Älä uskoudu ihmisille
Ainakaan sukulaisille. Jonain päivänä se toinen osapuoli viettää aikaa sen uskottusi kanssa ja salaisuutesi menivät samoin tein.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
En osaa kuvitella tilannetta missä minua kiinnostaisi se, että joku sukulainen tietää minusta jotain. Nehän on sukua. Nolla ihmisiä. Ihan sama mitä ne tietää, ei ne ole sillä tavalla oikeita ihmisiä kuin kaikki muut.
Älä puhu pask8a.
Ihan tarkoituksella uskoudun, onhan sitten sille toiselle jotain mitä kertoa eteenpäin. Puheenaihetta kahvipöytään jne.
Ehkä sen ranskalaisen poliitikon ei olisi kannattanut levitellä itsestään öhm kät.vetovideoita... poikkikselleen?😁
Tää sydänystävä lähetti ne eteenpäin > loppu on historiaa ja ura loppui siihen.
(Jompikumpi iltalätyskä, eilen).
Vierailija kirjoitti:
Trust No One
Zinc
Et sinä oo saanu.
Lapset, älkääs nyt nahistelko siinä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trust No One
Zinc
Et sinä oo saanu.
Joku päivä saat sinäkin, jos olet oikein kiltisti.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trust No One
Zinc
Et sinä oo saanu.
Zinc
Kuule håmå. Kilttimiesteoria meni Kiltin alle kun säkkipilliä soitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trust No One
Zinc
Et sinä oo saanu.
Olen
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trust No One
Zinc
Et sinä oo saanu.
Zinc
Kuule håmå. Kilttimiesteoria meni Kiltin alle kun säkkipilliä soitettiin.
Myönsit vihdoinkin olevasi fäge. Etkö sinä hukannut lasi-dildosi isäsi perärööriin ?
Mene etsimään sitä pelle.
Zinc
Muista kiltteys on kaiken A ja O.
Sitten saat sinäkin .. joskus 10 vuoden päästä ..
Zinc
Aloituksen voisi korjata muotoon: älä uskoudu naisille. Akathan tunnetusti hölöttävät kaikki asiat ensimmäiselle ihmiselle, joka osoittaa vähänkään kiinnostusta.
Naisvaltasella alalla ainakin selkäänpuukottajia on paljon. Sen olen oppinut että ei kannata keneenkään luottaa.
En osaa kuvitella tilannetta missä minua kiinnostaisi se, että joku sukulainen tietää minusta jotain. Nehän on sukua. Nolla ihmisiä. Ihan sama mitä ne tietää, ei ne ole sillä tavalla oikeita ihmisiä kuin kaikki muut.