Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehokkaimmin saada häiritsevää elämää viettävä naapuri häädettyä?

Vierailija
13.02.2020 |

Isännöitsijä on antanut nyt yhden huomautuksen, mutta sillä ei ole ollut mitään tehoa. Sitä aiemmin naapurien viesteillä tai keskusteluilla ei myöskään ollut mitään väliä.

Isännöitsijän mukaan mahdollisimman usean asukkaan pitää tehdä mahdollisimman monia kirjallisia valituksia sekä syytä soittaa poliisi yöllä, niin isännöitsijä voi vedota tähänkin. Silti kuulemma tilanteeseen menee kuukausia. Kun melu jatkuu päivittäin päivällä sekä yöllä, niin tuo vaikuttaa mahdottoman pitkältä.

Vinkkejä, miten tilanteeseen voisi mahdollisimman tehokkaasti vaikuttaa muuten?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasaralla ja lipeällä. Paljon sitä lipeää.

Vierailija
2/4 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valituksia vaan, niin isännöitsijälle kuin taloyhtiön hallitukselle. Laita naapureille myös infoa siitä, että kaikkien kannattaa valittaa, jotta prosessi nopeutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanu valituksia ja vihasuutta osakseni jo n. 5 naapurilta.

Kerran mulla oli hoidossa koira joka haukkui ilmeisesti kun olin muutaman tunnin poissa ja tästä oli tullut ilmoitus minulle.

Lisäksi alakerrassa usein valituslappuja yleisesti.

Mitään musiikkia en kuuntele, asun yksin joten ääntä ei juuri kuulu, en biletä, en käytä alkoholia...... jne... Silti , ihan pienestäkin tulee ilmotusta, kyselyä, valitusta.

Pitäisi varmaan olla täysin liikkumaton , jotta kukaan ei häiriintyisi?! :D 

Mua ei esim edes häiritse jos vaikka joku kolistelee yöllä, pitää bileitä joskus... normaalia elämää.

Vierailija
4/4 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten siihen tulee uusi häirikkö ja sen jälkeen taas uusi häirikkö. Muuta itse jonnekin missä ei ole naapureita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi