Minusta mies on tosi hot kun hänellä on tiukka vatsanseutu ei siis makkaroita näkyvissä.
Kommentit (23)
Ääni on ykkösasia, ei nariseva tai piipittävä ääni tai tyttö naurua.
Silmät, kädet 💥
Harmi kun useammat miehet ei tajua, että heidän tulisi miellyttää naisia tällä tavalla.
Mä olen itse naiseksi aika tiukassa kondiksessa, suht sama kunto miehellä on musta paras. Rasvat n. 15.
Naisen pitää olla 170.5 cm pitkä, vaalea, vihreäsilmäinen ja melkein anorektinen.
Hoitaa myös kotityöt ja ottaa anneliin.
Olen samaa mieltä. Hoikka mies miellyttää silmääni ja mahdollistaa paremmin läheisyyden. Miehen maha on luotaantyöntävä. Hoikka olen itsekin.
Mun mielestä hoikka ihmisiä on kamala halata ja koskettaa 😂luut kolisee ja sattuu ja ne on aina kylmiä!!
Makuasia. Itse pidän nallemaisista miehistä. Pehmeitä käpertyä kainaloon. Itse olen pieni ja laiha.
Pitäisikö miehen vatsanseudun olla tiukka?
Täsmentäkää vähän.
Siis tiukka kuin pyykkilauta vai tiukka kuin täyteen puhallettu jumppapallo?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hoikka ihmisiä on kamala halata ja koskettaa 😂luut kolisee ja sattuu ja ne on aina kylmiä!!
Pinkeä läskimaha vasta kalsealta tuntuukin ja estää lähikontaktin sekä painaa kipeästi kumppanin vatsaa lemmenpuuhissa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka naama olisi kuin Ron Jeremyllä?
No siinä tapauksessa olisi varmaan suotavaa, että varustus olisi kanssa samaa luokkaa..😉
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä ja oma mies onkin sellainen :)
Ei sulla mitään tiukkaa miestä ole, kuhan puhut vaan...
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun useammat miehet ei tajua, että heidän tulisi miellyttää naisia tällä tavalla.
Kyllä me tajutaan, mutta kun me ei vain välitetä akkojen höpinöistä. Te aina puhutte yhtä ja teette toista ja mielipiteenne vaihtuu päivästä toiseen, joten ei teidän sanomisilla ole sen enempää merkitystä kuin vauvan jokelluksella.
Mulla on 8-pack vaikka ikää on melkein 50 v. Elämä on valintoja, jotkut räplää somea sohvalla suklaata mussuttaen ja todennäköisesti kuolevat nuorena. Itse pidän kunnostani huolta ja toivon, että se edesauttaa pitkän elämän saavuttamisessa. Sivutuotteena on mm. tiukka vatsan seutu. Ei mikään itsetarkoitus mutta onhan se mukavaa jos naisellekin kelpaa. M49v.
Itse tykkään naisista joilla on hoikat pitkät seksikkäät sääret ja tiukka, pieni mutta muodokas takapuoli eikä läskiä näkyvissä.