Onko lääkäreitä paikalla? MIllä lääkkellä lipomasta eroon?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
MIkset poistata kirurgisesti?
Se on hankalaa itse. Injektoinnin voi tehdä myös itse ja parempi kokeilla sitä ensiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lipoma?
Jaa en tiedä, mutta lipooma on rasvapatti. Poistetaan kirurgisesti mikäli siitä on haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hankalaa itse. Injektoinnin voi tehdä myös itse ja parempi kokeilla sitä ensiksi.
Ai niin että itse meinasit leikata ? Sun ongelma on ehkä jokin muukin kuin rasvapatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin että itse meinasit leikata ? Sun ongelma on ehkä jokin muukin kuin rasvapatti.
En meinannut itse leikata ja siksi kysyinkin sitä injektoitavaa ainetta mikä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En meinannut itse leikata ja siksi kysyinkin sitä injektoitavaa ainetta mikä se on.
Mene lääkäriin.
https://www.healthline.com/health/skin/lumps
Steroid injections
Steroid injections may also be used right on the affected area. This treatment can shrink the lipoma, but it doesn’t completely remove it.