Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun lapsi ei halua isälleen?

Vierailija
15.02.2020 |

Näitä pohdin, kun nukkua pitäisi.

11-vuotias tyttö, olisi jopa valmis katkaisemaan välit isäänsä. Ei siis tunne yhtään mitään isäänsä kohtaan. Ovat löhes aina asuneet erillään, mutta silti olleet aina edes jonkin verran tekemisissä. Isä kasvattaa tiukemmin kuin minä ja on sellainen hiljaisempi, etäisempi, mutta ihan tarpeeksi hyvä isä hän on. Tyttö ei osaa kertoa järkevää syytä, miksei halua mennä isälleen. Ei vaan halua. Olen luvannut, että kun tyttö täyttää 12,hän saa päättää. Mutta nyt ahdistaa, en halua myöskään rikkoa exäni sydäntä. Tyttärelleni olen luvannut, etten kerro hänen ajatuksia isälleen, joten lopulta joudun ottamaan syyt niskoilleni, että minä olen se hirviö, joka ei halua tyttöä isälleen.

Ja olen yksinhuoltaja ja tilanteessa ei ole muita lapsia, lapsen isällä on uusi puoliso, joka kuulemma on mukava.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö kiittää sinua aikuisena, jos et anna hänen lopettaa isän luona käymistä.

Vierailija
2/3 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta taas sanon, että anna lapsen päättää. Meillä oli helvetti irti, kun lasta ei kuunneltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tytön päättä itse silloin 12 vuotiaana, kyllä mieli varmaan tulee joskus muuttumaan, mutta tärkeintä on että hän saa itse valita meneekö vai eikö isälleen. Jos pakotatte hänet vastoin tahtoaan isänsä kanssa olemaan tekemisissä, hän saattaa lopulta etääntyä teistä molemmista lopullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän