Opiskelijatyttö "Emma" / "Jenkki-eversti evp"
Kiimaiset h0peaketut ihastuu somessa opiskelijatyttö "Emmaan" ja lähettää tälle valokuvan pankin tunnuslukulistastaan. Ja menettävät rahansa. Ei säälitä yhtään.
Ikäneidot ovat saamassa sulhasen netissä tapaamastaan komeasta "USAF-Everstistä",
jonka kosiomatka Suomeen uhkaa tyssätä rahavaikeuksiin miljonäärisedän perinnön viipyessä. Täti lähettää everstille säästönsä ja pikavippaa vielä muutaman kymppitonnin everstin polttareita varten.
Tämä säälittää enemmän. Nigerian poika nettoaa sadan vuoden tulot, eikä jää edes kiinni.
Kotimainen sekakäyttäjäpoika "Emma" sentään pannaan häkkiin ja ikuisuuksiin jatkuva ulosotto lähtee käyntiin.
Kommentit (7)
Hitsi kun kukaan ei ole lähettänyt mulle rahojaan :(
Minä yläpeukutan Nigerian everstipoikaa.
Hieno veto!
"Emma-teini" jäi kiinni ja maksaa suomalaisena vetonsa takaisin hopeavaareille vielä kansaneläkkeestäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Hieno veto!
"Emma-teini" jäi kiinni ja maksaa suomalaisena vetonsa takaisin hopeavaareille vielä kansaneläkkeestäänkin.
Itseasiassa "Emma-teinin" ulosotto kestää enintään 25 vuotta. Sekin vain jos ei älyä hakeutua velkasaneeraukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno veto!
"Emma-teini" jäi kiinni ja maksaa suomalaisena vetonsa takaisin hopeavaareille vielä kansaneläkkeestäänkin.Itseasiassa "Emma-teinin" ulosotto kestää enintään 25 vuotta. Sekin vain jos ei älyä hakeutua velkasaneeraukseen.
Miten huumeiden sekakäyttäjä "Emma-teini" edes pääsee sellaiselle asteelle, että voidaan keskustella tuloista ja menoista. Kun on pelkkiä menoja.?
Johtopäätös:
Hopeavaareja saa huijata.
Ikineitoja ei.
Ei saa juksata lemmennälkäisiä miehiä tai naisia.