Tässä syitä jonka takia armeijaa ei käydä!
Annas kun varovaisesti arvaan syitä ja ihan hyvällä sitten
1. Henkilöä ollaan kiusattu, pelkää sen jatkuvan.
2. Hän on alentunneella itsetunnolla kropastaan, pieni jne.
3. Homoseksuaalinen ahdistelu/itse homo
4.Valokuvaamista pelätään intiimeissä suihkuissa
5. Hän on motorisesti kömpelö, pelkää fyysisisiä vertailutilanteita.
6. Liian suojattua elämää takana, curlingvanhemmuus tuo epärealistisia odotuksia pumpulista, unikki lumihiutale syndrooma
7. Ei ole tyttöystävää kuten "muilla"
8. Someriippuvuus
9. Roskaruokariippuvuus ja ylipaino mahd.
10. Elämäntyyli jossa sai nukkua pitkään aamuisin
11. Ideologiset syyt: JT tai muuten globalistinen rauhanaate
Onko muita?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei vaan kestä sitä ettei ole mitään yksityisyyttä ja että asut pienessä huoneessa tai teltassa kymmenen muun jässikän kanssa ja et voi päättää mistään asiasta itse. Tai no aamuisin voi päättää harjaako hampaat vai käykö paskalla sen kolmen minuutin aikana.
Vähän skarpimpi kaveri tekisi nuo kaksi asiaa samaan aikaan, mutta armeijassa sitä älyä nyt ei hirveästi arvosteta. Kunhan teet mitä käsketään niin se riittää.
Listalta puuttui sairaudet kokonaan. Lisäksi se että kyseessä on vapaaehtoinen palvelus (meillä naisilla).
Mitkä ovat taas syitä että menee
1) hyötyä uralla
2) perhe painostaa
3) kokee sen velvollisuudeksi
4) pelkää hinttariksi haukkumista
5) halu puolustaa maata
6) koska kaveritkin menee
7) koska niin vain tehdään
Tässä ketjussa on joku mt-ongelmainen sivari jolla menee ehkä pikkusen ihon alle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nämä aina tekosyitä keksii. Rehellisesti sanoen velliperseitä ei hotsita.
Pistetäänpä naisillekin asevelvollisuus, niin katsotaan muuttuuko ääni kellossa. Miltä tuntuisi kahden viikon metsäleiri missä juoksutetaan 20 tuntia vuorokaudessa pitkin pöheiköitä, 1 tunti vuorokaudessa istutaan märässä maakuopassa vartiossa, 1 tunti vuorokaudessa ollaan kipinämikkona ja vain 2 tuntia vuorokaudessa nukutaan? Olisitko vähän hajalla sen jälkeen? Niin ja juoksutus ei toki ole vain juoksutusta, vaan mukana kannetaan erilaisia varusteita ja aseita useiden kymmenien kilojen verran.
Joo tehään niin että miehet hoitaa synnytyksen ja naiset menee armeijaan :)
Miten nuo toisiinsa liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nämä aina tekosyitä keksii. Rehellisesti sanoen velliperseitä ei hotsita.
Pistetäänpä naisillekin asevelvollisuus, niin katsotaan muuttuuko ääni kellossa. Miltä tuntuisi kahden viikon metsäleiri missä juoksutetaan 20 tuntia vuorokaudessa pitkin pöheiköitä, 1 tunti vuorokaudessa istutaan märässä maakuopassa vartiossa, 1 tunti vuorokaudessa ollaan kipinämikkona ja vain 2 tuntia vuorokaudessa nukutaan? Olisitko vähän hajalla sen jälkeen? Niin ja juoksutus ei toki ole vain juoksutusta, vaan mukana kannetaan erilaisia varusteita ja aseita useiden kymmenien kilojen verran.
Niin mitkä synnytykset? 14 000-20 000 18-20 vuotiasta naista synnyttää joka vuosi? Niinkö?
Synnyttäjät on jo nyt muualta tulleita, suomalainaisista siihen ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten v*tussa synnyttäminen ja armeija liittyy toisiinsa? Miksi naisilla on tämä sama mantra tässä asiassa, mun yks kaverikin sanoi, että miehet käy armeijan ja naiset synnyttää, suoraan sanottuna v*ttu, että on järjenjuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Listalta puuttui sairaudet kokonaan. Lisäksi se että kyseessä on vapaaehtoinen palvelus (meillä naisilla).
Mitkä ovat taas syitä että menee
1) hyötyä uralla
2) perhe painostaa
3) kokee sen velvollisuudeksi
4) pelkää hinttariksi haukkumista
5) halu puolustaa maata
6) koska kaveritkin menee
7) koska niin vain tehdään
1) Ei kiinnosta urailut, tyydyn vähään.
2) Ei ole perhettä, ei niin minkäänlaista.
3) En koe.
4) En pelkää. Olen harrastanut seksiä miehen kanssa ja ei, minä en ole homo. Minulla ei ole seksuaallisia tunteita tai romanttisia tunteita miehiä kohtaan. Kokeilin sitä uteliaisuudestani. Olen myös maistanut omaa kusta ja paskaani silkasta uteliaisuudesta eikä se tee minusta koprofiliaa.
5) Ei ole. Niin paljon saanut shittiä niskaan suomalaisilta ilman syytä ettei kiinnosta puolustaa teitä tai teidän omaisuutta.
6) Ei ole sellaisia.
7) Sitten tehdään. Elän oman näköistä elämääni, en laumasieluista massaelämää.
Urpot ampuu urpon käskystä toisia urpoja jotka ampuvat urpoja toisen urpon käskystä. Ja nuo kaikki urpot sotivat vähän viisaampien urpojen sotia käskystä. Kunnon urpoja koko konkkaronkka.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen asevelvollisuusarmeijan kannattaja ja kävin intin.
Jos siitä puhuttaisiin sinä mitä se on (tai pitäisi olla), niin veikkaan että vastareaktiot olisi vähäisempiä. Kaikki sonta jostain tosimiehistä, miesten koulusta ja ryhdistäytymisestä pitäisi heittää romukoppaan. Eihän sellaista kukaan järkevä enää niele.
Jokin tällainen menisi paremmin läpi: "Täällä et opi työelämää etkä itsenäistymistä. Sinä et tarvitse armeijaa sosiaalisten taitojen kehittämiseen, johtamistaitojen oppimiseen tai yleiseen reipastumiseen. Sen sijaan tarjoamme sinulle verkoston, koulutuksen ja roolin siihen kuinka voit parhaiten osallistua lähimmäistesi ja elämäntapasi turvaamiseen kriisitilanteessa."
Tuosta voi olla monta mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten v*tussa synnyttäminen ja armeija liittyy toisiinsa? Miksi naisilla on tämä sama mantra tässä asiassa, mun yks kaverikin sanoi, että miehet käy armeijan ja naiset synnyttää, suoraan sanottuna v*ttu, että on järjenjuoksu.
Jep.
Synnyttäminen ja raskaus ovat biologisia(oikea sanavalinta?) juttuja joita ihminen ei kovin helposti voi muuttaa.
Armeija on täysin ihmisen kehittelemä viritys jota ihminen voi koska tahansa muuttaa miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Armeija tuhoaa ihmisen.
Sehän sen tehtäväkin on:tuhota ihmisIÄ. (SIIS OIKEIN MONIKOSSA ) vASTUU KAIKESTA SIIRRETÄÄN NS. 'YLEMMILLE' (ja sitten loppuvimeksi kukaa heistäkään ei kanna vastuuta mistään )
Kun entinen itsevaltias, 'auringon poika' Japanin keisari 1950-luvulla vieraili Yhdysvalloissa ,kävi hän myös Disneylandissä .
Siellä hän poseerasi siellä Mikki Hiirtä (asussaan) esittäneen huvipuistotyöntekijän kanssa samassa valokuvassa .
Siinä hän seisoi kuvassa satuhahmon vieressä ....
Mies jonka edestä ja jonka puolustamiseksi miljoonat hänen alamaisensa olivat antaneet sumeilematta henkensä...
Sota oli ohi ja nyt haluttiin (olosuhteiden pakosta ja muiden vaihtoehtojen puutteessa ) luoda entiseen vihollismaahan hyvät suhteet.
Tuossa kuvassa on jotain valtavaa historian ironiaa...
Ymmärrän että sodan aikana ei voi valita olosuhteitaan, mutta armeija vaikuttaa silti epäterveelliseltä rääkiltä, joka alentaa puolustusvalmiuksia jos vaikka loukkaantuu tai laukeaa krooninen sairaus. Unen riistäminen, pitkät lenkit raskaissa varusteissa ilman kuntopohjaa, ruokailu miten sattuu jne. ei välttämättä ole hyväksi. Vielä kun on kyse todella nuorista ihmisistä, joilla on tosi kovat paineet pysyä toisten perässä, ei välttämättä uskalla kertoa esim.flunssasta tai piilevistä sydänoireista.
Eikö armeijan oppeja voitaisi käsitellä vaikka useamman vuoden aikana tenttimäisesti tai joillakin pikakursseilla, joissa käsiteltäisiin olennaiset asiat? Miksi porukkaa pitää asuttaa hankaliin oloihin pitkäksi aikaa?
Ainakin vielä minun isäni aikana armeijassa varusmiehiä käsiteltiin koe-eläinten tavoin ja heihin pistettiin epämääräisiä rokotteita kysymättä kiinnostaako. Niitä laitettiin moniin paikkoihin kuten esim.rintaan. Muistaakseni armeija-aikana isä joutui myös sylkirauhasen poistoleikkaukseen.
Oma syy: polvivamma jonka takia suurentunut riski hajottaa polven vaikkei suoraan estänyt palvelusta. Moniko täällä on valmis hajottamaan polvensa maan puolesta kun ei ole minkäänlaista sotilaallista uhkaa? Sotatilanteessa kuulun edelleen puolustusvoimiin, eli vasta silloin kun on tosi kyseessä minun tarvii mennä. En pidä tätä harjoittelun skippaamista mitenkään epäisänmaallisena, tiedän millaista turhaa pelleillyä yli puolet ajasta siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Laiskuus, ei kiinnosta.
Ex jätti intin kesken jo vuosituhannen alussa, koska ei vaan kiinnostanut. Tosi helppo juttu se oli jo tuolloin, pari kertaa kävi itkemässä jollekin terveyskeskuksen mt-tyypille ja masennuslausunnolla tuli heti presidentiltä vapautus. Vaikka siis exää ei vaivannut mikään muu kuin lorvikatarri.
Olen aina ihmetellyt, miksi totaalikieltäytyjät ottaa sen tuomion riesakseen, kun vapautus on niin helppo saada.
Niillä on selkärankaa toisin kuin sun exällä.
"Naiset ensin" yhteiskunta. Kyllä maanpuolustajan tulee nauttia yhteiskunnan arvostusta. Nyt vain naiset on tärkeitä ja miehet "setämiehiä" ja miesvauvoja.