Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teidän vauvat/taaperot on suhtautuneet jos olette värjännet hiuksenne?

Vierailija
23.06.2006 |

Siis tarkoitan, että jo olette olleet vaikka blondeja ja sitten värjäätte esim punaisiksi tai muuten tummemmiksi, niin miten teidän pikkuväki on siihen tottuneet?

Ovatko olleet järkyttyneitä? Itkivätkö kun näkivät ekaa kertaa? Kuinka nopeasti tottuivat?

Tekis mieli värjätä, mutta pelkään, et mitä mun 1v mahtaa siitä " tykätä" ...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni oli reilu kolme kun sairastuin ja tietäen, että hiukset lähtee leikkasin " vapaaehtoisesti" kaikki pois. Lapsen kanssa oli asiasta juteltu ja luulimme, että asia on helppo koska mieheni on ollut kalju koko lapsen elin ajan, mutta mutta... Seuraavana päivänä tarhassa (missä ei ennen tätä tiedetty sairaudestani) oli poika kertonut, kuinka " isi suuttui siitä, että äiti on pipi ja repi äidiltä hiukset päästä" . Oli sitten selittämistä... Sama tarina toistui ja toistui (jopa kaupan kassalla...) vaikka asiaa kuinka selitettiin.

Vielä nykyäänkin, vaikka lapsi on jo koululainen, en voi sanoa meneväni kämpaajalle, koska lapsi pelkää, että olen taas kalju kun kotiudun =)

Vierailija
2/4 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun värjäsin ruskeista melko punaisiksi. Alkuun vierasti, kun olin kampaajalla piilareissa ja vielä oli hiukset laitettuna. Normaalisti siis arkisin käytän silmälaseja. Mutta kyllä ihan parissa päivässä tottui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaihdoin tyyliä ja väriä oli taapero silmät ihan pyöreenä ja vierasti ensin. Selvästi kauhistuneen oloinen kun ängin lähistölle palatessani, mutta kun kuuli ääneni suu suli hymyyn...tajusi että äippähän se vaikka vähän kyllä silmät tillitti ja pitkään että mitä se on menny tekemään itteleen.....

Vierailija
4/4 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ajoi päänsä vähän aikaa sitten kaljuksi. Nuorimmainen 10kk hieman katsoi aamulla isiä pitkään, mutta ei näyttänyt muuten välittäneen muutoksesta :)