Maa johon et ikinä matkustaisi ja miksi?
Jätetään nyt koronavirus ottamatta huomioon.
Oletko käynyt, vai onko maan huono maine
syy boiko.ttiisi?
Kommentit (76)
Arabimaihin. Niiden kulttuuri ei kiinnosta minua.
Irak. Ei vaikuta kauhean turvalliselta tai mukavalta paikalta.
Kiina, niin rasistinen maa että pahaa tekee. Jospa tietäisitte mitä he puhuvat suomalaisista kaduilla...
Yllätyin, ettei kukaan ole vielä maininnut Pohjois-Koreaa.
Egyptissä kuulemma ahdistellaan naisia, niin ettei ainakaan yksin haluttaisi lähteä.
Saudi-Arabia, koska he katkoisi multa kaulan. Myös vastaavat maat, joissa tämä riski on, on sellaisia, etten suostuisi edes lentämään niiden yli. Suomessa on sentään asiat aika hyvin lopulta.
Mihinkään maahan missä on tosi kuuma, olen talvi-ihminen ja tykkään viileästä ilmasta
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisena siellä tuskin olisi mitään ongelmia, mutta voisihan se tuntua aika erikoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Egyptissä kuulemma ahdistellaan naisia, niin ettei ainakaan yksin haluttaisi lähteä.
"Kuulemma"? Miten tuo Suomesta eroaa? Mua on ahdisteltu täälläkin vuodesta 1977, kun täytin 12 v.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt, ja se on todella mielenkiintoinen maa.
Pohjoiset Vietnam ja Korea liian pelottavia. Siellä voi lentää vankilaan tai työleirille pienimmästäkin mokasta. Jotain mokaisin kuitenkin 😳
Vierailija kirjoitti:
Kiina, niin rasistinen maa että pahaa tekee. Jospa tietäisitte mitä he puhuvat suomalaisista kaduilla...
Miten ihmeessä keskiverto kiinalainen tietää edes että on olemassa maa nimeltä Finland?
En ikinä matkusta mihinkään maahan joka tunnustaa islamia. En halua antaa niille senttiäkään rahaa. Ikävä kyllä sikäläiset eivät tästä hätkähdä vaan matkustavat tänne ja valtio riemumielin antaa verorahani näille turisteille.
Venäjä. Syynä ihmiset. Kävisin toki muuten, koska arvostan Venäjän taidetta, mutta se tarkoittaa sitä että siellä pitäisi asua eri kansa.
Intia.
Liikaa siivottomuutta, kurjuutta, rikollisuutta.
Ei houkuttele lainkaan.
Naisten asema maassa on järkyttävä.