Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko kokeillut pilatesia tai haluaisitko?
30.05.2006 |
Itse oon ollu kiinnostunu pilatesista varmaan 5 vuotta mutta vasta nyt oon saanut itsestäni irti että tutustun. Hankin kotiin DVD:n ja pari kertaa olen harjoitellut. Tunneille ei ole varaa mennä :(
Kommentit (2)
katsoin mutta en edes kokeillut. Häntäluuni on synnytyksessä murtunut, enkä kärsi olla hetkeäkään sellaisessa asennossa johon siihen kohdistuu painoa. En pysty tekemään edes perinteisiä vatsalihasliikkeitä.
ja sillä levyllä näytti lähes kaikki asennot minulle mahdottomilta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eikä huvita mennä enää. Toisella kerralla piti poistua ensimmäisen viiden minuutin aikana huippaamisen takia ja senkin jälkeen samaa heikotusta tuli. Ei vain itselläni, vaan myös muilla ryhmässä. Minusta oli kamalaa, että jopa puolet ryhmästä meinasi pökertyä eikä ohjaaja reagoinut millään tavalla. Hengittämisen opettelu on nimittäin aika hankalaa ja liika keskittyminen hengittämiseen aiheuttaa helposti ns. ylihengitystä.
En meinaa saada millään hikeä tunneilla, ehkä koska pelkään koko ajan ylihengittämistä. Eikä koko homma ole muutenkaan minua varten, koska olen enemmän ns. vauhtiliikkuja enkä laita suurta painoarvoa tälle mindbodyajattelulle.