Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanotte ulkonäön kommentoijalle?

Vierailija
15.02.2020 |

Jos joku sanoo ilkeästi esim. tyylistäsi? Tai jos sanoo esim, että ei uskoisi että olisit jo kymmenen vuotta vanhempi mitä ajatteli?

Itseäni harmittaa välillä, kun on baby face, eikä aina oteta niin todesta, tytötellään, ei uskota että on ns elämänkokemusta... Välillä osaan jo ottaa kehuna, mutta itsetuntoa pitäisi vielä kohentaa, ettei tuntuisi aina niin pahalta...

Olen 35v ja usein sanotaan että ainakin 10v nuorempi. Kun olin 25v, luultiin yläasteikäiseksi ja lasteni siskoksi. Mitähän ne mun miehestä ajatteli sillon🙈

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Lapsena itkin kommentteja. Nyt olen kovettanut itseni. En tunne mitään, mutta en kipuakaan.

Vierailija
2/10 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ole koskaan tyylistä sanottu ilkeästi, nuoremmaksi on joskus luultu eikä kiinnosta p.skaakaan. Mitä väliä muiden mielipiteillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuudestani kommentoiville sanon, että pitäisi sinunkin vähän laihduttaa. Huvittava seurata, miten aina tulee se :O -ilme, ikäänkuin kokisivat että heillä on oikeus yksipuolisesti arvostella toisen ulkomuotoa koska läskikortti.

Vierailija
4/10 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ikä arvioitu aina reilusti alaspäin.

Vierailija
5/10 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ainakin kismittää se että joillakin ei tosiaan ole muuta tapaa kuin kommentoida ilkeästi toisen ulkonäköä. Tulee aika sivistymätön ja moukkamainen kuva toisesta. Lapselta ymmärrän edes vähän mutta aikuiselta ihmiseltä. Pitäkööt vain mölyt mahassansa.

Vierailija
6/10 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän kauniisti, jos kuvittelen ja uskon kommentin kohteliaisuudeksi. Ja erityisesti jos siitä tulee hyvä mieli. -Vaikeampaa on silloin kun kommentista tulee enempi vaivaantunut olo.- Jos joku kommentoi, jotain typrää/ ikävmpää, niin ....-nio ei minulla ole mitään valmista vastauspatteria, josta osaisin tai vosiin vastata aina sen osuvimman ja parhaimman. Toisinaan olenkin ihan hiljaa, enkä sano mitään; miksi vastaisin typeryyteen typeryydellä. 

Sinkkumies

Vierailija
7/10 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille! Helpotti mieltä. Lisää ajatuksia!

Ap

Vierailija
8/10 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuudestani kommentoiville sanon, että pitäisi sinunkin vähän laihduttaa. Huvittava seurata, miten aina tulee se :O -ilme, ikäänkuin kokisivat että heillä on oikeus yksipuolisesti arvostella toisen ulkomuotoa koska läskikortti.

Hyvä! ihan oikein sanot. Läskit on rasittavia kun aina pitää kateellisena arvostella hoikkia. Oma häpeänsä. Inhottaisi itselläkin olla hikoileva porsas.

Vierailija
9/10 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa enemmänkin se, etten pääse sanomaan mitään, koska ne minua koskevat kommentit yleensä sanotaan jollekulle toiselle, mutta niin kovalla äänellä, että kuulen. Muuten kysyisin, että miksi mun ulkonäköni on niin tärkeä asia, että se ärsyttää.

Nuoremmaksi luulemista en ole pitänyt negatiivisena, enemmänkin sitä, että oikean ikäni paljastuttua mua pidetään jotenkin vanhana. :( Ei yli kolmikymppinen ole vielä vanha.

Vierailija
10/10 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään yleensä, en välitä toisten mielipiteistä, pidän heitä lähinnä typerinä ja lapsellisina. Joskus saatan kysyä suoraan, että miksi sulla oli tarve kommentoida mikä tuntuu pistävän heidät hiljaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme