Mun nudeja vuotanut nettiin, mitä teen?
En tajua kuinka mun nude kuvia ja pari videota on vuotanut nettiin. Miten mä saan pois ne? Lähetin yhdelle sivustolle että pitää poistaa ja sieltä poistunut, mutta löysin ne taas muualta. Mitä voin tehdä? En tajua miten ne mun puhelimesta on voinut joutua kellekkään kun en oo tosiaan jaellut niitä minnekkään nettiin.
Kommentit (27)
Kiitoksia vaan ihan paskoista vastauksista. Mä EN ole lähettänyt niitä mihinkään ja ne on VAIN mun puhelimessa. Ainoastaan mun bf on nähnyt ne. Mun mielestä googlelle voi jotenkin ilmottaa että hakutuloksissa ei näytetä tiettyä hakutulosta, mutta en tiedä miten se tehdään. Mä en omia kuvia ole ettinyt tai edes tiennyt että ne on netissä, mutta mulle lähetettiin kerran linkki jos ne löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
datagnome kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi ääliöitä vastauksia. Voiko gooklen estää jotenkin löytämästä kuvia ja videoita?
Totta kai voi. Kannattaa soittaa Googlelle, etteivät enää anna löytää niitä kuvia. Homma on sillä selvä.
Missä on sellainen numero? Suoraa linkkiä?
Googlella löytyy.
Ne kuvat varmaan kyllä tosiaan löytyy Googlella. Kyseisen puhelinnumeron löytymisestä en olisi ihan varma. 😁
Googlaa googlen puhelinnumero? Oikeasti niillä ei näytä olevan tukea suomessa vaikka niillä haminassa joku palvelinrakennus onkin. Eli joutuu hakemaan heidän monimutkaisesta tukisivustostaan oikean kontaktin.
Googlea ei kiinnosta yksityshenkilöiden pyynnöt, harvoin edes viranomaisten. Ja google on vain yksi tuhansista hakupalveluista, vaikkakin suosituin.
Varmasti google voi tehdä asialle jotain koska mullekin tulee jatkuvasti että hakutuloksista on jätetty pois tietosuojalain takia
Vierailija kirjoitti:
Kiitoksia vaan ihan paskoista vastauksista. Mä EN ole lähettänyt niitä mihinkään ja ne on VAIN mun puhelimessa. Ainoastaan mun bf on nähnyt ne. Mun mielestä googlelle voi jotenkin ilmottaa että hakutuloksissa ei näytetä tiettyä hakutulosta, mutta en tiedä miten se tehdään. Mä en omia kuvia ole ettinyt tai edes tiennyt että ne on netissä, mutta mulle lähetettiin kerran linkki jos ne löytyi.
Sun BF on nettiin laittanut. Tee rikosilmoitus.
Kannattaa ottaa niitä nudekuvia nettiin yhdistetyllä kännykällä, joka sitten salaa lähettelee niitä kaikkialle. Ehkä tästälähin otat ne tavallisella filmikameralla ja kehität itse kuvasi, niin ei pääse leviämään. Paitsi jos pidät niitä kuvia pöydällä avoimen ikkunan äärellä ja tuulenpuuska imaisee ne mukaansa levitellen pitkin maailmaa.