Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pakettimatkoissa lasten hinta määrittyy, entä miten onnistuu 3-henkinen matkaseurue

Vierailija
13.02.2020 |

En ole ikinä ollut pakettimatkoilla, mutta omatoimisesti reissannut kyllä paljon. Mietin, että joskus voisi kokeilla jotain rantalomaa lasten kanssa Kanarialla tai Kreetalla tms (en tykkää liian kuumista helteistä, joten nämä voisivat olla juuri sopivan lämpimiä). Kreetalla olen käynyt joskus itse omatoimisesti, eli paikka on kyllä tuttu. Mutta mitenkäs ne pakettimatkojen käytännöt - meneekö lapsista sama hinta kuin aikuisista, ja onko yleensä saatavissa 3-hengen huoneita? Tai saako kahden hengen huoneeseen lisävuoteen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ikä olis aika oleellista tietää..

Yleensä alle 2v menee pelkällä toimistomaksulla...

Vierailija
2/3 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluikäisistä siis kyse, ja matkaseurue on yksi aikuinen ja kaksi lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hyvin paljon matkanjärjestäjästä ja sen hinnoittelupolitiikasta sekä hotellista, jota olet aikeissa varata (siis onko saatavilla 3 hengen huoneita). Meillä on aina onnistunut majoitus kolmelle, niin pakettimatkoilla kuin ei-pakettimatkoilla (2 aik + 1 lapsi), kerran vaan yksi pieni suomalainen matkanjärjestäjä yritti tarjota minulle yhden hengen huonetta ja miehelle ja tyttärelle 2 hh (minulla käytössä tyttönimi). Mutta tuosta sitten selvittiin vaatimalla perheellemme se 3 hh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä