Mitä kaverini meinasi tällä? Myöhästyi tapaamisesta
Kaveri tuli tapaamiseen jonkun tunnin myöhässä. Odotimme toisen kaverimme kanssa häntä eräässä tapahtumassa, joten meillä ei ollut oikeastaan tylsää odotellessa, vaikka vähän ihmettelimme mikä sillä kolmannella kestää.
Kun hän saapui paikalle hänen reaktio oli ”ai te jaksoitte oottaa mua täällä?”
Oltiin vain että öh no joo. Mehän oltiin sovittu että nähdään.
Ei sitten puhuttu tästä enempää, mutta eikö hän olisikaan halunnut että odotamme? Vai tahallaan nauttii odotuttamisesta, että muut odottaa just häntä kauan?
Kommentit (6)
ehkä tavallaan pahoitteli sillä tavalla
Olisit sanonut, että ei tässä nyt henkeä pidätellen ole tarvinnut odotella.
Vierailija kirjoitti:
ehkä tavallaan pahoitteli sillä tavalla
Itse sanon yleensä sori että olen myöhässä, siis pahoittelen kirjaimellisesti. Siksi ihmettelin tätä kommenttia häneltä vähän
Tajusiko kaveri varmasti, että odotitte hänen nimenomaista seuraansa?
Olen ollut tilanteessa, kun kaverillani oli tapaaminen, johon en ollut itse liittymässä, mutta olin myös menossa ulos, ja ajattelin mahdollisesti liittyväni seuraan, JOS SATUN kerkeämään sinne ennen kuin heidän tapaamisensa loppuu, ja sitten jatkaisimme yhdessä olemista kahdestaan. Kun saavuin paikalle, vaikuttikin siltä, että minua oltiin erikseen odoteltu, vaikken ollut siis edes sopinut mitään tapaamista heidän kanssaan. En tiedä pitäisikö olla "myöhästymisestä" noloissaan vai ei, kun omasta mielestäni ei ollut mitään mistä myöhästyä.
Vierailija kirjoitti:
Tajusiko kaveri varmasti, että odotitte hänen nimenomaista seuraansa?
Olen ollut tilanteessa, kun kaverillani oli tapaaminen, johon en ollut itse liittymässä, mutta olin myös menossa ulos, ja ajattelin mahdollisesti liittyväni seuraan, JOS SATUN kerkeämään sinne ennen kuin heidän tapaamisensa loppuu, ja sitten jatkaisimme yhdessä olemista kahdestaan. Kun saavuin paikalle, vaikuttikin siltä, että minua oltiin erikseen odoteltu, vaikken ollut siis edes sopinut mitään tapaamista heidän kanssaan. En tiedä pitäisikö olla "myöhästymisestä" noloissaan vai ei, kun omasta mielestäni ei ollut mitään mistä myöhästyä.
Oltiin me mielestäni sovittu se ihan kunnolla. Mutta voihan olla ettei kaverini ajatellut sitä niin. Hän on sellaista enemmän että menee ja tulee ja vaihtaa hengailuseuraa kesken illankin. Niin kävi myös tuona iltana lopulta
Palsta menee kohta kiinni, vastauksia!