Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyvää peittoa paljon öisin hikoilevalle?

Vierailija
15.02.2020 |

No otsikossahan tuo tulikin. Olen etsimässä miehelleni uutta peittoa, budjetti 100-200e. Ongelma on se, että mies palelee öisin paljon, mutta siinä samalla myös hikoilee aivan tajuttomasti. Sänky on hänen puoleltaan aina aamuisin läpimärkä. Asunnon sisälämpötila on 20-22c eli kylmä täällä ei ole, ja itse nukun hyvin ihan perus peiton alla. Vinkkejä kehiin, millainen peitto olisi hyvä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuone kylmemmäksi ja paksu lämmin peitto, jota voi sitten potkia pois päältä.

Vierailija
22/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuuhuone kylmemmäksi ja paksu lämmin peitto, jota voi sitten potkia pois päältä.

Meillä ei ole makuuhuonetta vaan alkovi yksiössä. Asunnon lämpötilasta tuo hikoilu ei ole kiinni, sitä on kokeiltu säätää useaan kertaan. Hän hikoilee vaikka nukkuisi ulkona teltassa. Täytyy tutustua noihin peittoihin mitä aiemmin on neuvottu, kiitos! :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita villapeittoja voi ostaa?

Vierailija
24/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pika-apu paleluun voisi olla kengänkuivaimen puhallinletku sijoitettuna peiton alle. Tässä voisi lisäksi käyttää ns, lyhytaika-ajastinta, eli laite sammuu hetikohta itsestään.

Vierailija
25/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on avaruuslentäjien untuvapeitto. Unikulmasta muistaakseni ostin, kun sairastuin syöpään ja lääkket hiottivat hirveesti.

Sitä täytyy pitää tietyin päin, että se ihmistä vasten oleva puoli on se lämpöä tasaava.

Kyllä joskus hikoilee siitä huolimatta, mutta parempi on kuin mikään muu peite.

Patjan suojus on myös sellainen hikoilua tasaava.

Tyynyn sain aikoinaan HobbyHallista ja siinä on ihme kangas päällimmäisenä, ja se on aika viileän tuntuinen.

Peitto ja alusta olivat kalliit, mutt tyyny ihan halpa, mutta ko tyynyjä en ole sen koomin missään nähnyt. Onneksi ostin kaksi.

Näitä kaikkia olen pessyt ohjeiden mukaan ja hyvin ovat kestäneet.