissä.
Okei, pistä punainen paita ekaksi päälle ja lähde komentajan porukan kanssa tuntemattomalle planeetalle tutkimaan.
(tuossakin maailmassa on yllättävät riskinsä)
Olipa kerran Elämässä..verisuonessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Schindlerin lista. Haluaisin olla se leirin komentaja, sillä hän vaikutti elävän ns. helppoa elämää.
Se elokuva ei sitten ollut mikään televisiosarja, eikä tavanomaisessa mielessä pelkkä elokuva ollenkaan, vaan lähinnä draamadokumentti- tyyppinen, vain elokuvan muodossa esitetty historia.
Se Amon Goetz siellä jota tarkoitit oli murhanhimoinen ihmishirviö.
Vain joku asian leikiksi lyövä idiootti, samanlainen murhanhimoinen, tai holocaust -denialisti voi haluta samaistua häneen.
Mihin näistä vaihtoehdoista sinä haluaisit siis samaistua ?
Mielensäpahoittaja pongattu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supernanny, mun lempparisarja
Tässä oli kysymys fiktiivisistä maailmoista.
Missä niin lukee? Taisit keksiä vähän omiasi.
-eri
Fame.
Miksei myöskin Anne of Green Cables.
Myös New York kelpaisi eli SInkkuelämää tai Younger.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Schindlerin lista. Haluaisin olla se leirin komentaja, sillä hän vaikutti elävän ns. helppoa elämää.
Se elokuva ei sitten ollut mikään televisiosarja, eikä tavanomaisessa mielessä pelkkä elokuva ollenkaan, vaan lähinnä draamadokumentti- tyyppinen, vain elokuvan muodossa esitetty historia.
Vain joku asian leikiksi lyövä idiootti, samanlainen murhanhimoinen, tai holocaust -denialisti voi haluta samaistua häneen.
No sorry nyt vaan rouva ylituomari, mutta en havainnut avauksessa mitään sääntöä, joka olisi rajannut valintani sen ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Gilmoren tytöissä, naureskelisin Roryn ja Lorelain kanssa kylähulluille ja Emilylle 😉
Minäkin Gilmoren tytöissä, mutta olen tajunnut olevani aivan liian epäcool Lorelaille, Rorylle ja Lukelle joten olisin yksi niistä kylähulluista joille he nauravat. Voisin olla vaikka Emilyn kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Star trekissä.
Okei, pistä punainen paita ekaksi päälle ja lähde komentajan porukan kanssa tuntemattomalle planeetalle tutkimaan.
(tuossakin maailmassa on yllättävät riskinsä)
Itse valitsisin New Generation-kauden, onhan satakunta vuotta eteenpäin aina parempi :) Jos kykyni eivät aluksiin sitten riittäisi, voisin Maapallollakin jotain puuhaa vielä riittää.
t. eri