There Johaugin BMI on 17.5! AV-mamma: kuinka monta kiloa pois?
Että päädyt samaan BMI:hin. 😂
Sakke, slimmi jäbä
Kommentit (34)
No kun en ole kilpaurheilija enkä malli niin aika yhdentekevää. Tai siis varmaan olisin kilpaurheilija tai malli, jos ominaisuudet painottuisi tuohon suuntaan. Nyt ei painotu fyysisyyteen vaan siihen suuntaan, että tienaan ylimmässä kymmenyksessä, varallisuutta on puoli miljoonaa ja äly riittää Mensaan. Mitäs vahvuuksia Sakella on ruipelon vartalon lisäksi?
Mulla oli 40 vuotta reilut 16 tai allekin ehkä, enkä ikinä haluaisi niin kauhealta näyttää. En vain mahtanut sille mitään.
Onko tuo nainen oikeasti luuta ja nahkaa? En usko.
Mammoilla on niin isot lihakset, etteivät he pääse samaan painoindeksiin.
En usko Theresasta. Mikä pituus, mikä paino? Lihas painaa.
Olen Theresen kokoluokkaa (155cm/46kg), joten muutamia kiloja joutuisi hilaamaan painoa alaspäin. Ei mitenkään radikaali muutos varmastikaan, mutta olisin omasta mielestäni jo liiankin hoikka. Kuulen näissäkin mitoissa olevana aika paljon kommentointia.
Vierailija kirjoitti:
En usko Theresasta. Mikä pituus, mikä paino? Lihas painaa.
Lihas painaa, mutta hänellä ei ole yhtään ylimääräistä rasvaa, mikä tekisi hänet painavammaksi, toisin kuin meillä tavallisilla kuolevaisilla.
Eikö BMI 17.5 ole reilusti alipainonen? En ainakaan naisena tavoittelisi niin pientä painoindeksiä, koska muodokas naisvartalo on paljon naisellisempi.
N19 BMI 20
En minä 49 kiloisena näyttäisi hyvältä vaan näivettyneeltä. Minulla on suomalaisen naisen luusto, ei aasialaisen tai siron ranskattaren luusto.
T. N 168cm ja BMI 22,5
Therese on juuri sellainen luonnostaan hoikka ja siro nainen, jollaisesta ne taskuraketeista haaveilevat miehet aina unelmoivat! Ollapa sellainen, mutta ei geenilotossa lykästänyt...
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli 40 vuotta reilut 16 tai allekin ehkä, enkä ikinä haluaisi niin kauhealta näyttää. En vain mahtanut sille mitään.
Onko tuo nainen oikeasti luuta ja nahkaa? En usko.
Katso sen luurangonlaihaa lantionseutua.
Muutama kilo pitäisi saada lisää, jotta pääsisin Theresan painoon. Mutta tiedän että en tuntisi silloin oloani hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Krista Pärmä hihtäis yhtä kovaa, jos tiputtais 10kg.
Silti, Therese ei väräytä minussa edes viisaria, Kristaa katsoessa tulisi hyvin pienellä vaivalla spermakoski.
Vierailija kirjoitti:
No kun en ole kilpaurheilija enkä malli niin aika yhdentekevää. Tai siis varmaan olisin kilpaurheilija tai malli, jos ominaisuudet painottuisi tuohon suuntaan. Nyt ei painotu fyysisyyteen vaan siihen suuntaan, että tienaan ylimmässä kymmenyksessä, varallisuutta on puoli miljoonaa ja äly riittää Mensaan. Mitäs vahvuuksia Sakella on ruipelon vartalon lisäksi?
Iso ja paksu ja terhakka kulli. t. Sakke
itäs Terese aikoo tehdä saavuttaakseen normaalipainon?
"
Normaalipainon määrittely painoindeksin avulla
Normaaliksi on valittu se painoindeksin alue, jossa ihmisen terveys on parhaimmillaan. Normaali painoindeksin alue on välillä 18,5–25. "
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…
Painoindeksi 15 on jo kuoleman riskin raja, joten 17.5 on todella vähän. Hiihtäjät kuluttavat harjoituskaudella jopa 4000-5000 kcal päivässä, joten lihominen ei onnistu eikä ole varmaan toivottavaa, jos lihaksisto on riittävässä kunnossa. Theresellä on nuoren pojan vartalo: lanteeton, rinnaton, rasvaton. On varmaan kuukautisetkin jo poissa, koska elimistö poistaa turhuudet elintärkeiden toimintojen varmistamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo nainen oikeasti luuta ja nahkaa? En usko.Katso sen luurangonlaihaa lantionseutua.
On sillä reittä kuitenkin ja ihan sopusuhtaiselta kai se monissa kuvissa näyttää? En tiedä sitten bmistä ja sen vertailukelpoisuudesta, itse olen päälle 170 ja harteikas, joten tuollaisessa hiihtohaalarissa olisin näyttänyt melko surkealta silloin 50-kiloisena ja allekin välillä.
En tiedä kun rasvattoman massanikin bmi on lähes 20. Heikko nainen ei ole ikinä tavoite vaan sellainen on säälittävä.
Mä olen 156cm, paino 76kg..bmi?
Olkoon mikä on😂
Krista Pärmä hihtäis yhtä kovaa, jos tiputtais 10kg.