Mies käyttää S-koon vaatteita
Onko mies silloin liian pieni? Kuulin että mies olisi nimittäin vasta sitten sopiva kun käyttää pituutensa vuoksi L-koon vaatteita?
Kommentit (20)
Olisin huolissani jos ostaisi lastenvaatteita...
Ihan ok. Miehillä ja naisilla molemmilla M-koko on paras. Näyttää terveeltä.
Tässä muutama vuosi sitten, kun olin hoikimmillaan, niin xs-koon vaatteetkin meinasivat olla liian isoja. Välillä piti ostaa tilkkuja lastenvaateosastolta.
T: Mies 160 cm
Vierailija kirjoitti:
Näin naisille tuo on vielä sallittua, mutta miehille se on minunkin mielestä sopimatonta ja ällön pervoa. Puistattaa jo ajatus jostain parikymppisestä setämiehestä joka käyskentelee lastenostolla "katselemassa vaatteita".
Ei ole. Samoin kuin naisten vaatteissa koot vaihtelevat paljon.
Ja mitä väliä, vaikka on pienikokoinen, jos on muuten sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisille tuo on vielä sallittua, mutta miehille se on minunkin mielestä sopimatonta ja ällön pervoa. Puistattaa jo ajatus jostain parikymppisestä setämiehestä joka käyskentelee lastenostolla "katselemassa vaatteita".
Mitä ihmettä? Ostan usein lapsille vaatteita. 😮
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä väliä, vaikka on pienikokoinen, jos on muuten sopiva.
On noloa ja hävettävää kulkea pienikokoisen miehen kanssa. Muut tuijottaa ja oudoksuu. Tiedänkö itse sen kokemuksesta. Kannattaa ennemmin katsoa normaali pituista ja normaali painoista miestä. Sen opin karvaimman kantapään kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastollisesti naiset ostavat vaatteita, eivät miehet. Siksi kaupoissa on myös isommat naisten osastot ja miesten osasto rajoittuu vain muutamaan vaihtoehtoon nurkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä väliä, vaikka on pienikokoinen, jos on muuten sopiva.On noloa ja hävettävää kulkea pienikokoisen miehen kanssa. Muut tuijottaa ja oudoksuu. Tiedänkö itse sen kokemuksesta. Kannattaa ennemmin katsoa normaali pituista ja normaali painoista miestä. Sen opin karvaimman kantapään kautta.
Olet aika epävarma nainen sitten eli ihan tavallinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä väliä, vaikka on pienikokoinen, jos on muuten sopiva.On noloa ja hävettävää kulkea pienikokoisen miehen kanssa. Muut tuijottaa ja oudoksuu. Tiedänkö itse sen kokemuksesta. Kannattaa ennemmin katsoa normaali pituista ja normaali painoista miestä. Sen opin karvaimman kantapään kautta.
Kuka mies saati nainen haluaa kumppanikseen, noin huonon itseunnon omaavan kumppanin? Hyppäätkö kaivoonkin, jos sattuisi olemaan muiden mielestä kivaa nähdä kun sinä hyppäät kaivoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastollisesti naiset ostavat vaatteita, eivät miehet. Siksi kaupoissa on myös isommat naisten osastot ja miesten osasto rajoittuu vain muutamaan vaihtoehtoon nurkassa.
No sen olen tietenkin huomannut. Mutta en ole ymmärtänyt että olen pervo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se aika pervoa ja häiritsevää on että aikuinen mies pyörii lasten seassa. Sellainen henkilö on epäluotettava ja hyvin epäilyttävä. Minä pitäisin lapset sellaisesta kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutama vuosi sitten, kun olin hoikimmillaan, niin xs-koon vaatteetkin meinasivat olla liian isoja. Välillä piti ostaa tilkkuja lastenvaateosastolta.
T: Mies 160 cm
Minä taas samanpituisena (okei trans)miehenä käytän ällää ja xl:ää. Mutta provohan tämä aloitus oli, kuka oikeasti ajattelee tuollaista? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se aika pervoa ja häiritsevää on että aikuinen mies pyörii lasten seassa. Sellainen henkilö on epäluotettava ja hyvin epäilyttävä. Minä pitäisin lapset sellaisesta kaukana.
Tämä. Ties mitä se mies siellä lastenosastolla vielä niille niille lapsille tekee. Käytös on jo häiriintynyttä ja epäsopivaa jos se siellä jo on.
Mun 13v lätkänpelaaja (175cm) käyttää miesten M kokoa 😅
Ihmisethän yleensä käyttävät omankokoisiaan vaatteita.
Itse olen 168cm mies ja painan 80kg. Olenntosi kapea ja siro luitani joten voin silti käyttää s ja kokoa ihan hyvin.
'Pikku Ironisti' kirjoitti:
Ihmisethän yleensä käyttävät omankokoisiaan vaatteita.
Ja pienten miesten kannattaa pysyä sinkkuina jos eivät osaa hakea omaa tasoaan vastaavia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 168cm mies ja painan 80kg. Olenntosi kapea ja siro luitani joten voin silti käyttää s ja kokoa ihan hyvin.
S ja M siis
Minkä kokoisia kondooomeita se käyttää?