Tarvitaan lääkäri kotiin, osaatteko suositella?
Mitä kotikäyntejä tekevää lääkäriä/keskusta suosittelette? Lapsella erittäin paha yskä ja korkea kuume. Asumme Ullanlinnassa.
Kommentit (37)
Veikkaan, että tämä on provo. Ullanlinnan varakkailla kotirouvilla on toivottavasti muutakin puuhaa kuin palstalla pyöriminen.
Vierailija kirjoitti:
Pk-seudulla helppo saada tällaista palvelua rahalla, mutta pienemmissä kaupungeissa ei saa rahallakaan välttämättä.
joka kaupungissa on kotisairaanhoidon lääkäri joka tulee kyllä autolla. EIhän tätä mainosteta. Kato yhteystiedot kotisairaanhoidon vastuuhenkilöltä, tai vaihde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pk-seudulla helppo saada tällaista palvelua rahalla, mutta pienemmissä kaupungeissa ei saa rahallakaan välttämättä.
joka kaupungissa on kotisairaanhoidon lääkäri joka tulee kyllä autolla. EIhän tätä mainosteta. Kato yhteystiedot kotisairaanhoidon vastuuhenkilöltä, tai vaihde.
Se on joissain kaupungeissa erittäin kovan takana, että se lääkäri tulee. Vaatii ensin lähihoitajan mielipiteen. Sitten vaatii sairaanhoitajan mielipiteen. Sitten pitkän harkinnan jälkeen on ehkä mahdollista.
Tämähän koskee sitä paitsi käytännössä lähinnä vanhustenhoitoa.
Mieheni on lääkäri. Hän on kuitenkin antanut taloyhtiömme asukkaiden ymmärtää, että hoitaa tarvittaessa vain taloyhtiömme akuutit lapsipotilaat (esim korvatulehdukset). Aikuiset voivat mennä päiväsaikaan lääkäriin/päivystykseen. Rivitaloyhtiö, 20 asuntoa.
Voi kunpa tuo palvelu olisi myös pikkukaupungissa...monesti olen toivonut.
Tälläisissä asioissa Helsinki kyllä vie voiton muista paikoista, vaikken sitä muuten kehukaan.
Katsokaa että on lääkäri oikeasta suvusta, ei mikään rahvas ole riittävä.
Ehnrootheja on pari lekurina, kyllä ne tulee kotiin kun järjestää kyydit ja palkan.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että tämä on provo. Ullanlinnan varakkailla kotirouvilla on toivottavasti muutakin puuhaa kuin palstalla pyöriminen.
Heillähän nimenomaan on aikaa pyöriä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisia ihmisiä ne on, mitä oiken kuvittelet?
Puitteet on vähän varakkaammat, muuten ne ihmiset ei eroa mitenkään muista.
Haloo laskee Ap on provojen väsääjä.
Ullanlinna on niin last season, koska siellä asuu liikaa metelöivää
boheemiporukkaa.
Tuurijuoppo isäni kutsui lääkärin kotiin jo kasarilla ja ihan maaseudulla. Kun putki päättyi, ei kehdannut lähteä ihmisten ilmoille, joten tilasi lääkärin kotiin pitkittämään B-vitamiinia ja ties mitä muuta lääkettä siinä samalla meni. Lapsina katseltiin tätä silmät pyöreinä vierestä. Lääkäri oli kiva setä laukkunsa kanssa ja aina muisti antaa meillekin pari karkkia (ja ehkä säälivän katseen)...
lapsuudessani Lapissa kunnanlääköri teki kotikäyntejä.
Helsingissä vain lapseni yksityiselle lääkäriasemalla Ruusulankadulle. Asuimme Apollonkadulla.
Mehiläinen osti sen ja se on nyt Runebergin kadulla, Lapsenlastani on käytetty siellä. Ajanvarauksen vuoksi ei kohotusta.
Josef Mengele tai Hannibal Lecter ja alkaa homma hoitumaan...
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on lääkäri. Hän on kuitenkin antanut taloyhtiömme asukkaiden ymmärtää, että hoitaa tarvittaessa vain taloyhtiömme akuutit lapsipotilaat (esim korvatulehdukset). Aikuiset voivat mennä päiväsaikaan lääkäriin/päivystykseen. Rivitaloyhtiö, 20 asuntoa.
Minä olen kiinteistöhuoltaja paikallisessa teollisuuslaitoksessa ja asun kerrostalossa. Talon mammat olivat sitä mieltä, että minulle kuuluu sillä perusteella kerrostalon korjaus- sekä pihatyöt ja kantelivat minusta isännöitsijälle, kun en ottanut heidän työmääräimiään vastaan - lopputuloksen voitte arvata...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kiinteistöhuoltaja paikallisessa teollisuuslaitoksessa ja asun kerrostalossa. Talon mammat olivat sitä mieltä, että minulle kuuluu sillä perusteella kerrostalon korjaus- sekä pihatyöt ja kantelivat minusta isännöitsijälle, kun en ottanut heidän työmääräimiään vastaan - lopputuloksen voitte arvata...
Saitko häädön?
Me rikkaat emme sairastu. Sekin ansaitsematon etuoikeus kuuluu meille!
oon käyttäny, soitin kaupungin kotisairaanhoidon lääkärin kotikäynnille, ja hän tuli hoitajan kanssa, ja pakottivat minut psykiatrian klinikalle, ja sain M1 lähetteen. Todettiin 3 vrk päästä terveeksi mieleltäni. Tämä ei ole vitsi vaikka siltä kuulostaakin. Uskomatonta mutta totta Suomessa!