Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: "Ulkonäöllä ei niin ole väliä"

Vierailija
14.02.2020 |

Nainen, mitä tuumaisit jos kiinnostunut mies sanoisi näin kehumisen sijaan?

Mies, oletko ihan rehellisesti tätä mieltä? Oletko joskus valinnut kivaluonteisen naisen kauniin sijasta, jos molemmat ovat olleet selvästi kiinnostuneita?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sillä on väliä jos ihan rehellisiä ollaan.

M

Vierailija
2/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis voittaa aina. Ihan joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin sitä että mies asettaa muut asiat edelle.

Vierailija
4/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus valitsin tuollaisen miehen ja sen kokemuksen myötä varoisin nykyään tuollaista miestä.

Miehellä oli pahat kompeksit seksuaalisuuden suhteen. Tunsi vetoa kauniisiin naisiin, mutta salaili sitä. Mun kanssa ( joka olen tavis) oli haluton.

Että kyllä jatkossa haluan miehen, joka tykkää siitä miltä näytän ja sanoo sen ääneen !

Vierailija
5/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän asiayhteydestä. Haluaisin kuitenkin olla miehen mielestä ulkoisestikin viehättävä. Olen kuitenkin samaa mieltä siitä, että ulkonäöllä ei loppupeleissä ole niin väliä. Oma mieheni on mielestäni komea, mutta en sen takia hänen kanssaan ole. Kauneus on katoavaista.

Vierailija
6/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Niinhän se tuntuisi olevan, joten mitä näin sanovan miehen pään sisällä liikkuu? Ovatko he poikkeuksia vai mikä ajatus siinä oikeasti on taustalla?

Vierailija
7/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä mun miehellä selvästi ainakaan ole. Eksänsä on missikisoissakin menestynyt kaunotar, minä lyhyt, paksu ja vaatimattoman näköinen. Ja minuun on silti vaihtanut. Nuorena kuulemma kiinnosti ulkonäkö kovasti mutta 30 v jälkeen on tullut siihen tulokseen että parisuhteessa sillä ei ole oikeastaan mitään merkitystä, vaan älykkyys ja luonteen yhteensopivuus on tärkeämpiä. 

Vierailija
8/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi valita tavallisen joka ymmärtää juttujani ja jonka kanssa on hauska olla tai

kaunis jolla on aivan erillaiset kiinnostukset ja jolle joudun jatkuvasti selittämään aivoituksiani.

Niin mieluummin se tavallinen.

Vierailija
9/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Niinhän se tuntuisi olevan, joten mitä näin sanovan miehen pään sisällä liikkuu? Ovatko he poikkeuksia vai mikä ajatus siinä oikeasti on taustalla?

Kömpelöhkö yritys olla olevinaan se "erilainen" mies, yritys sanoa jotain mitä kuvittelee naisen haluavan kuulla.

Miksi kömpelöhkö? No kuvitellaanpa että tuo mies ja nainen ovat deiteillä. Nainen kysyy onko ulkonäöllä väliä. Mies vastaa "no ei sillä niin väliä ole". Halusiko kysyjä oikeasti kuulla tuon, hiveleekö vastaus kysyjän itsetuntoa?

Sitä minäkin.

Vierailija
10/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja älyy perustuu lisääntymisviettiiin. Himo ja halu seksuaaalisuuteeen.

Vierailija
11/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset taas märehtimässä. Hohhoijaa

Vierailija
12/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se oma lapsikin jokaisen vanhemman silmissä kaunis (vaikka muiden silmissä "hellyttävä") joten kyllä sen puolisonkin voi kauniina nähdä, vaikka muut eivät näkisikään.

Vierailija
13/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kait mies haluaa näyttävän naisen jonka kanssa kehtaa kulkea julkisilla paikoilla.

Ymmärrän täysin vaikka nainen olenkin. Kauneus ja äly voivat olla samassa paketissa.

Vierailija
14/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostaisin sitä että mies asettaa muut asiat edelle.

Arvostaisin sitä että nainen ei yritä laittaa kaikkia tyystin erilaisia asioita keskenään tärkeysjärjestykseen.

Vierailija
15/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se minua juuri kiinnosta, mutta minä olenkin sokea.

Vierailija
16/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sokeallakin tuntoaisti.

Vierailija
17/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies haluaisi oman Elsa Patakyn mutta valtaosa joutuu tyytymään Raisa Räisäseen. Eli ei kai sillä ulkonäöllä ole väliä siinä vaiheessa kun ainoat vaihtoehdot on olla Raisan näköisen kanssa tai sitten kokonaan ilman se k s iä.

Aika vinksahtanutta ottaa toiseksi vaihtoehdoksi kauan sitten oudosti kadonnut nuori tyttö.

Vierailija
18/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minustakaan ulkonäöllä ei ole niin väliä. Luulisi, että jos rakastaa, niin rakastaa kyllä sellaisena kuin on.

Vierailija
19/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sokeallakin tuntoaisti.

Toki, ja muut aistit näköä lukuun ottamatta. Mutta se, miltä joku tuntuu, ei enää siinä vaiheessa ole mitenkään kriittinen tekijä. En minä ainakaan osaa kuvitella tilannetta jossa sanoisin jollekulle, että sä oot ihan erinomainen tyyppi ja kaikin tavoin kiinnostava, mutta kun sä tunnut niin (tähän joku tuntoaistilla havaittavissa oleva piirre kuten lihava, laiha jne.), joten ei tästä taida tulla mitään.

Vierailija
20/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on tuollaisesti sanonut, eikä se mua haittaa. Rumahan minä olen. Rakastaa kuulemma koko pakettia. T. Ammattivalittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi