Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oikeustiede, valtiotiede vai hallintotiede?
16.02.2020 |
Mikä näistä kolmesta olisi se jota itse lähtisit opiskelemaan(siis jos pääset sisään) ja perustelut?
Mietinnässä opiskelemaan haku ja nämä alat kiinnostavat itseäni.
Oikkiksesta saa suoraan ammatin, mutta valtsikla ja hallintotiede enemmän yleisiä opintoja.
Oikkikseen vaikein myös päästä.
Kommentit (2)
No varmaan tutkinnolla, mutta kyllähän suhteet aina auttaa!
T.ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ajattelitko mennä töihin suhteilla vai tutkinnolla?