Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maura Murrayn mysteeri

Vierailija
16.02.2020 |

Kuuluisa katoamistapaus usasta.
Jokainen voi löytää googlesta tietoa asiasta, ja nyt katsoin juuri Cmorelta uuden dokumenttisarjankin aiheesta.
Ajattelin josko täällä olis muita kuin minä, jotka tämän mysteerin tuntevat ja ovat sitä miettineet. Minä jo vuosia. (En tietenkään kokoajan, heh).
Jokatapauksessa, jos näin on, olisi kiva pohtia asiaa ja jakaa teorioita, mitä tapahtui.

Itseäni pani 2017 tehdyssä dokumentissa mieleen, että ei oltu yhtään otettu sitä vaihtoehtoa huomioon, että autossa olisi ollut mies joka esim uhkasi Mauraa aseella, ja tämä siksi ajoi autonsa väärän kaistan kautta puuhun.. silminnäkijä oli nähnyt autopaikalla tupakkaa polttavan miehen, ja bussikuski oli sanonut Mauran olevan järkyttynyt mutta vakuutti ettei tarvitse apua ja sanoi soittaneensa poliisille, vaikkei tuolla ollut kännykkäkenttää, ja bussikuskikin sen tiesi.. eli tiesi Mauran valehtelevan. Minulle tuli mieleen että jos autossa on ollut Maura uhkaava mies, tämä pakotti Moiran valehtelemaan bussikuskille, ja sanoi että muutoin esim ampuisi Mauran ja bussikuskin.
Eli joku piti Mauraa panttivankina, ja käski tämän ajaa New Hapshireen, ostaa viinaa jne.
Tämä on nyt viimeisin teoriani.
Toisaalta, mihin nämä kaksi sitten hävisivät, ottiko joku auto kyytiin, ja jos, miksei kukaan ole ilmottautunut. Onko muita kadonnut...
Entä jos heidät ottikin kyytiin Brianna Maitland, joka katosi seuraavassa kuussa myös samanlaisten olosuhteiden vallitessa alle kahden ajotunnin matkan päässä. Kaukaa haettua, että Brianna olisi ottanut murhaajan ja Mauran kyytiin, mutta erittäin todennäköistä että Maura sekä Brianna kohtasivat saman murhaajan, eikä heitä ole koskaan löydetty.
Molemipien autot oli jätetty, kun ne olivat ajaneet päin puuta/latoa ja nuoret naiset olivat kadonneet.
https://www.reddit.com/r/MauraMurrayCase/comments/7age72/the_distance_f…

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/3 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa lukea englanniksi, laita tiivistelmä kun olet perehtynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla