Miten rahat pois S pankin säästörahastosta
Tyhmää kysyä täältä, mutta en nyt löytänyt pankin sivuiltakaan tietoa, että kuinka saan nostettua rahastosta sijoitukset pois.
Onko mentävä tiskille vai selviääkö netin kautta?
Kommentit (17)
eiks S oo myynny koko sijoitustoimintansa nordnetille? Hanki koodit sieltä.
Ainakin nordnetin etusivulla ollu jotain tietoa entisille s-asiakkaille.
Omissa rahastoissa se ainakin onnistuu netissä. Siis tietokoneella selaimella menee sinne sijoitukset-sivuille s-pankissa. Kännykkäsovelluksessa ei tainnut onnistua. Odottelen tässä myös, että saisin rahat pois yhdestä typerästä asunto"erikois"rahastosta, jossa kauheat kulut ja jostain syystä merkinnät toteutetaan vain 4 kertaa vuodessa ja joka tuli vähän huolettomasti laitettua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ainoastaan luopui OSAKEvälityksestä. Sikahintaisia rahastoja vieä kauppaavat.
Menet nettipankkiin ja pistät myyntiin.
Parin päivän päästä on rahat tilillä.
Klik klik ja kilik.. Noin helppoa seon. Lue mitä sanotaan.
Itse kun sanoin irti osuuteni niin se satanen tuli vasta vuoden päästä.
Itsellä oli säästörahoitustili säästöpankissa. Menin vaan konttoriin ja sanoin tilin irti. Rahat tulivat pian käyttööni.
Vierailija kirjoitti:
Omissa rahastoissa se ainakin onnistuu netissä. Siis tietokoneella selaimella menee sinne sijoitukset-sivuille s-pankissa. Kännykkäsovelluksessa ei tainnut onnistua. Odottelen tässä myös, että saisin rahat pois yhdestä typerästä asunto"erikois"rahastosta, jossa kauheat kulut ja jostain syystä merkinnät toteutetaan vain 4 kertaa vuodessa ja joka tuli vähän huolettomasti laitettua.
Kiitos ja puhelimella minä yritin etsiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita sitä osuutta vaan rahoja mitä on bonuksista kertynyt säästöön rahastoon minne olen siirtänyt bonukset menemään
Ap
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. S-pankki lopetti suoran osakkeidenvälityksen, mutta keskittyy nyt nimenomaan omiin säästörahastoihinsa. Ässällähän on Säästäjä-palvelu S-mobiilin/verkkopankin yhteydessä, missä helppo siirrellä rahojaan tililtä toiselle ja hankkia osake- ja korkorahasto-osuuksia oman profiilinsa mukaan (maltillinen-uskalias) Tuossahan ei voi itse valita, eikä tietää, mitä se rahastopaketti sisältää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita sitä osuutta vaan rahoja mitä on bonuksista kertynyt säästöön rahastoon minne olen siirtänyt bonukset menemään
Ap
Ap, laita nyt hyvä ihminen vaikka viesti siellä verkkopankissa ja kysy asiaa.
Vähemmällä vaivalla saat oikein tiedon kuin täältä hömppäpalstalta.
Idiootti aloitus taas. Kysy pankista apua.
Jossain siellä rahaston perässä lukee "myy". Siitä.
Kiitos hyvästä neuvosta joita tuli tasan yksi eli puhelimella mobiilissa ei onnistu vaan piti mennä koneelle ja nyt myyty 75%.
Ja te ketkä nruvoitte kysymään pankista, niin näkyipä selviävän helpommalla täältä neuvo joka toimi.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvästä neuvosta joita tuli tasan yksi eli puhelimella mobiilissa ei onnistu vaan piti mennä koneelle ja nyt myyty 75%.
Ja te ketkä nruvoitte kysymään pankista, niin näkyipä selviävän helpommalla täältä neuvo joka toimi.
Mobiililaitteella voi käyttää verkkosivuja myös tietokonenäkymällä.
Mulla ei edes ole enää tieskaa. Nappaan vain toisen moodin päälle selaimesta ja avot!
Menet mobiilipankissa säästäjäkohdasta omaan profiiliin ja sieltä löytyy kohtaa myy rahastoa. Itsekin etsin kauan, mutta löytyi viimein.
Ei niitä saa pois sieltä kuin perilliset.