FINSEX-tutkimus: Suurinta yhdyntäaktiivisuus oli noin 20-vuotiailla naisilla ja 50-vuotiailla miehillä
Mitäs tästä voisi päätellä? Parikymppiset mimmit tykkäävät meistä hopeaa huokuvista ja viriileistä ketuista? 😏
Kommentit (10)
Kyllä sen täytyy näin olla, mikäli tutkimus näin sanoo. Tiede ei valehtele. Rähähää!
Linkki tutkimukseen, jossa kerrotaan myös heidän harrastelevan sitä keskenään? Siinä on pari muutakin ikäluokkaa, joita naiset voivat tasaisesti haravoida. ;)
Tästä voi päätellä että markkinat kohtaavat ostajat.
Nuorena mies ei saa naista vaikka haluaisi kokoajan. 50+ ikäisenä naisia on tarjolla enemmän kuin jaksaa painaa. M51
Mulla se on ollut 40+. Eri ikäisten kanssa.
Kuten tästäkin palstasta näkyy niin setämiehillä on oikeasti niin pahat psykoosit päällä etteivät enää edes erota todellisuutta fiktiosta ja omia toiveuniaan reaalimaailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena mies ei saa naista vaikka haluaisi kokoajan. 50+ ikäisenä naisia on tarjolla enemmän kuin jaksaa painaa. M51
Sepä se, kun ei jaksa. Osa ei pysty enää lainkaan. Heillä sitä vasta olisikin enemmän tarjolla mitä jaksaa. Yksi riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kuten tästäkin palstasta näkyy niin setämiehillä on oikeasti niin pahat psykoosit päällä etteivät enää edes erota todellisuutta fiktiosta ja omia toiveuniaan reaalimaailmasta.
No no no... mulla on jo 10v ollut 30v nuorempi vaimo. (olen 60v)
Ja kun vielä muistaa, että totuuteen päästäkseen naisten kertomat yhdyntämäärät tulee kertoa kolmella ja miesten kertomat määrät tulee jakaa kolmella!