Emilia Pikkarainen seurustelee
Jonkun kuuluisan rallikuskin poika seurustelee uimari Emilia Pikkaraisen kanssa, kertoo Seiska lehti. Kenen rallikuskin poika?
Kommentit (146)
Niclas Grönholm on Marcus Grönholmin poika.
No,mää ko luuli jot se o hakkaraise Teukka.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin tätä, mutta oisko vähän nuori Emilialle? vai onko sillä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi tuntomerkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää, tässäkin ketjussa useampaan otteeseen jo sanottu kuka se on. Max Rautiainen on se uusi poikaystävä, ei ole huhu vaan ihan 100% varma tieto.
Ja kukahan on tämä menestynyt ralli-isä? WMP!
Vierailija kirjoitti:
Timo Rautiainen, Marcus Grönholmin kartanlukija vuosina 1988-2007. Rautiainen oli Grönholmin kartturi tämän voittaessa kaksi maailmanmestaruutta.
Vierailija kirjoitti:
Ai että ex-mies Bottas saa seurustella uuden naisensa kanssa, mutta Emilialle ei olisi sopivaa?
Hehän ovat vain kavereita.
N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo Rautiainen, Marcus Grönholmin kartanlukija vuosina 1988-2007. Rautiainen oli Grönholmin kartturi tämän voittaessa kaksi maailmanmestaruutta.
Up in the ass of Timo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia on 27-vuotias, ei mikään nelikymppinen vai minkä ikäiseksi nyt luuletkaan.
27v ja 23v on samaa ikäluokkaa eli ei ole mitään mainittavaa ikäeroa.
Ilmeisesti uusi poikaystävä ei edes ole toi Niclas, mutta vaikka olisikin niin hän on 23v eli ei mitenkään mainittavasti Emiliaa nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia on 27-vuotias, ei mikään nelikymppinen vai minkä ikäiseksi nyt luuletkaan.
27v ja 23v on samaa ikäluokkaa eli ei ole mitään mainittavaa ikäeroa.Ilmeisesti uusi poikaystävä ei edes ole toi Niclas, mutta vaikka olisikin niin hän on 23v eli ei mitenkään mainittavasti Emiliaa nuorempi.
No ei Niclas, täällä on jo monta kertaa kerrottu oikea nimi 👹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
27v ja 23v on samaa ikäluokkaa eli ei ole mitään mainittavaa ikäeroa.Ilmeisesti uusi poikaystävä ei edes ole toi Niclas, mutta vaikka olisikin niin hän on 23v eli ei mitenkään mainittavasti Emiliaa nuorempi.
Niinhän mä kirjoitinkin, että ei ole toi Niclas :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän mä kirjoitinkin, että ei ole toi Niclas :D
Ilmeisesti!
Vierailija kirjoitti:
Missä suruaika?
N17
Kuka on kuollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up in the ass of Timo?
Mitä toi lause tarkoitti? Joku hauska juttu varmaan on, kun paljon yläpeukkuja.
Mulle ei vaan auennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up in the ass of Timo?
Mitä toi lause tarkoitti? Joku hauska juttu varmaan on, kun paljon yläpeukkuja.
Mulle ei vaan auennut.
No, en minäkään tajunnut, mutta annoin peukun ylös, niinkuin muutkin😄
kukkuuuuu kirjoitti:
Missä Emilia möi hevosiaan, ja paljon nettosi niistä? Monta hevosta hänelle jäi? Oliko se nyt tässä se ratsastus-ura?
Yksi hevonen varmasti myyty (uusi omistaja on ilmoittautunut ensi viikon kisoisin sen kanssa), muista ei tietoa. Ainakin neljä ja puoli hevosta hänellä oli (se puolikas siis yhteinen valmentajansa kanssa). Ainakin yksi hevosista maksanut yli 100t€ ja muutkin varmasti lähellä jos ei yli. Kyllähän niillä ihan hyvän pesämunan elämälleen saa, jos kaikki myy. Ja kun niin kalliita hevosia, niin jos myy muut, niin on kyllä aika pitkään varaa jatkaa harrastamista yhden kanssa.
Missä Emilia möi hevosiaan, ja paljon nettosi niistä? Monta hevosta hänelle jäi? Oliko se nyt tässä se ratsastus-ura?