Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelijatyttö "Emma" / "Jenkki-eversti evp"

Vierailija
14.02.2020 |

Kiimaiset h0peaketut ihastuu somessa opiskelijatyttö "Emmaan" ja lähettää tälle valokuvan pankin tunnuslukulistastaan. Ja menettävät rahansa. Ei säälitä yhtään.

Ikäneidot ovat saamassa sulhasen netissä tapaamastaan komeasta "USAF-Everstistä",
jonka kosiomatka Suomeen uhkaa tyssätä rahavaikeuksiin miljonäärisedän perinnön viipyessä. Täti lähettää everstille säästönsä ja pikavippaa vielä muutaman kymppitonnin everstin polttareita varten.
Tämä säälittää enemmän. Nigerian poika nettoaa sadan vuoden tulot, eikä jää edes kiinni.
Kotimainen sekakäyttäjäpoika "Emma" sentään pannaan häkkiin ja ikuisuuksiin jatkuva ulosotto lähtee käyntiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa juksata lemmennälkäisiä miehiä tai naisia.

Vierailija
2/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun kukaan ei ole lähettänyt mulle rahojaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yläpeukutan Nigerian everstipoikaa.

Hieno veto!

"Emma-teini" jäi kiinni ja maksaa suomalaisena vetonsa takaisin hopeavaareille vielä kansaneläkkeestäänkin.

Vierailija
4/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää juttu on?

Vierailija
5/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno veto!

"Emma-teini" jäi kiinni ja maksaa suomalaisena vetonsa takaisin hopeavaareille vielä kansaneläkkeestäänkin.

Itseasiassa "Emma-teinin" ulosotto kestää enintään 25 vuotta. Sekin vain jos ei älyä hakeutua velkasaneeraukseen.

Vierailija
6/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno veto!

Itseasiassa "Emma-teinin" ulosotto kestää enintään 25 vuotta. Sekin vain jos ei älyä hakeutua velkasaneeraukseen.

Miten huumeiden sekakäyttäjä "Emma-teini" edes pääsee sellaiselle asteelle, että voidaan keskustella  tuloista ja menoista. Kun on pelkkiä menoja.?

Vierailija
7/7 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtopäätös:

Hopeavaareja saa huijata.

Ikineitoja ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän