Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tuli - olen 25-vuotias. Koen itseni epäonnistuneeksi.

Vierailija
14.02.2020 |

Ei tullut punaista tupaa, perunamaata, farmariautoa eikä lapsia joille jo nimet suunniteltiin.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on vielä 5 vuotta aikaa löytää uusi ja hankkia lapset. Ajattele jos olisit jo 35.. ei käytännössä mitään mahdollisuutta perheeseen

se menee silmänräpäyksessä ;(

Vierailija
22/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun melkein kaikilla kavereilla on omistusasunnotkin jo, ja mulla ei ole enää mitään,..!

Kuulostaa ex-vaimolta joka painosti minut 22-vuotiaana kihloihin ja pari vuotta sen jälkeen naimisiin, lasten hankintaan ja asuntolainaan. "Kun kaikki muutkin ja miksi pitäisi vitkutella ja on järkevää ja jos rakastat jne jne jne". Olin niin tyhmä, että suostuin kaikkeen. En suosittele samaa kenellekään nuorelle miehelle, eläkää omaa elämäänne, kunnioittakaa omaa tahtoanne älkääkä alistuko naisen oman agendan mahdollistajaksi ja maksajaksi. Oikea aika isoille päätöksille on juuri silloin kun itsestä tuntuu oikealta. Seksiä ja naisia saa aina, sen takia ei kannata takertua ja pilata elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa olisin 25 v ja juuri eronnut. T. kohta viisikymppinen joka ei eronnut.

Vierailija
24/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, jättikö se sika? Nöff nöf

Vierailija
25/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 v. mikä ihana ikä....

Vierailija
26/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyhh..

Vierailija
27/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnet epäonnistuneeni, kohta 40v, kaksi ihanaa lasta, omakotitalo, asuntolaina, mies ja auto. Työpaikkakin löytyy. Silti tunnen itseni epäonnistuneeksi. Ei unelmia, työ ei ole mielekästä, koti räjähdyksen jäljiltä, ei voimia muuttaa elömää ja yhtä samaa oravanpyörässä juoksemista. Missä on ilo, toiveet ja haaveet?

Vierailija
28/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnet epäonnistuneeni, kohta 40v, kaksi ihanaa lasta, omakotitalo, asuntolaina, mies ja auto. Työpaikkakin löytyy. Silti tunnen itseni epäonnistuneeksi. Ei unelmia, työ ei ole mielekästä, koti räjähdyksen jäljiltä, ei voimia muuttaa elömää ja yhtä samaa oravanpyörässä juoksemista. Missä on ilo, toiveet ja haaveet?

Juuri tämän vuoksi kenenkään nuoren miehen ei kannata suostua naisen painostuksesta isoihin päätöksiin kuten yhteen muutto, kihlat, naimisiin meno, lasten hankinta, asuntolaina. Näiltä foorumeilta saa lukea päivittäin kuinka tyytymättömiä ja kiittämättömiä naiset osaavat olla vaikka ovat saaneet tahtonsa läpi kaikessa. Ja tietenkin tyytymättömyyden juuriayy haetaan yleebsä miehestä. Lopputulos on 50-60% todennäköisyydellä ero, kun nainen haluaa aina vaan parempaa ja enemmän.

Vierailija
29/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän ap:tä epäonnistuneena. Ei kai ole lapsia? Jos on, niin silloin olet kyllä alinta pohjasakkaa.

Vierailija
30/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvalla se ensimmäinen vakava suhde kestää.

Niinpä. Minä olin viime keväänä erotessani "jo" 30-vuotias, nyt olen 31 ja olen varovasti alkanut katselemaan uutta seuraa.

Vierailija
31/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän vuoksi kenenkään nuoren miehen ei kannata suostua naisen painostuksesta isoihin päätöksiin kuten yhteen muutto, kihlat, naimisiin meno, lasten hankinta, asuntolaina. Näiltä foorumeilta saa lukea päivittäin kuinka tyytymättömiä ja kiittämättömiä naiset osaavat olla vaikka ovat saaneet tahtonsa läpi kaikessa. Ja tietenkin tyytymättömyyden juuriayy haetaan yleebsä miehestä. Lopputulos on 50-60% todennäköisyydellä ero, kun nainen haluaa aina vaan parempaa ja enemmän.

Tässähän tuli niitä syitä, miksi erosin viime keväänä. Nainen olisi halunnut suunnitella yhteistä loppuelämää, minä en.

-30

Vierailija
32/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta etenkin nykyään sosiaalisen median aikana. Vaikka naisella olisi omat asiat kuinka hyvin, niin aina löytyy somesta muita naisia joiden kiiltokuvapäivityksissä näyttää kaikki olevan paremmin. Lopputuloksena on naismainen kateus ja tyytymättömyys siihen mitä itsellä on. Kärsijänä onkin sitten usein mies.

Vierailija
33/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajatellut erota miehestä. En ole tyytyväinen itseeni ja omiin saavutuksiin.

Vierailija
34/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaksi ihanaa lasta

ne ei jätä sua ennen kuin ovat 18 vee

Nyt rupeet hipiks ..

heitä rintsikat pois, lopeta työ

muuta kommuuniin..kaikki hoitaa toisten lapsia=vapaa kasvatus

polta pilvee..paneskele ympäriinsä

aaahh..freedom!

Vierailija
35/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kuule ap munajahtiin

Vierailija
36/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaksi ihanaa lasta

ne ei jätä sua ennen kuin ovat 18 vee

Nyt rupeet hipiks ..

heitä rintsikat pois, lopeta työ

muuta kommuuniin..kaikki hoitaa toisten lapsia=vapaa kasvatus

polta pilvee..paneskele ympäriinsä

aaahh..freedom!

Tai juoksen oravan pyörää, maksan talon ja myyn sen jonka jälkeen voin muuttaa Espanjaa eläkettä viettämään.

Vierailija
37/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenköhän pitkään menee että tää tuska helpottaa ://

Vierailija
38/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yyh :(