Jos olen lasteni kanssa liikenteessä ilman miestä (eli heidän isää)...
Niin miksi usein luullaan että ovat eri isille? Toinen on 6 kk ja toinen 10 v. Ajatteletko itse aina automaattisesti että jos on noin iso ikäero niin ei ole sama isä lapsilla?
Kommentit (19)
No en ajattele. Ei juuri kiinnosta muiden lapset.
Minulla on kaikki lapset niin samannäkösiä ettei niitä erota toisistaan kun sukunimestä.
En tule ajatelleeksi asiaa, aivan se ja sama ovatko samalle vai eri miehille? En myöskään loukkaannu jos joku kysyy ovatko mun neljä lasta samalle vai eri, koska mitä väliä vaikka joku LUULISI niinkin vakavaa asiaa, kuin että olisi kaksikin miestä. Mitä väliä? :D
Ja juu ovat yhdelle, mutta kyllä tässä lapsiluvussa helposti ehtis mieskin vaihtua kerran, jos tiet olisivat eronneet ensimmäisen kanssa, joten en kummastele kysymystä...
No hui kauhu jos joku luulee että on mahdollista että av-mamma antais vuosikymmenessä pildeä kahdelle eri miehelle!
Yksi aloitus aiheesta olisi riittänyt, tai oikeastaan sekin on liikaa.
No ei oo kukaan koskaan kysynyt onko eri isät ja lapset on ihan eri näköisiä.
Ja miten tämä ilmenee? Kassan jonossa tai kadulla kysellään?
Ikäero se on. Sain nelikymppisenä vielä pari iltatähteä, ja kaikkialla kysyttiin että ilmeisesti uusperhe? Lapset uuden miehen kanssa?
Sama mies oli kyseessä enkö minä tuosta loulkaantunut, kai se on tavallista uusioperheessä tehdä vielä vanhoilla päivillä se yhteinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten tämä ilmenee? Kassan jonossa tai kadulla kysellään?
Tätä minäkin ihmettelen. En usko, että kukaan vieras kaupungilla kyselee yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaikki lapset niin samannäkösiä ettei niitä erota toisistaan kun sukunimestä.
Ja niitä varmasti riittää...
Vierailija kirjoitti:
Ikäero se on. Sain nelikymppisenä vielä pari iltatähteä, ja kaikkialla kysyttiin että ilmeisesti uusperhe? Lapset uuden miehen kanssa?
Sama mies oli kyseessä enkö minä tuosta loulkaantunut, kai se on tavallista uusioperheessä tehdä vielä vanhoilla päivillä se yhteinen lapsi.
Toki, elarit pitää varmistaa kuusikymppiseksi saakka.
Jos lapsista toinen on musta, toinen näyttää kiinalaiselta ja äiti on valkoinen, voin epäillä heillä olevan eri isät. Muussa tapauksessa en ajattele asiaa.
sano että sulla on kaksi lasta kolmen eri miehen kanssa
anoppini nuorimman ja vanhimman ikäero 20 vuotta, samalle miehelle ovat. anoppi hoiti vanhimman lapsensa lasta samalla kun omaa nuorintaan, ja he ovat kuin sisarukset vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsista toinen on musta, toinen näyttää kiinalaiselta ja äiti on valkoinen, voin epäillä heillä olevan eri isät. Muussa tapauksessa en ajattele asiaa.
Mitä jos isä on musta-kiinalainen?
oon joskus miettinyt, että ajatteleekohan joku näin minustakin, kun lapsilla on niin iso ikäero. kukaan ei ole kuitenkaan koskaan kysynyt tai edes vihjannut siihen suuntaan.
Multa kysyi kätilö synnytyksen aikana, että onkos sama isä kuin edellisillä. Isä ei siis juuri sillä hetkellä ollut siinä paikalla. En muista miten siinä asian ilmaisin, mutta se sitten selitteli että kun on niin paljon ikäeroa. Viisi vuotta tosiaan on.