Onko nettideittailu muuttunut jotenkin viimeisen kolmen vuoden aikana?
Välillä näkee väitteitä, että se olisi vaikeutunut entisestään noinkin lyhyessä ajassa. Olin parisuhteessa 2017-2019, joten minulla ei ole tietoa nykytilanteesta. Olisi kiinnostava tietää, mikä on tilanne nyt, kun olen taas palannut markkinoille.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä että tällaistakin sentimenttiä löytyy, toivottavasti olet jossain deittisovelluksessa löydettävissä. Itse selailen tällä hetkellä okcupidia ja joudun jatkuvalla syötöllä napsuttelemaan muutoin ihan kivan oloisia ihmisiä vasemmalle koska profiilista/kysymysvastauksista käy ilmi lapsi-/yhteenmuuttohalut. Toivon löytäväni naista parisuhteeseen jossa kuitenkin molemmat asuvat omien kattojensa alla, hoitavat omat huushollinsa ja tapaillaan toistemme luona silloin kun sopii. Yhteisiin kotileikkeihin en enää jaksa alkaa.
m45
Eli vähän niin kuin back to teinix.
Hoiditko teininä yksin kotisi ylläpidon ja ansaitsit itse tulosi töitä tekemällä? Epäilen.
m45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan heitettyä aikaa tavismiehenä, vaikea täyttää vaatimukset. En tiedä miten naisilla.
M37
Sinä olet vastaillut tällaisiin ketjuihin ennenkin, eikö niin? Minulle on tullut sinusta vähän sellainen vaikutelma, että et saisi naista edes bordellissa, joten en pidä sinun vastaustasi kauhean vakavasti otettavana. Sori.
Olen kyllä ollut yli 10v parisuhteessa ja naimisissakin. Eikä tarvinnut edes bordellista hakea. Nykytilanne sitten onkin heikompi. Kuka ne vakavasti otettavan kriteerit täyttää? Haluttiinko tässä vain komeiden miesten mielipide?
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan heitettyä aikaa tavismiehenä, vaikea täyttää vaatimukset. En tiedä miten naisilla.
M37
Sinä olet vastaillut tällaisiin ketjuihin ennenkin, eikö niin? Minulle on tullut sinusta vähän sellainen vaikutelma, että et saisi naista edes bordellissa, joten en pidä sinun vastaustasi kauhean vakavasti otettavana. Sori.
Nyt pölisee jauhot...
on sillain että ennen vanhaan kirjoiteltiin kunnon viestejä toiselle, nyt vaan jotain että "ok" ja "joo tai "ei" suunnilleen. Varsinkin Tinderissä kun se kirjoittaminen siellä on niin vaivalloista pienellä näytöllä.
Mutta eniten kai vaikuttaa alueelliset erot. Hgissä kaikilla on nykyään kierroksessa kymmeniä ja mätsi/tiedot saatetaan poistaa jo ennen kuin himaan ehtii deiteiltä jos on vaikka väärän väriset silmät tms. Tampereella ei vielä ihan tuota mutta ei ole sitten tarjontaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on pilannut nettideitit. Deittailijoilla on kymmeniä ehdokkaita kierrossa, eikä ihmisiin ehditä tutustua. Seksisovelluksia käytännössä.
Pari vuotta sitten, kun kokeilin Tinderiä itse, tapailin vain yhtä miestä kerrallaan. En edes vastannut muille, kun kerran yhden kanssa jo kävin treffeillä. En jaksa keskittyä juttelemaan kuin yhden kanssa kerrallaan. Ovatko muut sitten niin paljon sosiaalisempia?
Eli vähän niin kuin back to teinix.