Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

There Johaugin BMI on 17.5! AV-mamma: kuinka monta kiloa pois?

Vierailija
15.02.2020 |

Että päädyt samaan BMI:hin. 😂
Sakke, slimmi jäbä

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli BMI 18, kun painoin 47 kg. Mitä se nyt tekis.

Ei ole tosin tarvetta enää olla niin pieni ja sairas et xxs-vaatteetkin roikkuu päällä. Painan nyt n 53 ja menkat tulee ja jaksan urheilla enemmän kuin ikinä alipainoisena, haluaisin kehoni kantavan lapsiakin vielä joskus.

Vierailija
22/34 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 kiloa pitäisi pudottaa tuohon lukuun päästäkseni. Mutta enpä pudota, koska olen kaikkine rasvoinenikin normaalipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on There Johaug?

Vierailija
24/34 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskurin mukaan 5 kg pitäis pudottaa, jotta BMI olis 17,5, mutta olen ihan tavis keski-ikäinen nainen enkä mikään huippu-urheilija. Olen sirorakenteinen luonnostaan.

Vierailija
25/34 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kun rasvattoman massanikin bmi on lähes 20. Heikko nainen ei ole ikinä tavoite vaan sellainen on säälittävä.

Sellaista asiaa ei luultavasti fyysisen tai henkisen suorituskyvyn saralta löydykään, missä Johaug olisi sinua heikompi.

Vierailija
26/34 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on There Johaug?

Se on se Johaug joka ->Siellä<- ladulla hiihtelee.

Vierailija
27/34 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljonko on palsta-ülimiehillä matkaa Jari Bull Mentulan hauikseen, joka on 60 cm?

Vierailija
28/34 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tiedetään, että AV-mammat on ruoka--aikaan kotona. Ja suu napsaa sukua Salkkareita katsoessa. 🤣

AP

Vierailija
29/34 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Therese on juuri sellainen luonnostaan hoikka ja siro nainen, jollaisesta ne taskuraketeista haaveilevat miehet aina unelmoivat! Ollapa sellainen, mutta ei geenilotossa lykästänyt...

Olisiko sun elämä ihan oikeasti jotenkin parempi, jos olisit sellainen mistä taskuraketeista unelmoivat miehet pitäisivät? Mitä se toisi sinulle? Paremman itsetunnon? Ikuisen rakkauden (tuskin)? Hyvän miehen (ei tae sillekään)? Mahdollisuuden rahastaa miehiä?

Vierailija
30/34 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No paljonko on palsta-ülimiehillä matkaa Jari Bull Mentulan hauikseen, joka on 60 cm?

En tiedä, mutta keskimääräinen mies pystyy juoksemaan Cooperin ilman sydänkohtausta.

Mentula ei pysty.

Vierailija
31/34 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Theresen kokoluokkaa (155cm/46kg), joten muutamia kiloja joutuisi hilaamaan painoa alaspäin. Ei mitenkään radikaali muutos varmastikaan, mutta olisin omasta mielestäni jo liiankin hoikka. Kuulen näissäkin mitoissa olevana aika paljon kommentointia.

Sun BMI on yli 19 eli täysin normaali. Itse olin joskus myös 46-kiloinen, olen 163cm pitkä ja olinhan mä älyttömän laiha. Nykyään on jopa jotain muotoja :D

Vierailija
32/34 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

therese on 162cm ja 46kg. Yllättävää kyllä, olin pitänyt häntä isompana, jopa 170 senttisenä :O

Vierailija
33/34 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Theresen kokoluokkaa (155cm/46kg), joten muutamia kiloja joutuisi hilaamaan painoa alaspäin. Ei mitenkään radikaali muutos varmastikaan, mutta olisin omasta mielestäni jo liiankin hoikka. Kuulen näissäkin mitoissa olevana aika paljon kommentointia.

Sun BMI on yli 19 eli täysin normaali. Itse olin joskus myös 46-kiloinen, olen 163cm pitkä ja olinhan mä älyttömän laiha. Nykyään on jopa jotain muotoja :D

Johaugin muodot on paremmat kuin 95% muista naisista:

https://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2015/06/therese-johaug-eg…

Vierailija
34/34 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä minäkin olisin jonkun verran kevyempi, jos työni olisi 100 % liikkumista nykyisen 100 % istumisen sijaan. Valitettavasti vaan kaikki eivät voi saada elantoaan liikuttamalla itseään. 

Toisaalta minulla on sellaista tietoa ja taitoa, mitä Johaug ei ole ehtinyt kehittää itselleen, kun on keskittänyt elämänsä intohimoiseen urheiluun. Meillä kenelläkään ei ole enempää tunteja käytössä kuin toisella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi