Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

27v. nainen ihastunut 49v. mieheen

Vierailija
16.02.2020 |

Tykätään toisistamme ja juttu luistaa, mutta mietityttää onkohan tässä mitään mahkuja olla ihan oikeasti yhdessä, kun toinen voisi ikänsä puolesta olla toisen vanhempi. Onko muilla onnistunut 20+ vuoden ikäero?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olette tutustuneet?

Vierailija
2/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olette tutustuneet?

Töissä alunperin, mutta ei olla enää samassa firmassa. Ollaan tunnettu viitisen vuotta. /ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jää reilun kymmenen vuoden päästä eläkkeelle, ja ikä alkaa näkyä jo ennen sitä. Viisikymppinen on vielä virkeä ja nuorekas, mutta...

Vierailija
4/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jää reilun kymmenen vuoden päästä eläkkeelle, ja ikä alkaa näkyä jo ennen sitä. Viisikymppinen on vielä virkeä ja nuorekas, mutta...

Mies on ikäisekseen nuoren näköinen ja hyväkuntoinen, mutta voin kyllä olla että olet ihan oikeassa. Voi sentään. /ap

Vierailija
5/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun mies jää eläkkeelle ja on vapaa tekemään mitä haluaa, sinulla on ura kiireisimmillään ja sitä on jäljellä vielä yli 20 vuotta.

Veikkaan, että avaus on ikäerotrollaajan uusin yritys, mutta koska oikeastikin ihmiset ikäeroja miettivät, niin muistutan tuosta em. faktasta. Minulla ja puolisollani on alle 10 vuoden ikäero mutta se on iso ero tässä vaiheessa, kun toinen on jäämässä eläkkeelle. Minulla on vielä yli 10 vuotta työelämää jäljellä (korkeampi eläkeikä kuin hänellä). Kun minä vihdoin pääsen eläkkeelle, ei ole takeita siitä, että saisin hänestä enää seuraa matkoille ympäri maailmaa.

Vierailija
6/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19 vuoden päästä täydelle eläkkeelle, jos sillä nyt on jotain merkitystä ihmissuhteissa.

Vierailija
7/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun mies jää eläkkeelle ja on vapaa tekemään mitä haluaa, sinulla on ura kiireisimmillään ja sitä on jäljellä vielä yli 20 vuotta.

Veikkaan, että avaus on ikäerotrollaajan uusin yritys, mutta koska oikeastikin ihmiset ikäeroja miettivät, niin muistutan tuosta em. faktasta. Minulla ja puolisollani on alle 10 vuoden ikäero mutta se on iso ero tässä vaiheessa, kun toinen on jäämässä eläkkeelle. Minulla on vielä yli 10 vuotta työelämää jäljellä (korkeampi eläkeikä kuin hänellä). Kun minä vihdoin pääsen eläkkeelle, ei ole takeita siitä, että saisin hänestä enää seuraa matkoille ympäri maailmaa.

Ei ole ikiksen aloitus tämä, ihan todellinen tilanne (ja toivottavasti vältytään siltä ikäerohullun inttämiseltä tässä ketjussa...). Isoltahan tuo ikäero tuntuu nytkin, kun toinen on aikuisuutensa alkumetreillä ja toinen jo keski-ikäinen, mutta toiveikkaana jotenkin ajattelin että ehkä se sitten myöhemmin tasaantuu. /ap

Vierailija
8/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v ja 39v sama tilanne 

Vierailija
9/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikiksen aloitus tämä, ihan todellinen tilanne (ja toivottavasti vältytään siltä ikäerohullun inttämiseltä tässä ketjussa...). Isoltahan tuo ikäero tuntuu nytkin, kun toinen on aikuisuutensa alkumetreillä ja toinen jo keski-ikäinen, mutta toiveikkaana jotenkin ajattelin että ehkä se sitten myöhemmin tasaantuu. /ap

Tasaantuu niin että toinen on keski-ikäinen ja toinen vanhus.

Vierailija
10/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, myöhemmin se nimenomaan korostuu. 30/50 ikäisenä erolla ei ole kovin paljon merkitystä, koska molemmat ovat työelämässä ja fyysisesti kunnossa. 40/60 vaiheessa toinen on jo ikääntynyt terveydellisessä merkityksessä ja vaikka kuinka huolehtisi kunnostaan, niin kyllä se näkyy. 50/70 ikäerolla on valtava merkitys. Toinen on uransa huipulla ja työelämää 18 vuotta jäljellä, toinen on ollut jo tovin eläkkeellä ja on kirjaimellisesti eläkeläispappa. 60/80 toinen on edelleen töissä, vielä lähes kymmenen vuotta, toinen on... no, toivottavasti elossa.

Vierailija
11/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin tapauskohtaista. Toiset on paremmassa kunnossa 75v kuin toiset 25v . Ei voi myöskään tietää mitä huominen tuo tullessaan, ei siis yhtään kukaan, sen näkee hyvin kun viettää aikaa sairaaloissa. Jos matkustelu ympäri maailmaa sitten joskus eläkkeellä on arvolistalla ja elämään sisällön tuottamisen listalla numero uno, niin sitten kannattaa harkita antaako ikäeron vaikuttaa, tosin siltikään ei voi tietää onko se nuorempi vai vanhempi joka ei pääse matkustamaan tai kiinnostaako ihmistä ylipäänsä matkustelu. Mikä kellekin tärkeää on.

Vierailija
12/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24v ja 39v sama tilanne 

Kuvailet täysin eri tilanteen ja kerrot sitten että sama tilanne.

Vierailija
13/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin tapailusuhteeni on itseäni 23v nuorempi (47-24). Vaikka suhteellinen ikäeromme pieneneekin vuosi vuodelta, tuskin tämä leikki kuitenkaan pitkään kestää. Joidenkin asioiden suhteen on vain hauska elää hetkessä.

Vierailija
14/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopas kirjoitti:

Täysin tapauskohtaista. Toiset on paremmassa kunnossa 75v kuin toiset 25v . Ei voi myöskään tietää mitä huominen tuo tullessaan, ei siis yhtään kukaan, sen näkee hyvin kun viettää aikaa sairaaloissa. Jos matkustelu ympäri maailmaa sitten joskus eläkkeellä on arvolistalla ja elämään sisällön tuottamisen listalla numero uno, niin sitten kannattaa harkita antaako ikäeron vaikuttaa, tosin siltikään ei voi tietää onko se nuorempi vai vanhempi joka ei pääse matkustamaan tai kiinnostaako ihmistä ylipäänsä matkustelu. Mikä kellekin tärkeää on.

75-vuotias nainen voi olla paremmassa kunnossa kuin 25-vuotias? Ja siis näyttääkin paremmalta, kun kroppa on paremmassa kunnossa? Miksi siis niin harva nuori mies - myös vela - kiinnostuu 75-vuotiaista naisista?