65-vuotias ystäväni on mukavaa ja kiinnostavaa seuraa mutta
en tiedä aina miten kohteliaasti kieltäytyisin tapaamisista. Itse olen 39 vuotias yh, introvertti ja arvostan omaa yksinäistä aikaani enemmän kuin seuraa. Olemme tavanneet yhteisen harrastuksen kautta ja mielelläni välillä tapaan häntä ja meillä on hyviä keskusteluja. Miehen omat lapset ovat ikäisiäni joten hänellä ei ole lapsiperheen huolia ja väsymystä enää. Viime viikolla kävimme syömässä ja nyt hän oli mennyt varaamaan meille (itselleen, minulle ja lapsilleni) vkl-risteilyn luksushytillä ja maksanut ihan kaiken. Itse en millään kykene noin pitkään olemaan kenenkään seurassa non stoppina.
En halua olla töykeä tai epäkiitollinen, mutta en vain kykene tähän. Satunnaiset, muutaman tunnin tapaamiset toki ok. Muilla samaa? Miten olette sanoneet nätisti? Tässä vielä kyseessä vanhempi ihminen, joten haluan olla kohtelias.
Kommentit (63)
Annas kun arvaan: kun käytte syömässä ja kahvilla, mies maksaa, "koska on herrasmies".
Just. Ja nainen on "maksettu".
Miehelle voi sanoa ettei kiinnosta, mutta osa miehistä ymmärtää sen niin ettei kiinnosta juuri nyt, ja luottavat väsytystaktiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäero ei merkkaa mitään enää silloin kun on 40 v ja toinen 65 v.
Ei merkitsekään jos vanhempi osapuolista on hyväkuntoinen 65v.
Mutta voin kertoa että ikäero taas merkitsee siinä vaiheessa kun vanhempi on yli 70v oli sitten missä vaan teräsvaari tai -mummo kunnossa.
T. N48 jolla M72. Vielä muutama vuosi sitten ei tuntunut missään mutta nyt...
Just näin. Kyllä ikäero alkaa vaan merkkaamaan, kun ukko täyttää 70 - ellei ho aiemminkin. Vaikka olisi kuinka teräspappa, niin ei tosiaan pysy 25 vuotta nuoremman mukana! Seksi on kamalaa, huh. Ja kunto ei riitä mihinkään vauhdikkaaseen ja pitkäkestoiseen, kun lihakset ovat jo olemattomat, vaikka salilla kävisikin. Näin se vaan menee. Ja kun miettii 10 vuotta eteenpäin, niin nainen on 55 v. ja mies 80 v.! Nainen parhaassa iässä ja ukko vanh.kotiin valmis. Huh, no thanks.
Senkö takia kannattaisi jättää elämättä vaikkapa 20 vuotta tai 30 vuotta rakastamansa ihmisen kanssa? Valitettavasti läheskään kaikki eivät löydä omanikäistään kumppania.
Sinulle olisi ok, että joku olisi kanssasi parikymmentä vuotta ja sitten, kun eniten alkaisit häntä tarvita, jättäisi?
Ap tässä
Käytiin laivalla kuitenkin, eikä mies yrittänyt yhtään mitään lähentelyjä. Hän vaati että saa maksaa meille kaiken, ja rahaa paloi laivalla ja maissa todella paljon. Sanoin että tunnen oloni kiusalliseksi koska olen itse maksanut aina kaiken. Tarjosin miehelle rahaa, mutta hän ei ottanut niitä vastaan.
Hän oli onnellinen kun sai meistä seuraa ja kehui miten lapseni ovat hyvinkäyttäytyviä ja hauskoja. Rahaa hänellä näköjään on, ja menestyvä bisnes kotimaassa ja ulkomailla. Hän jopa kysyi haluanko avaimet hänen kakkosautoonsa, joka on uusi BMW. En ottanut. Hänen omat lapsensa asuu toisella puolella maapalloa.
Mietinkin että voiko joku haluta elää tällaista ns. perhe-elämää silloin tällöin ja jopa maksaa että pääsee sitä kokemaan? Ensi kuulle hän pyysi meitä mukaansa Lontooseen jossa hänellä on konferenssi. Majoittuisimme samassa hotellissa mutta eri huoneissa taas. Olen itse tottunut hyvin pieneen ja vaatimattomaan elämään yksinhuoltajana. En oikein tiedä miten suhtautua. Toisaalta lapseni pitävät miehestä, heiltä on juuri kuollut molemmat isovanhemmat.
Olet maksettua seuraa. Eli huo...a onnea
Jos järjestely sopii molemmille niin mikäs siinä. Mies taitaa kaivata lapsiaan.
Aikamoista. Mä kyllä haluaisin kans tällaisen ystävän.
Mies on aikuinen ja luultavasti tajuaa mitä tekee. Olisin edelleen ystävä ja ottaisin silti rahat vastaan itseni ja lasteni takia, jos kohtelee teitä kaikkia hyvin. Jos kokisin pystyväni siihen, niin tarjoaisi myös salaista seksiseuraa omilla ehdoillani, vähän kuin kiitoksena. Jos mies on rikas, niin myös mukavuusavioliitto tulisi kyseeseen.
Onko mies yksinäinen,hoivavietti palannut?Varakas?Huomannut että nuori seura piristää,valmis uhraamaan
rahaa....ei paha välttämättä...win-win.
Vierailija kirjoitti:
Mies on aikuinen ja luultavasti tajuaa mitä tekee. Olisin edelleen ystävä ja ottaisin silti rahat vastaan itseni ja lasteni takia, jos kohtelee teitä kaikkia hyvin. Jos kokisin pystyväni siihen, niin tarjoaisi myös salaista seksiseuraa omilla ehdoillani, vähän kuin kiitoksena. Jos mies on rikas, niin myös mukavuusavioliitto tulisi kyseeseen.
Hohhoijjakkaa.. Ihan tiedoksesi, että en ikimaailmassa voisi kuvitellakaan että rahan vastineeksi tarjoaisin seksiä. En ole epätoivoinen. Elän kyllä pienesti mutta se ei haittaa. Meillä on kaikki tarvittava elämiseen, vaikka ei rikkaita ollakaan. No mutta olitkin vain typerä provo. - ap
Sulla on käynyt hyvä tuuri. Sugar daddy joka ei halua muuta kuin perheestä seuraa. Luultavasti haluaa pitää sut näin sen elämässä koska tietää että muuten olet mieluummin oman ikäistesi kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öhh... Jos mies on sinulta kysymättä mennyt tuommoisen matkan ostamaan, kärsiköön nahoissaan. Voihan hän mennä sinne yksinään tai jonkun toisen kanssa.
Mielipiteenäni sanon, että kyllä sinäkin ap aika erikoista peliä olet pelannut. Olet pitänyt pappaa löyhässä hirressä.Tuota.. olen tehnyt selväksi että mitään romanttista ei ole eikä tule olemaankaan, koskaan. - ap
Ei tuo sinun käytöksesi nyt ihan ok ole. Vaikka olet noin sanonut, niin se, että tapaat häntä vuosien ajan jatkuvasti, antaa kyllä viestin siitä, että muutakin voi toivoa. Ei ole ihan reilua tuo sinun käytöksesi.
Eikä anna! Kuvottava ajatus, että 39-vuotias olisi kiinnostunut ISÄNSÄ ikäisestä papasta.
Ihan normaalia että nainen kiihottuu vanhemmasta herrasmiehestä ja haluaa hopeaketun kiihkeään syleilyyn.
Vierailija kirjoitti:
Jännä ajatus täällä että ap on antanut olettaa jotain enemmän jos on YSTÄVÄNÄ viettänyt aikaa vanhemman miehen seurassa. Eli taasko niin ettei miehet ja naiset voi olla ystäviä keskenään? Vai mistä tämä kumpuaa?
Juuri näin. Ainoa motiivi miehellä ystävystyä naisten kanssa on seksi. Varmaan jotain poikkeuksiakin on, mutta pääsääntöisesti kannattaa asiaan suhtautua noin.
Tuon ikäiset ukot käsittääkseni aina olettavat, että ystävällisyys vastakkaiselta sukupuolelta on myöntymisen merkki.
Ja että naista tulee sitkeästi piirittää, lahjoa jne.
Vaimoni joutui katkaisemaan välit erääseen 20v vanhempaan miespuoliseen työkaveriin.
Ukko alkoi työntyä iholle, koskettelemaan....
Aiemmin 1990-luvulla sattui vielä törkeämpi tapaus.
Tanssikurssilla tapasimme vanhemman "herrasmiehen", joka valitteli lavatanssiseuran puutetta, koska hänen vaimonsa ei tanssi.
Hän vakuutteli kunniallisuuttaan, pyysi minulta lupaa käydä tyttöystäväni kanssa tansseissa.
No, heidän ensimmäinen ja viimeinen tanssireissunsa päättyi siten, että paluumatkalla ukko pysäytti auton pimeälle metsätaipaleelle ja alkoi vongata seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia että nainen kiihottuu vanhemmasta herrasmiehestä ja haluaa hopeaketun kiihkeään syleilyyn.
Juu.. kyllähän sellanen 7-kymppinen on varmasti todella kiihkeä, kuin nuori kolli..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu.. kyllähän sellanen 7-kymppinen on varmasti todella kiihkeä, kuin nuori kolli..
Niin on. Ja toisin kuin reisille laukeava poju niin tietää myös mistä naiset pitää ja osaa sen tehdä.
Jäät nyt kyllä pahasti kiitollisuudenvelkaan, voi olla että tuo mies jossain kohtaa alkaa vaatia takaisinmaksua. Tai jospa se onkin sun lapsista kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä
Käytiin laivalla kuitenkin, eikä mies yrittänyt yhtään mitään lähentelyjä. Hän vaati että saa maksaa meille kaiken, ja rahaa paloi laivalla ja maissa todella paljon. Sanoin että tunnen oloni kiusalliseksi koska olen itse maksanut aina kaiken. Tarjosin miehelle rahaa, mutta hän ei ottanut niitä vastaan.
Hän oli onnellinen kun sai meistä seuraa ja kehui miten lapseni ovat hyvinkäyttäytyviä ja hauskoja. Rahaa hänellä näköjään on, ja menestyvä bisnes kotimaassa ja ulkomailla. Hän jopa kysyi haluanko avaimet hänen kakkosautoonsa, joka on uusi BMW. En ottanut. Hänen omat lapsensa asuu toisella puolella maapalloa.
Mietinkin että voiko joku haluta elää tällaista ns. perhe-elämää silloin tällöin ja jopa maksaa että pääsee sitä kokemaan? Ensi kuulle hän pyysi meitä mukaansa Lontooseen jossa hänellä on konferenssi. Majoittuisimme samassa hotellissa mutta eri huoneissa taas. Olen itse tottunut hyvin pieneen ja vaatimattomaan elämään yksinhuoltajana. En oikein tiedä miten suhtautua. Toisaalta lapseni pitävät miehestä, heiltä on juuri kuollut molemmat isovanhemmat.
Ohhoh, onpa erikoinen tarina!
No, tapahtuuhan maailmassa toki kaikkea kummaa.
Voihan mies myös olla hyvin omistava, vaikka ei seksiä haluaisilaan. Käsittääkseni Spede oli tällainen, olisi halunnut hierojansakin palkata vain omaan käyttöönsä.
Ap hyvä että et lähde.