Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olispa mulla kiltti ja helppo lapsi

Vierailija
13.02.2020 |

Hermot nimittäin menee tuohon tiuskivaan ja itsepäiseen kakaraan. Koko ajan testaa sääntöjen pitäminen ja vänkää tahtoaan läpi, vaikka olisi selvästi sanottu ei. Varsinkin aina kun ollaan lähdössä jonnekin yhdessö niin millään ei jaksaisi alkaa pakata ja etsiä tavaroita vaikka sille jankuttaa monta kertaa. Tai sitten lähdön hetkellä alkaa kiukkuamaan ettei haluaisikaan lähteä. Ihan parit kerrat on käynyt niin että minä olen lähtenyt valmiina aikataulun mukaan edellä pihalle ja toinen sitten viime hetkessä saa kamat niskaan ja kipittää valituksen kera perässä. Siis vaikka oltaisiin lähdössä johonkin ihan kivaan juttuun. Siirtymävaiheissa on aina ollut ongelmaa ja pitäisi jaksaa ymmärtää, mutta toi murrosikä + muut ongelmat alkaa olla tosi rasittava yhdistelmä.
Ihmisten ilmoilla ärsyttää kun se koettaa saada tahtoaan läpi. Kerjää esim irttareita leffajonossa vaikka kotona jo ollaan sovittu, että pelkkiä poppareita. Sitten kun sanon kolmatta kertaa ja tiukalla äänensävyllä niin tuntuu että ihmiset katsoo että siinä oikein stereotypian mukaiken yh-perhe, kireä mamma ja huonosti kasvatettu kakara.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällaseenhan auttaa ennakointi, mutta mielestäni mä OLEN jo ennakoinut kun olen esimerkiksi sanonut jo kotona, että tänään ei me voida ostaa karkkia (siinä vaiheessa ei ole mutinoita esittänyt). Kyllä mä kehtaan sanoa muuallakin, mutta ärsyttää kun lapsi tahallaan ärsyttää. Ap

Vierailija
2/5 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, olisinpa minä ees ITE kiltti ja helppo ihminen! Aina tiuskin mielessäni itelleni, kun pitää lähtee jonnekin, ja oon aina myöhässä. Siirtymävaiheet oli hankalia lapsena ja niin ne on vieläkin. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, olisinpa minä ees ITE kiltti ja helppo ihminen! Aina tiuskin mielessäni itelleni, kun pitää lähtee jonnekin, ja oon aina myöhässä. Siirtymävaiheet oli hankalia lapsena ja niin ne on vieläkin. :/

t. Kohta kolmekymppinen

Vierailija
4/5 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei niitä irtokarkkeja voisi ostaa, jos lapsi haluaa niitä popcornin sijasta? Jos kerran popcorn on sulle ok?

Vierailija
5/5 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei niitä irtokarkkeja voisi ostaa, jos lapsi haluaa niitä popcornin sijasta? Jos kerran popcorn on sulle ok?

Koska sillon äiti ei saisi tahtoaan lävitse. Tainnu lapsi periä äitinsä tahto tilan.