Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

65-vuotias ystäväni on mukavaa ja kiinnostavaa seuraa mutta

Vierailija
15.02.2020 |

en tiedä aina miten kohteliaasti kieltäytyisin tapaamisista. Itse olen 39 vuotias yh, introvertti ja arvostan omaa yksinäistä aikaani enemmän kuin seuraa. Olemme tavanneet yhteisen harrastuksen kautta ja mielelläni välillä tapaan häntä ja meillä on hyviä keskusteluja. Miehen omat lapset ovat ikäisiäni joten hänellä ei ole lapsiperheen huolia ja väsymystä enää. Viime viikolla kävimme syömässä ja nyt hän oli mennyt varaamaan meille (itselleen, minulle ja lapsilleni) vkl-risteilyn luksushytillä ja maksanut ihan kaiken. Itse en millään kykene noin pitkään olemaan kenenkään seurassa non stoppina.

En halua olla töykeä tai epäkiitollinen, mutta en vain kykene tähän. Satunnaiset, muutaman tunnin tapaamiset toki ok. Muilla samaa? Miten olette sanoneet nätisti? Tässä vielä kyseessä vanhempi ihminen, joten haluan olla kohtelias.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa kuvittelee selvästi että alat seurustella hänen kanssaan. Lopeta pelleilysi heti. Kannattaa käydä vain harvoin jos ollenkaan esim juomassa kahvit, mutta risteilylle lähteminen miehen näkökulmasta on lupaus seurustelusta tai seksistä. T. Mies45

Vierailija
22/63 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ajatus täällä että ap on antanut olettaa jotain enemmän jos on YSTÄVÄNÄ viettänyt aikaa vanhemman miehen seurassa. Eli taasko niin ettei miehet ja naiset voi olla ystäviä keskenään? Vai mistä tämä kumpuaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano painokkaasti, ettet missään tapauksessa ole kiinnostunut siinä mielessä kuin mies luulee. En lähtisi risteilylle. Kahvit voisin joskus juoda. Löydät oman ikäisenkin.

Vierailija
24/63 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä myös kovasti, että täällä syytetään minua liehittelystä ja pelleilystä. Eli kun nainen ja mies ovat kavereita ja mies ihastuu niin se on naisen vika? Vaikka nainen on alunperin sanonut, että ei ole kiinnostunut, mutta on mielellään kaveri. Kaveruus jatkuu näillä ehdoilla. Silti nainen on liehittelijä?

Ap

Vierailija
25/63 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on eri hytit. Missään nimessä en olisi samaan hyttiin mennyt. En kenenkään kanssa. Ap

Vierailija
26/63 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on eri hytit ja olette ystäviä niin miksi et voisi lähteä risteilylle?

Vierailija
27/63 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän teki todella tökerösti ja tungettelevasti varatessaan reissun kysymättä toiselta. Sillä ei ole merkitystä, ollaanko kavereita tai enemmän ja kuka on mitäkin viestinyt. Mutta tuollaiset reissut sovitaan yhdessä, ei päätetä toisen puolesta.

Kiittäisin sydämellisesti kutsusta ja pahoittelisin, että valitettavasti ette nyt kuitenkaan pääse tulemaan. Syytä ei ole tarpeen kertoa jos et halua, ja normaaleilla sosiaalisilla taidoilla varustettu ei rupea tivaamaan.

Vierailija
28/63 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tunteneet 5v. ajan eikä hän tiedä sinusta tuota? Nyt on aika kertoa hänelle. Tuhlaa elämäänsä sinuun.

Vierailija
29/63 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna minulle hänen nro. Olen yksinäinen.

Vierailija
30/63 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vedättää törkeästi miestä. Tietää, että toinen on kiinnostunut enemmän kuin ystävänä. Niin siinä toistuva tapailu tottakai antaa merkin, että se ei ole mahdotonta. 

Vierailija
31/63 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nyt hän oli mennyt varaamaan meille (itselleen, minulle ja lapsilleni) vkl-risteilyn luksushytillä"

Tuollainen teko on ihmisen rajojen törkeää ylittämistä. En voisi kuvitella yhdenkään ystäväni "menevän ostamaan" minulle matkaa, minkäänlaista matkaa. Kenelläkään ei ole lupa kuvitella, että minä en osaisi ihan itse päättää ajan- ja rahankäytöstäni. Laittaisin tuollaisen ystävyyssuhteen poikki.

Vierailija
32/63 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"nyt hän oli mennyt varaamaan meille (itselleen, minulle ja lapsilleni) vkl-risteilyn luksushytillä"

Tuollainen teko on ihmisen rajojen törkeää ylittämistä. En voisi kuvitella yhdenkään ystäväni "menevän ostamaan" minulle matkaa, minkäänlaista matkaa. Kenelläkään ei ole lupa kuvitella, että minä en osaisi ihan itse päättää ajan- ja rahankäytöstäni. Laittaisin tuollaisen ystävyyssuhteen poikki.

Samaa mieltä, että suhde on kieroutunut molempien puolelta. Ei uskalleta puhua suoraan ja annetaan ymmärtää ja yritetään ymmärtää jne. 

Vierailija
33/63 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäero ei merkkaa mitään enää silloin kun on 40 v ja toinen 65 v.

Ei merkitsekään jos vanhempi osapuolista on hyväkuntoinen 65v.

Mutta voin kertoa että ikäero taas merkitsee siinä vaiheessa kun vanhempi on yli 70v oli sitten missä vaan teräsvaari tai -mummo kunnossa.

T. N48 jolla M72. Vielä muutama vuosi sitten ei tuntunut missään mutta nyt...

Just näin. Kyllä ikäero alkaa vaan merkkaamaan, kun ukko täyttää 70 - ellei ho aiemminkin. Vaikka olisi kuinka teräspappa, niin ei tosiaan pysy 25 vuotta nuoremman mukana! Seksi on kamalaa, huh. Ja kunto ei riitä mihinkään vauhdikkaaseen ja pitkäkestoiseen, kun lihakset ovat jo olemattomat, vaikka salilla kävisikin. Näin se vaan menee. Ja kun miettii 10 vuotta eteenpäin, niin nainen on 55 v. ja mies 80 v.! Nainen parhaassa iässä ja ukko vanh.kotiin valmis. Huh, no thanks.

Vierailija
34/63 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäero ei merkkaa mitään enää silloin kun on 40 v ja toinen 65 v.

Ei merkitsekään jos vanhempi osapuolista on hyväkuntoinen 65v.

Mutta voin kertoa että ikäero taas merkitsee siinä vaiheessa kun vanhempi on yli 70v oli sitten missä vaan teräsvaari tai -mummo kunnossa.

T. N48 jolla M72. Vielä muutama vuosi sitten ei tuntunut missään mutta nyt...

Just näin. Kyllä ikäero alkaa vaan merkkaamaan, kun ukko täyttää 70 - ellei ho aiemminkin. Vaikka olisi kuinka teräspappa, niin ei tosiaan pysy 25 vuotta nuoremman mukana! Seksi on kamalaa, huh. Ja kunto ei riitä mihinkään vauhdikkaaseen ja pitkäkestoiseen, kun lihakset ovat jo olemattomat, vaikka salilla kävisikin. Näin se vaan menee. Ja kun miettii 10 vuotta eteenpäin, niin nainen on 55 v. ja mies 80 v.! Nainen parhaassa iässä ja ukko vanh.kotiin valmis. Huh, no thanks.

Senkö takia kannattaisi jättää elämättä vaikkapa 20 vuotta tai 30 vuotta rakastamansa ihmisen kanssa? Valitettavasti läheskään kaikki eivät löydä omanikäistään kumppania. 

Vierailija
35/63 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin. Miten hemmetissä tuo voi olla ongelma? Siellä hytissä saa olla ihan rauhassa.

Vierailija
36/63 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde kenenkään kanssa ylläriristeilylle. En yllärimökkireissulle, en ylläri yhtään mihinkään.

Vierailija
37/63 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

i.[/quote]Samaa mieltä, että suhde on kieroutunut molempien puolelta. Ei uskalleta puhua suoraan ja annetaan ymmärtää ja yritetään ymmärtää jne. [/quote]

Luitko nyt yhtään? Asia puhuttiin halki jo kauan aikaa sitten. Minäkö olen jotenkin vastuussa miehen tunteista tai ajatuksista? Todella naisvihamielistä ajattelua suoraan keskiajalta.

Ap

Vierailija
38/63 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin. Miten hemmetissä tuo voi olla ongelma? Siellä hytissä saa olla ihan rauhassa.

Ahdistaa ajatus siitä, että on pidettävä seuraa toiselle ihmiselle monta päivää, vaikkakin on eri hytit.

Ap

Vierailija
39/63 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nyt kuitenkin päätökseni, en ole lähdössä.

Ap

Vierailija
40/63 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öhh... Jos mies on sinulta kysymättä mennyt tuommoisen matkan ostamaan, kärsiköön nahoissaan. Voihan hän mennä sinne yksinään tai jonkun toisen kanssa.

Mielipiteenäni sanon, että kyllä sinäkin ap aika erikoista peliä olet pelannut. Olet pitänyt pappaa löyhässä hirressä.

Tuota.. olen tehnyt selväksi että mitään romanttista ei ole eikä tule olemaankaan, koskaan. - ap

Ukko tosin luulee, että muutos tässä tapahtuu lähi-aikoina.