Opettaja ahdisteli 10-vuotiasta
Kommentit (24)
Vetis 17v kirjoitti:
No nyt on aika erikoista settiä.
Lievästi sanottuna...
Ei ollenkaan niin erikoista, kuin mitä naiset haluaisivat itselleen uskotella.
Vierailija kirjoitti:
Ai? Itse en ole aiemmin kuullut tuollaisesta.
Missä oli kaikki himokkaat naisopettajat, kun itse olin nuori poika :(
Vierailija kirjoitti:
Kuka 10-vuotias oikeasti haluaa jonkun hysteerisen stalkkaajan peräänsä? Itse lapsena aikuisen naisen hyväksikäytön uhriksi joutuneena vihastuttaa aina ylläolevan kaltaiset kommentit.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka 10-vuotias oikeasti haluaa jonkun hysteerisen stalkkaajan peräänsä? Itse lapsena aikuisen naisen hyväksikäytön uhriksi joutuneena vihastuttaa aina ylläolevan kaltaiset kommentit.
M45
No joo on se ymmärrettävää. Ei ole kivaa saada variksenpelätintä perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän näitä ilmaantuu. Nykyisin enemmän, koska poikien hyväksikäyttö ei ole enää "vitsailun", eli näiden "Miksei minulla ollut tuollaista opea" ja "joku kateellinen ilmiantoi" kommenttien, aihe.
Nyt ei ole kaikki kohdillaan opella. Luulis, että on järkeä sen verran, että tajuaa ettei tuollaista tehdä.
Ymmärrän ihastumisen, ymmärrän rakastumisen, mutta en ymmärrä kaiken tolkun menettämistä ja ajautumista täysin tunteiden vietäväksi. Unettomia öitä olen itsekin viettänyt mutta lasten etu menee aina omien toiveiden edelle.
Nyt on ope kyllä vähän päästään vialla.
Minua ahdisteli äidin sisko ikävuosina 6-12. Pahimmillaan se oli kun olin 8-10. Ja hän asui ihan lähellä eli eipä ollut välttelykään kovin mahdollista mm. kesälomalla.
Kun en ollut enää esimurrosikäinen niin hän lopetti kaiken kontaktin.
En ole koskaan kertonut vanhemmille tai sukulaisille että tädillä on tuollaisia mieltymyksiä.
Tämän vuoksi pedofiileille pitäisi tarjota apua ilman tuomitsemista ennen kuin ajautuu vastaaviin tekoihin.
Naispedarit menevät tutkan alta kun ajatellaan että nainenhan on puhdas pulmunen. Voisi päivittää kivikautisia ajatusmalleja ja tajuta että pää voi olla vinksahtanut riippumatta sukupuoletsa.
Kun nyt näin synkästä aiheesta puhutaan, huomauttaisin ettei nainen välttämättä ahdistele poikia. Hän voi ahdistella myös tyttöjä.
Minua serkkutäti (yli 30 vuotta vanhempi) hyväksikäytti ja yritti hyväksikäyttää kun olin 10-13, ja tunki sormia väkisin housuihini ym. juuri kun oltiin kahdestaan. Ja ei todellakaan ollut mikään hehkeä tapaus (ei sillä että olisi väriä), vaan aika homssuinen, ylipainoinen ja jatkuvasti pienessä humalatilassa.
Kun sitten kerran tunki väkisin sänkyyn yöllä eikä edes ollut kännissä niin juoksin itkien pois sekä soitin naapurin ovikelloa. Siellä sain olla aamuun asti ja soitettiin vanhemmille.
En kyllä alunperinkään ymmärrä, miksi vanhempani antoivat minut "hoitoon" kun lähtivät itse jonnekin v*tun kylpylään tai ties minne kun oli kesä. Olisin mielummin ollut kotona tai vaikka kavereiden luona kesän.
Tässä tapauksessa tuo 10 vuotias lapsi on kuitenkin tullut maahan ulkomailta ilman henkilöpapereita. Tarkkaa ikää ei ole tiedossa ja fyysisesti tuo lapsi on jo täysin vastannut aikuista miestä. Tämä vaan on jätetty uutisesta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän näitä ilmaantuu. Nykyisin enemmän, koska poikien hyväksikäyttö ei ole enää "vitsailun", eli näiden "Miksei minulla ollut tuollaista opea" ja "joku kateellinen ilmiantoi" kommenttien, aihe.
Kyllä se valitettavasti on. Tähänkin ketjuun sellanen jo ilmaantui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Suomessakin tapahtunut Joku vuosi sitten vastaavaa. Pojat olivat 12- vuotiaita ja opettaja musiikinopettaja. Julkinen sana ei tainnut puhua ahdistelusta ja hyväksikäytöstä vaan seurustelusuhteesta. Juttu alkoi paljastua, kun toinen poika teki siitä mustasukkaisena julkisen tms.
Vierailija kirjoitti:
Jos tää onkin ihan normisettiä, niinkuin jos sukupuolet olisivat toisinpäin, niin sitten se on varmaan taas lapsen vika ja suojaikärajat turhia.
No nyt on aika erikoista settiä.