Millä tuotteilla kerskaillaan eniten?
Eli mitkä tuotemerkit sellaisia joilla esim somessa haetaan eniten huomiota ja yritetään jopa liioitellusti näyttää että "mulla tämä, katso", "mulla tämä, katso!" Eli jotenkin epätoivoisesti yritetään saada ihastelua ihmisiltä kun ostettu tietynmerkkinen tuote. En tiedä odotetaanko tuossa että muut arvostaisi sinua enemmän jostain syystä koska sinulla tietynmerkkinen tuote, eli tavallaan arvostuksen kerjäämistä.
Kun itse seuraan Facea ja Instaa niin sieltä korostuu 2 tuotemerkkiä: BMW ja Apple
Jotain yksittäisiä muun merkin esittelyä voi olla mutta nuo kaksi korostuu erityisesti ja tulevat säännöllisesti esiin uudelleen.
Kommentit (6)
iPad, iPhone, muut eivät tarvitse sukupuolielimen jatkeita.
Kalliit merkkivaatteet, jotka on kaikenlisäksi todella rumia mutta pakko hommata ne koska muillakin on ja koska haluan olla parempi ihminen jnepskaa
Naisilla on erittäin usein se Guccin vyö tai laukku some-kuvissaan ja pitävät huolen että se näkyy. Näyttää vähän hassulta kun niin moni nainen tekee tuota samaa.
Sisustustuotteet jotka on markettikamaa kalliimpia. Cchatwal tyynyt vaikka. Onhan näitä. Halutaan näyttä että kynttilään varaa laittaa lähes satku, katsokaa kun raha palaa!
Kyse taitaa olla enemmän siitä, mitä sun feediin tulee. Mulla ei tällaista ilmiötä ole.