Ostaisitko 15 eurolla punaviinipullon vai teatterilipun?
Jos nämä olisivat vaihtoehdot.
Kommentit (23)
Punaviinin pitäisi olla tuolla hinnalla järjettömän hyvää, täyteläistä ja makoisaa, mutta kyllähän se nyt kuitenkin viiniin menisi.
Punaviinipulloa en ottaisi edes ilmaiseksi, mutta 15 eurolla ei todellakaan pääse teatteriin.
Teatterilipun (niitä ei yleensä kuitenkaan saa tuolla hinnalla), punaviiniä en kaipaa.
Onko se elokuvateatterilippu? Juu sen viinin ostaisin, tai halvemmankin. Vai eikö se ole vaihtoehto?
Ostaisin mielummin 2 puolentoista litran Coca Cola Zero pulloa ja elokuvateatterilipun. Periaattessa ne molemmat voisi saada noin 15 eurolla.
Riippuu tietysti vaihtoehdoista, mitä viiniä tai mikä teatteriesitys.
Lähtökohtaisesti kuitenkin mieluummin teatterilipun.
Ostaisin jonkin viinin ja sijoittaisin pulloon kympin enemmän eli 25€. Ei mitään tylsiä näytelmiä vaan rentouttavaa oloa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Punaviinipulloa en ottaisi edes ilmaiseksi, mutta 15 eurolla ei todellakaan pääse teatteriin.
Onhan noita; opiskelijat ja työttömät puoleen hintaan ja Ylioppilasteatteri ainakin täällä meillä.
Minne teatteriin saa 15 eurolla lipun? Ostin itse viimeksi eilen teatterilippuja ja maksoivat 38 e/kappale.